مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

آیا داشتن یک PWA برای شما خوب است؟


یوزرها می‌توانستند به عبارتی تجربه یک اپلیکیشن را در آن داشته باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد  سوای اینکه نیاز به دسترسی به اپلیکیشن استور داشته باشند. سود این فعالیت شگفت‌آور بود. یک ارتقاء 75 درصدی در توییت‌های ارسال گردیده از PWA! افزون بر این، بازگشت از این تارنما 20 درصد کاهش و در تعداد صفحه های در هر گردهمایی، 65 درصد ارتقاء چشم میشد.
توییتر صرفا شرکت نبود که با PWA خویش اینگونه توفیق بزرگی کسب کرد. MakeMyTrip بعداز فعال سازی یک PWA نرخ تبدیل خویش را 3 برابر کرد، تعداد لود صفحه های را 38 درصد ارتقاء بخشید و افزونی 160 درصدی در جلسات خریداران خویش تجربه کرد.
هنوز قانع نشده‌اید که PWA ها مفیدند؟ بگذارید یک نمونه دیگر بزنیم که به دردتان بخورد.
علی پدر یک مغازه کسب و کار الکترونیک جهانی بنا شده در چین میباشد. آن‌ها وسیع ترین پلتفرم تجاری آنلاین برای شرکت‌های B2B دردنیا میباشند، که در بیش تر از 200 میهن کار داشته اند.
علی پدر بعد از نشر یک PWA، رو به بالا 76 درصدی در تبدیلات خویش داشت. آنان همینطور نرخ تعامل 4 برابری را به باعث اضافه کردن قابلیت و امکان کاغذ home تجربه کردند.
علی پدر در تعداد کابران فعال iOS خویش بطور ماهانه، رو به بالا 14 درصدی و در یوزرها اندروید ارتقا 30 درصدی داشت.
بر طبق این نمونه‌ها از سه شرکت برنده در صنعت های گوناگون، بدیهی میباشد که PWA ها می توانند به شدت سودمند باشند. این بدین خیال و خاطر میباشد که PWAها شرکت کردن یوزرها و نرخ تبدیل را ارتقا میدهند.
چه طور شرکت کردن را ارتقاء دهیم
پس ما به وضوح ثابت کردیم که PWAها شرکت کردن کاربری را افزون می‌نمایند. ولی اکنون پرسش این میباشد که شما چه گونه می توانید این غرض را تحقق اعطا کرد؟ این فعالیت ممکن میباشد دشوار به حیث بیاید زیرا از لحاظ تاریخی، شرکت کردن اینترنت مدام از نرم‌افزار‌های تلفن همراه خیلی کمتر میباشد.
یکی شایسته ترین شیوه های ارتقاء شرکت کردن صادر کردن اعلان‌های پوش (push notifications) میباشد. یوزرها چگونگی واقعه این عمل را تماما ذیل در اختیار گرفتن می گیرند.
شما صرفا بایستی شبکه‌های جدیدی برای وجوه مختلف برای مثال اطلاعیه‌های خبری یا این که فروش خویش، تولید فرمائید.
عموم نسبت به گذران وقت در وب سایت گوشی، فرصت بیشتری را در PWA شما خواهند سپری کرد. تمامی چیزهایی که تا کنون ذکر شده‌ایم از عوارض فراتر بودن شرکت کردن میباشند.
سوای اینکه بدور فسخ بزنیم، بگذارید به معمولی‌ترین راه و روش این مضمون‌ را توضیح دهیم.
آری، مرور اینترنت گوشی نرخ شرکت کردن تحت‌تری نسبت به نرم‌افزار‌های تلفن همراه دارااست. البته زیرا PWA شما تماما مشابه یک نرم‌افزار به لحاظ می آید و اخلاق و رفتار می‌نماید، شرکت کردن نیز فراتر می‌رود. منطقی میباشد، خیر؟
هر چه یوزرها مجال بیشتری در به کار گیری از PWA شما بگذرانند، شانس اینکه نرخ تبدیل بالایی را ملاحظه کنید، بیشتر میباشد.
خواه دانلود چیزی باشد، کامل شدن یک پروسه خرید باشد، یا این که هر چیز دیگر که عملکرد دارید یوزرها ایفا دهند، با یاری PWA شما جاری ساختن گردد.
بی آلایش میباشد. شرکت کردن بالا سبب ساز نرخ تبدیل بالا می‌گردد.
نگه‌داری و ملاحظات فنی
در‌حالتی که در گسترش اپلیکیشن‌ها تجربه دارید، احتمالا میدانید برای توفیق اپلیکیشن شما، نگه‌داری و تصحیح به صورت تر و تمیز چقدر اساسی میباشد.
احتمالا ناچار بوده‌اید کارهایی زیرا پیاده‌سازی یک سیستم یکدست‌سازی پیوسته را اجرا دهید تا یاری نمایید ایرادات محصور و نگه‌داری تسهیل خواهد شد.
برای برنامه‌های گوشی، نگه‌داری همینطور بسیار پرهزینه‌ میباشد. به هزینه‌های میانگین نگه‌داری در اولی سال فعال‌ساز‌ی برنامه نگاهی بیندازید:


