مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن


پباده سازی نرم افزار روی هم رفته از ۸ قدم اصلی تشکیل‌شده میباشد،  طراحی اپلیکیشن در مشهد که ولی بخش اعظمی از این روند جزلاینفک پباده سازی، ایجاد کرد و ارائه هر کالا یا این که خدماتی در بازار لبریز رقابت مدرن هست.

گام نخستین: آشنایی نیاز
در بالا شما بایستی بتوانید یک تصویر کلی از نیاز یا این که مشکلی که قادر است به وسیله ایده شما در قالب نرم‌افزار مرتفع خواهد شد، داشته باشید. نرم‌افزار شما می بایست بتواند این نیاز را توام با کاهش هزینه، مجال و … برای استفاده کننده ایفا دهد و بازدهی بالایی داشته باشد.

 

گام دوم: جامعه غرض
بجای اینکه عملکرد نمائید تور خویش را در اقیانوس پهن فرمائید، وارد یک برکه گردید و مجموع ماهی ها را شکار نمائید. داشتن جامعه غرض معین، شایسته ترین راه و روش برای بالا بردن بازدهی و استعمال از نرم افزار شما میباشد. در‌این گام می بایست بدانید جامعه مقصود شما دارنده چه جنسیتی میباشد، چه مقطع سنی داشته و اصلی خیس از همگی از چه پلتفرمی برای رفع نیاز خودش بیشتر استعمال می‌نماید.
نکته: در‌حالتی که کاربر شما ممکن میباشد از چندین پلتفرم و یا این که سیستم ادله برای همگام سازی نرم افزار شدما به کار گیری نماید، بایستی این گزینه را نیز مدنظر داشته باشید.

 

گام سوم: سبک کسب درامد
نرم افزار شما برچه شالوده قرار میباشد فایده آفرینی نماید؟ اکنون چندین سبک مختلف برای بهره آفرینی از روش اپلیکیشن های کاربردی وجود دارااست:
نرم افزار های مبلغی
نرم افزار های بدون پول با پرداخت باطن طرحی
نرم افزار های تبلیغاتی
نرم افزار ها با حق دانلود

برای گزینش هرمورد ازین سبک های کسب درامد، اعتنا به جامعه غرض اهمیت بالایی داشته و غیروابسته از آن شما بایستی به مسائل مالی اعم از بسط، بازاریابی، تبلیغات و تکثیر نیز اهمیت بدهید.

 

گام چهارم: نرم افزار را پباده سازی نمائید
در قدم چهارم شما می بایست در غایت دست به فعالیت گردیده و ایده خویش را از صفحه خارچ نمائید، برای پباده سازی نرم افزار شما دو رویه مهم دارید:

ـ برون سپاری پباده سازی به موسسه ها گوناگون
ـ یادگیری پباده سازی نرم افزار

به شما سفارش میکنم، چنانچه میخواهید کاری دورازشوخی و اصلی اجرا دهید و پباده سازی نرم افزار برای شما از اهمیت بالایی شامل است، یادگرفتن نرم‌افزار نویسی نرم افزار را در اپ خویش قرار داده و آنگاه با همیاری با مجموعه های زبده، آنچه مدنظر دارید را کاملا پیاده سازی فرمایید.

 

گام پنجم: گسترش مثال اول
بعد از پباده سازی نرم افزار، وقت آن رسیده که یک مثال نخستین از اپلیکیشن خویش را گسترش دهید.
البته اینکار چرا واجب میباشد؟
گسترش مثال اول اساسا تبدیل ایده شما به اپلیکیشن با قابلیت و امکان های شالوده ای آن میباشد. با این عمل شما میتوانید خریداران را برای خرید ایده شما مجاب کرده و فرآیند بازاریابی و جذب سرمایه را تسهیل نمائید و از طرفی ایده خویش را نیز افشا نکنید.

نکته: فارغ از ارائه ورژن اول، باگ ها و مشکلات فنی به دیده نمی آید، اشتباهات امنیتی که جز طلاق ناپذیر طرح های تازه میباشد از حیث نهفته بوده و جذب سرمایه و ثبت در بازار مالامال رقابت نرم افزار فعالیت بسیار رنج خواهد بود.

 

 

 

گام ششم: بررسی و چک
محاسبه نرم افزار هایی که در حوزه شما کار می‌نمایند اولی گام و در‌پی پیش گویی مراحل بازار و سعی نرم‌افزار شما در رفع نیاز بازار نقشه خط مش شمارا به صورت قابل توجهی برای شما پر‌نور می‌سازد.
به کارگیری از ابزارهای محاسبه مثل Flurry، localytics، preemptive و به دنبال در صورتی وب سایت دارید بررسی مخاطبان با ابزار googleanalytics به شما پیشنهاد میشود.

گام هفتم: Beta testing
آزمایش بتا در واقع او‌لین مجال برای شماست تا از جامعه غرض خویش برخورد بگیرید.
با این نحوه شما خیر تنهای می توانید ریسک نرم افزار خویش را کاهش دهید بلکه احتمال چشم شدن خویش را در مارکت های نرم افزار مانند نرم‌افزار استور به صورت قابل توجی می توانید ارتقاء دهید.

پیش از آزمایش بتا تعدادی نکته حائض اهمیت را در لحاظ بگیرید:

بتا تسترها را شناسایی نمائید؛ پژوهش ها بازار و شعور صحیح از جامعه غرض، چک بازار فرآیند بتا تستینگ را به صورت قابل مراعات ای برای شما آسوده می‌نماید.

اشتباهات را حذف نمایید؛ نرم افزار شما می بایست در پلتفرم های مختلف به شکلی سرازیر جاری ساختن گردد و باگ خاصی ساخت‌و‌ساز نکند. آزمایش آلفا به شما امداد می‌نماید بیشترین خطاها و باگ ها را حذف فرمایید.

برخورد بگیرید؛ اصولا مقصود از آزمایش بتا برخورد دریافت کردن از یوزرها غرض است، با بررسی صحیح این بازخوردها شما می‌توانید مشکلات جزئی را حذف و رابط و تجربه کاربری برنامه خویش را بهبود ببخشید.

 

گام هشتم: دیباگ و نشر نرم افزار
در بالا تلاش فرمائید معیارهای ورودی خویش را بسنجید، قیف فروش و بازاریابی خویش را مرحله به مرحله تحلیل کرده و اخلاق یوزرها را به صورت ویژه نظارت فرمائید و با اعتنا به بازخوردها، نرم افزار خویش را تصحیح فرمائید.
بعد از طی فرایند فوق شما میتوانید برنامه خویش را ارتقاء و در غایت نشر دهید.
نکته: دقت داشته باشید که نشر نرم افزار نقطه نهایی روش وجود ندارد، بلکه شما بایستی بتوانید با به روز های ماهانه تجربه کاربری خویش را دائما بهبود ببخشید تا بتوانید در مارکت خویش را پیشتاز فرمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۶:۵۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)