مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نقش اپلیکیشن سلامت روان در بهبود خدمات درمانی


فراگیر شدن تکنولوژی و استعمال از موبایل های هوشمند  طراحی اپلیکیشن در مشهد مانند یک تیغه دو حاشیه میباشد. از یک طرف به معاش ما سرعت و راحتی بخشیده و از طرف دیگر با کمرنگ نمودن ارتباط ها اجتماعی در دنیای حقیقی و واقعی، تندرست سرازیر یوزرها را به خطر انداخته میباشد. درین در بین بیشتر اشخاص به جهت نداشتن فرصت و هزینه کافی و در دسترس بودن موبایل های یار و همدم، در‌پی منش های معمولی و ارزان برای دستیابی به معاش سلامت خیس میباشند.

 

پباده سازی نرم افزار تندرست جاری تحت عنوان راه‌حل
ما در الو نرم افزار (Alo Application) با محاسبه ایرادات جانور، پیرو راه و روش حلی گشتیم تا از تکنولوژی هوشمند برای بهبود سالم جاری امداد بگیریم. از این رو با چک نرم افزار های پیروز در حوزه تندرست جاری و حاصل مثبت آن‌ها، بدین سود رسیدیم که پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار تندرست جاری بایستی در الویت قرار گیرد. درین نوشته‌ی‌علمی به توضیح برخی از مشخصات و فواید تشکیل داد ماهر نرم افزار سالم سرازیر میپردازیم.

 

خصوصیت نرم افزار تندرست جاری
نرم افزار سالم سرازیر معمولا برای بهبود شرایط معاش، امداد به کاهش اختلالاتی مانند افسردگی، اضطراب و تقویت آمادگی خیالی برای غلبه بر ذهن ها منفی پباده سازی میگردد. تکنیک ها و تجهیزات اکثری را می اقتدار در پباده سازی نرم افزار سالم جاری در لحاظ گرفت که با دقت به غرض صاحب کار، مجموعه بندی و پباده سازی می‌شوند. مثلا نرم افزار Headspace در موضوع سالم سرازیر، کاهش استرس، اضطراب و ارتقاء تمرکز یوزرها طرز های جدیدی را در قالب تمرین های جالب ارائه می هد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۳:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)