مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

آیا طراحی اپلیکیشن مبتنی بر مکان مفید است؟


در 10 سال اخیر، نرم افزار های حالت یاب جغرافیایی در لیست طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار های پرطرفدار وارداتی اند و این مراحل همچنان ادامه داراست. به کارگیری از شرایط یاب جغرافیایی امکان های نرم افزار و قابلیت و امکان تعامل با استفاده کننده را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این خصوصیت تحت عنوان یک منبع برای کسب ایده های نو برای گسترش دهندگان و بازاریابان نیز کار می نماید. محبوبیت بسیار زیاد نرم افزار های کاربردی مانند اسنپ این حقیقت را پذیرش می نماید.

در شرایطی‌که قصد دارید یک نرم افزار موبایل با به کارگیری از خصوصیت جغرافیایی تولید فرمایید، نوشته‌علمی ما برای شما موءثر میباشد. ما تک تک بعد ها اجرای اینگونه فرایند دشواری را شرح می‌دهیم و توضیح میدهیم که چه‌گونه می‌توانید یک نرم افزار بر پایه ی جای پباده سازی نمائید.

ما عوارض استقبال از نرم افزار های مبتنی بر جای جغرافیایی را محاسبه کرده و بر طبق این تجزیه و چک 2 مجموعه اساسی برای تحلیل این مسئله تعریف و تمجید می کنیم تا از جنبه های متعدد عارضه ها را متوجه شویم.

 

عوارض عشق و علاقه یوزرها به نرم افزار های مبنی بر جای جغرافیایی
1-توسعه و گسترش مرزهای "ارتباطات اجتماعی". قبلا، اشخاص نام‌و‌نشان خویش را از روش پروفایل های خویش در کانال اجتماعی به سایر افراد نماد می دادند. که‌این داده ها "ایستا" بود. لحظات قبل را نشنان می اعطا کرد. معرفی خصوصیت جای یاب منجر بهبود این پروسه گردیده و یوزرها را پویا می کند. اینک اشخاص میتوانند درباره‌ی روش معاش خویش، نرم افزار های روزمره روزمره، سطح اجتماعی خویش بیشتر سخن نمایند.

2- شرکت کردن فراتر یوزرها در ارائه نقدها، نظارت ها و درجه بندی. به طور تقریب تک تک خدمت های بر پایه ی جای یابی وقتی که با مشتری رابطه برقرار می نمایند، تا حدی از ادله سرگرمی به کار گیری می کنند. در واقع به یوزرها یاری می نماید تا محتوای جدا ساخت نمایند. درین فی مابین امکان جای یابی این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یوزرها برای خودشان نمادهای گوناگون به مراد مخصوص بودن و یا این که کسب امتیاز بیشترطراحی نمایند. این مکانیسم پتانسیل وایرال شدن بسیار قدرتمندی داراست.

3- مزایای تجاری. یک کدام از دیگر از مزایای به کار گیری از نرم افزار های مبنی بر شرایط مکانی، داشتن شانس فوق العاده برای جذب انتقادات، موعظه ها و نظرها دیگر کاربرانی میباشد که تا قبل از این از یک سرویس خاص به کارگیری کرده اند. به این ترتیب، پباده سازی نرم افزار بر اساس جای گستره نفوذ خویش را توسعه و گسترش می‌دهد که به مکان آگهی ظریف در باب مخاطب، این نرم افزار ها به ابزار شکار یوزرها تبدیل گردیده اند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۱:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)