یکی شایسته ترین طرق ارتقا شرکت کردن صادر کردن اعلان‌های پوش (push notifications) میباشد. یوزرها چگونگی واقعه این عمل را تماما پایین در دست گرفتن میگیرند. شما تنها می بایست شبکه‌های جدیدی برای وجوه مختلف مثلا اطلاعیه‌های خبری یا این که فروش خویش، تولید نمایید.
عموم نسبت به گذران وقت در وب سایت گوشی، مجال بیشتری را در PWA شما خواهند سپری کرد. همگی چیزهایی که تا کنون ذکر شده‌ایم از عوارض فراتر بودن شرکت کردن میباشند. سوای اینکه بدور فسخ بزنیم، بگذارید به معمولی‌ترین خط مش این مضمون‌ را توضیح دهیم.
آری، مرور اینترنت گوشی نرخ شرکت کردن تحت‌تری نسبت به برنامه‌های گوشی دارااست. البته زیرا PWA شما تماما مشابه یک برنامه به لحاظ میاید و کردار می‌نماید، شرکت کردن نیز فراتر می‌رود. منطقی میباشد، خیر؟
هر چه یوزرها مجال بیشتری در به کار گیری از PWA شما بگذرانند، شانس اینکه نرخ تبدیل بالایی را ملاحظه کنید، بیشتر میباشد. خواه دانلود چیزی باشد، کامل شدن یک پروسه خرید باشد، یا این که هر چیز دیگر که تلاش دارید یوزرها اعمال دهند، با یاری PWA شما اجرا شود. معمولی میباشد. شرکت کردن بالا سبب نرخ تبدیل بالا می شود.
نگه‌داری و ملاحظات فنی
درصورتی که در بسط نرم‌افزار‌ها تجربه دارید، احتمالا میدانید برای توفیق برنامه شما، نگه‌داری و تصحیح به صورت تروتمیز چقدر اساسی میباشد. احتمالا ناچار بوده‌اید کارهایی زیرا پیاده‌سازی یک سیستم یکدست‌سازی پیوسته را اجرا دهید تا یاری فرمائید ایرادات محصور و نگه‌داری تسهیل خواهد شد.
برای نرم افزار‌های تلفن همراه، نگه‌داری همینطور بسیار پرهزینه‌ میباشد. به هزینه‌های میانگین نگه‌داری در او‌لین سال فعال سازی برنامه نگاهی بیندازید:

 

