مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی کاربری توسعه اپلیکیشن


پباده سازی نرم افزار
زمانی عمل به توسعه و گسترش نرم افزار می رسد، پباده سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد میتواند به اندازه‌ کارکردهای نرم افزار اصلی باشد.

پباده سازی تعدادی ردیف دارااست:

پباده سازی گرافیکی/ بصری

مشتریان با چشمان خویش خرید می‌نمایند. یک آیکون گیرا می تواند دقت آن‌ها را جلب نماید. یک پباده سازی نفس‌گیر سبب ساز می‌گردد بخوهند بیشتر و بیشتر از نرم افزار به کار گیری نمایند. (در واقع، خیلی از طراحان نرم افزار وجوه بصری نرم‌افزار را آنقدر خوشایند می سازند که آگاهانه موجب میشوند مخاطب نخواهد تلفن همراه‌اش را زمین بگذارد.)

یک نرم افزار برای داشتن ظاهری عالی نیاز به یک آیکون، برگه اسپلش، المان‌های رابط مثل تب، دکمه‌ها و اکثری دیگر از خصوصیت‌های پباده سازی دارااست که مخاطب را وسوسه می‌نماید تا سرگرم آن خواهد شد.

ولی طبعا یک پباده سازی عالی هزینه‌ای هم داراست. گرچه می توانید در طیف بها‌ها پیروز‌ها و بازنده‌های متعددی پیدا نمایید، مدام تفاوت آشکاری در میان یک آیکون 300 دلاری و یک 1500 دلاری وجود داراست. چنانچه می خواهید صفحه ارایی‌تان به عایدی شما عمل نماید، بایستی مهیا صرف کردن مبلغی زیاد برای یک گروه پباده سازی ثابت‌گردیده باشید، که پورتفولیویی چشمگیر داشته باشند.

در‌این نقطه، مبتنی بر مشتریان مقصود شما، کلیه چیز به میزان دارایی‌بندی و حق تقدم‌بندی‌تان گشوده می شود. در حالتی‌که بازار غرض‌تان در پباده سازی خیلی طاقت فرسا‌پسند میباشد، شاید بهتر میباشد در نصیب سعی‌های پاره ای از جاه‌طلبی‌تان بکاهید و پول آن را به پباده سازی عالی تخصیص دهید. در حالتی‌که مشتریان شما بیشتر UX می باشند یا این که به داده ها اهمیت میدهند، می بایست گشوده هم تلاش فرمایید پباده سازی‌تان در استاندارد بازار رقابتی باشد، البته دیگر نیاز وجود ندارد پولی بیش تر از اندازه برای ظاهر نرم افزار خرج فرمائید.

این مورد مارا به ردیف بعدی پباده سازی میرساند.

پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری

پباده سازی زیبای گرافیکی اصلی میباشد البته تجربه کاربری از کلیه چیز اصلی‌خیس میباشد. همینطور این مسئله از جنبه‌هایی میباشد که کمتر در رابطه‌اش اندیشه می‌گردد، برای همین شانس متعددی دارید تا منزلت خویش را میان نرم‌افزار‌ها بالا ببرید. این ردیف پباده سازی به طرح کلی قابلیت و امکان‌ها و همینطور طریق تعامل استفاده کننده با نرم افزار اشاره دارااست.

پباده سازی UX گزینش خواهد کرد که نرم افزار شما تا چه حد در وصال به اهدافش غالب میباشد. کلیه چیز از شرکت کردن و بازدید تا اینکه نرم افزار چقدر اعتیادآور میباشد، به بضاعت شما درتامین یک تجربه عالی برای مخاطب بستگی دارااست.

پس، این به شما بستگی دارااست که بخواهید خصوصیت‌های پباده سازی که برایتان پاسخ میدهد گزینش و یک متخصص پباده سازی برگزینید تا آنان را جاری ساختن نماید.

به طور طبیعیً این مسئله بر هزینه بسط نرم افزار و مخصوصا اینکه چه نوع بسط دهنده‌ای استخدام می کنید تاثیر می گذارد.

توسعه و گسترش نرم افزار
هر چیزی که تا به امروز تعریف کرده‌ایم با خویش نرم افزار و اینکه چطور می خواهید آنرا بسازید و بازاریابی نمایید، رمز و فعالیت داشته میباشد. سبک کسب و کاری که تصمیمات شمارا جهت می دهد، پلتفرمی که گزینش می کنید، کوشش که نیاز دارید، و سطح پباده سازی که نیاز دارید تمامی در هزینه‌هایی که چندان قابل تغییر تحول نیستند تاثیر میگذارد.

بیایید بدین هزینه ها بگوییم هرینه‌های "منفعل" بسط یک نرم افزار گوشی.

متاسفانه، در هزینه‌های گسترش نرم افزار یک قسمت "آگاهانه" نیز وجود دارااست، که‌این قسمت بستگی به هر کس برای پباده سازی برنامه‌تان استخدام می کنید داراست و اینکه آن‌ها چقدر پول نیاز دارا‌هستند.

بسط دهندگان به 3 تیم کلی تقسیم میشوند که می توانید از فی مابین‌شان گزینش فرمایید:

فریلنسرها
شرکتهای
هرکدام از این گروه‌ها نیکی‌ها و بدی‌هایی دارا هستند. به هر مورد از آنان نگاهی دقیق تر می‌اندازیم ولی نخستین...

به هیچ وجه چرا می بایست بسط دهنده استخدام نمایید؟

نمی‌توانید این عمل را خودتان اعمال دهید؟

خب، در حالتی که شما یک متخصص فناوری می‌باشید، از تمامی جنبه‌ها، این فعالیت را بکنید. در صورتیکه نرم افزار‌نویسی و اجرای کلیه مهارت‌های تخصصی مایحتاج را که برای توسعه و گسترش موردنیاز میباشد بلد می باشید، این مورد خیر میباشد. آن وقت مسئله یافتن ابزارهای مایحتاج و منابع برای اعمال این عمل میباشد. ولی در صورتیکه بلد نیستید، یک توسعه و گسترش دهنده مورد نیاز میباشد. بیایید وارد منش‌هایی شویم که میتوانید در پیش بگیرید، و همینطور خیر و خوبی و بدی هرکدام از این گسترش‌دهنده‌ها را اسم ببریم:

فریلنسرها

توسعه و گسترش دهندگان آزاد عموما ارزانترین انتخابی میباشد که برای گسترش یک نرم افزار می‌توانید پیدا فرمائید و در واقع ارزان بودن آن ها فقط دلیلی میباشد که منجر میگردد شما بجای یک کمپانی، یک فریلنسر استخدام نمائید. زمانی در درحال حاضر استخدام یک فریلنسرید، در واقعیت دارید شخصی را با کل ریسک‌هایی که با وی می آید استخدام میکنید.

در حالتی‌که فریلنسر مهارت کافی نداشته باشد، ممکن میباشد در غایت مشاهده کنید پول‌تان را به داخل جوی بار ریخته‌اید. در صورتی فریلنسر شما معدود‌سرعت، دیرکار یا این که غیرمتعهد باشد،پروژه‌تان تا ناکجا آباد پیش خواهد رفت. بعلاوه، یک فریلنسر طیف نسبتا محدودی از مهارت را خواهد داشت. به تدریج پیش میاید نرم‌افزار‌های غامض بوسیله فریلنسرها با توفیق ساخته گردد. حتی در صورتی‌که نرم افزار شما نسبتا بی آلایش میباشد، خیلی احتمال پاره ای دارااست که بتوانید فریلنسری بیابید که آحاد نرم افزار را با سطحی بالا به جاری ساختن در بیاورد.

در صورتی شیوه فریلنسر را می روید، به احتمال توانا نیاز به استخدام چندین فریلنسر خواهید داشت، که هر کدام از آنان میتوانند اشتباهات و تاخیراتی برای پروژه‌تان تولید نمایند. با این تمامی، فریلنسرهای خیلی خیر هم آن خارج می باشند. در صورتیکه بتوانید تعدادی تا از خوب‌هایشان را بیابید، احتمالا میتوانید با هزینه‌ای خیلی معدود یک نرم افزار عالی بسازید. ولی همینطور ممکن میباشد کارتان مجانی و سوای نرم افزار به اتمام برسد.

شرکت های

اداره ها کوچک نرم افزار معمولا تیم‌ای 3-10 نفری از اشخاص خلق کننده میباشد که بر تشکیل داد نوع خاصی از نرم‌افزار‌ها تمرکز داراست. هر عضو از این اداره ها برای رفع نیازی خاص در فرآیند تولید نرم افزار در آنجا حضور داراست که به اداره اذن می دهد فروشگاه‌ای سوای توقف باشد. در حالتی‌که یک اداره کوچک پیدا کردید که اپلیکیشن‌هایی در تیم نرم افزار شما میسازند، از تجربه آن ها استعمال خیلی متعددی می توانید ببرید.

داشتن تیمی که روی برنامه‌تان فعالیت می‌نمایند معمولا سبب ساز به ضمانت کیفیتی فراتر، دوام، و رساندن به موقع کالا می گردد. و گرچه پاره ای از فریلنسرها گران‌خیس آحاد می گردد، ولی گشوده هم نسبت به شرکت ها بلندمرتبه صرفه اقتصادی خیلی بیشتری دارا هستند. البته ازبدی‌های آن ها اینست که اداره ها کوچک غالبا برای اپلیکیشن‌های خیلی غامض امکانات کافی ندارند و همچنان پتانسیل نماد دادن بخش‌های بدی که معمولا به فریلنسرها نسبت داده میشود، البته به مقدار خیلی کمتر، در آنان وجود داراست. اداره ها کوچک بعنوان یک تیم حد میانه جذابی را از نگاه بها، کیفیت و دوام آماده می‌نمایند.

شرکت ها والا با گروه‌های گران قدر، کوهی از تجربه و ضمانت برندی بلندمرتبه وارد عمل میشوند. استخدام یک کمپانی بلندمرتبه برای ایجاد کرد اپلیکیشن‌تان بیشترین حد مجاورت شدن‌ شما به ضمانت کیفیت میباشد، اما هزینه‌ای هم داراست. برای این ضمانت شما پول خیلی متعددی خواهید پرداخت.

درصورتی که نرم افزار شما خیلی بغرنج میباشد، یک کمپانی بزرگتر احتمالا فقط آیتم برای آوردن آن به بازار میباشد. هر چه اداره والا‌خیس باشد، احتمال اینکه برای حل مشکلی که در مسیر بسط ممکن میباشد به وجود آید، مهارت داشته باشد بیشتر میباشد. هم زمان، چیزی به اسم گارانتی نیست. حتی کمپانی‌های مولتی میلیون دلاری هم ممکن میباشد گاهی آنچه مشتریان می خواهند را نتوانند جاری ساختن دهند. شما دارید متکی بودن خویش را پای مارک آن ها میگذارید، ولی شرکتها (مخصوصا آنهایی که سطح بالاترند) معمولا به نگه داشتن وجهه مارک خویش بسیار با مسئولیت می باشند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۲:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)