خوشبختانه، زمانی کلام از PWAها به فی مابین می آید، نیاز وجود ندارد نگران این هزینه‌های بالا باشید. نگه‌داری از PWAها بسیار شل میباشد زیرا بطور خود کار به‌روز‌رسانی میگردند. این سیستم خیلی بهتری میباشد، نسبت به نرم افزار‌های گوشی که مجبورید آن را آپ تو دیت نمائید و هر توشه که می‌خواهید چیزی را تصحیح فرمایید بایستی ورژن جدیدی منتشر فرمائید.
همان طور که تا قبل از این گفتیم، PWAها از مرور HTTPS به کار گیری می‌نمایند، که یعنی امن و امان می باشند. با این امنیت، یوزرها راحتی را شم خواهند کرد و به متکی بودن به PWA شما راغب‌خیس خواهند بود.این یعنی آنان چیزی را میخرند و به شما داده ها فردی می دهند، مثل داده ها کارت اعتباری و پرداختی، سوای نگرانی در رابطه اینکه دستمزد‌شان نقض گردد.
PWAها بر صفحه های گوشی عجله‌یافته انجام میشوند. این از صفحاتی که از JS-script به کارگیری می‌نمایند خیلی سریعتر میباشد. این اسکریپت‌ها سبب مجال بار گذاری وقتگیر می‌شود.
ولی صفحه ها گوشی عجله‌یافته خیلی سبکتر می باشند، برای همین تجربه استفاده کننده به ترازو متعددی بهبود مییابد.
استعمال از Push APIها یعنی PWA شما قادر است با گاز پیام‌ها را از سرور اخذ نماید. فرقی نمی‌نماید برنامه بوسیله استفاده کننده بار گذاری گردیده باشد یا این که در عقبه جاری ساختن گردد.
برای همین محتوای نو مدام آپ تو دیت و نو در طرف استفاده کننده قرار میگیرد.


آیا داشتن یک PWA برای شما خوب میباشد؟

اکنون که هر چیزی را که می بایست بدانید گفته‌ایم، وقت آن میباشد که تصمیم بگیرید. آیا شما می بایست از این تکنولوژی به کارگیری نمایید؟
نهایتاً تصمیم با شماست. همان گونه که در مشاجره‌های مان دیدید، مزایای خیلی متعددی برای یک PWA وجود داراست. ولی با همگی اینها هیچ چیز بدون نقص وجود ندارد. برخی فاکتورها وجود دارااست که بایستی در لحاظ بگیرید. آری، شرکت‌های متعددی می باشند که بعداز پیاده سازی PWA برنده بوده‌اند. البته این تکنولوژی هنوز خیلی تازه میباشد. تکنولوژی جدیدی که در زمان مجال ثابت نشده میباشد، مدام با ریسک یار و همدم میباشد. با اینکه مصرف شده، هنوز در روند اول‌اش جای‌دارد.
بعلاوه، PWA ها را تمامی مرورگرهای اینترنت پشتیبانی نمی کنند، مثل Safari، Firefoxو Microsoft. با این اکنون، PWAها هنوز در هم اکنون پیشرفت‌اند، بدین ترتیب به لحاظ میاید در آینده غلبه بر این مانع ها شل باشد.


سود‌گیری
برنامه‌های توسعه یافته اینترنت مساله اصلی بعدی می باشند. آنان تکنولوژی مرور اینترنت گوشی را با امکان‌ها و مزایای یک برنامه ادغام می‌نمایند تا تجربه کاربری را بهبود دهند. پیاده‌سازی یک PWA مزایای خیلی متعددی داراست. تنها کافیست به شرکت‌هایی رجوع‌کنید که بعد از فعال‌ساز‌ی آن به توفیق رسیده‌اند. PWAها شرکت کردن کاربری را ارتقا داده و سبب به نرخ تبدیل بیشتر میشود. نگه‌داری آن‌ها از جانب شما نیز شل خواهد بود.
پس آیا PWA برای شما مطلوب میباشد؟ این تصمیم با خویش شماست. البته تصمیم‌تان هر چه باشد، بایستی بدانید این تکنولوژی تازه به آینده بسط برنامه‌ها ربط اکثری پیدا می‌نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۴:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)