مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزایای برنامه های Native چیست ؟

زیرا یوزرها زمانی از نرم افزار های اینترنت به کار گیری می نمایند ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد از خطاها سعی و قابلیت و امکان استعمال مانند مجال لود زیاد، تصاویر کوچک و در دسترس نبودن کانال اذیت شوند و این تجربه کاربری خیر را به آن ها منتقل نمی نماید.

 


همینطور بخوانید :

چه گونه اینترنت نرم افزار بسازیم؟ فرایند ایجاد کرد نرم‌افزار اینترنت نرم افزار با زبانی معمولی

مزایای اپ های اینترنت

مراقبت اپ های اینترنت نسبتاً راحت میباشد چون از یک کد مشترک در یک‌سری سیستم دلیل گوشی استعمال می نمایند.

نرم‌افزار های اینترنت را می قدرت برای تمامی سیستم عوامل ایجاد کرد تا‌زمانیکه بتوانند در یک مرورگر اینترنت مطلوب انجام شوند.

در مقایسه با نرم‌افزار های نیتیو ، اپلیکیشن های اینترنت هزینه کمتری دارا هستند. یک کدام از مزیت های این نوع نرم افزار ها این میباشد که به جهت اجرایی بودن در اشکال سیستم کارداران هزینه پیاده سازی آن تحت خیس از وضعیت نرم‌افزار نویسی ساکن میباشد.

نرم افزار های اینترنت به پروتکل های استاندارد سیستم برهان پایبند نیستند و نیازی به تأیید نرم‌افزار استور ها ندارند. آن ها می‌توانند در هر مجال و در هر قالب منتشر شوند.

به روزرسانی های نرم‌افزار های اینترنت نیازی به نرم‌افزار استور ندارد ، به‌این مضمون‌ که استفاده کننده بدون چاره وجود ندارد به طور دستی به روزرسانی ها را رئیس نماید. یعنی زمانی مخاطب یک اپلیکیشن اینترنت را گشوده می نماید ، بتواند جدیدترین ورژن را دانلود نماید.

معایب نرم افزار های اینترنت

نرم افزار های اینترنت هنگام به کار گیری از خصوصیت های دستگاه و hardware، دامنه بسیار کمتری دارا‌هستند.

برای اجرای یک نرم افزار اینترنت به یک مرورگر نیاز میباشد. یعنی یوزرها می بایست فرآیند بیشتری را برای استعمال از یک اپلیکیشن اینترنت اجرا دهند، یا این که این شیت را کاوش می نماید یا این که URL را تایپ می نماید. در هر شکل یک سعی بیشتر برای دسترسی به اپ تجربه کاربری استفاده کننده از نرم افزار را خدشه دار می نماید.

یوزرها با مرورگرهای اینترنت متفاوت رابطه برقرار می نمایند و در فیض گردآوری الگوهای به کار گیری و معیارهای عملکردی که برای ساخت و ساز نقشه راه و روش کالا به کارگیری میگردد دشوارتر میباشد.

سرعت نرم افزار های اینترنت کندتر و کمتر از نرم افزار های native میباشد.

اپلیکیشن های اینترنت در مقایسه با نرم افزار های native کمتر تعاملی و بصری می باشند.

با اپلیکیشن های اینترنت زمان های شغلی کمتری وجود داراست.

3- نرم افزار ترکیبی یا این که نرم افزار هیبریدی چه است ؟ 

نرم افزار های ترکیبی که با اسم های نرم افزار Hybrid ، نرم افزار هیبریدی یا این که هایبریدی هم شناخته می‌گردد در یک سری سیستم برهان فعالیت می نمایند و مانند نرم افزار های نتیو خلق می نمایند.

 


یک نرم‌افزار هیبریدی اصولاً ترکیبی از یک نرم افزار ساکن و یک نرم افزار اینترنت میباشد. اگرچه این نوع اپلیکیشن را می اقتدار روی دستگاه هایی که اپلیکیشن Native در آن انجام میگردند هم نصب کرد، البته از دید فنی یک اپ اینترنت میباشد. این نوع اپ ها با HTML ، CSS یا این که JavaScript ساخته میگردند.

 


توسعه و گسترش نرم افزار Hybrid اصولاً یک اپ اینترنت میباشد که دارنده خصوصیت های مازاد ساکن هم میباشد.

 


اکثر موسسات نرم افزار های هیبریدی را تحت عنوان افزونه برای یک کاغذ اینترنت جان دار ساخت و ساز می نمایند. براین اساس، آن ها امیدوارند که در اپلیکیشن استور حضور پیدا نمایند، سوای اینکه کارایی متعددی برای بسط نرم‌افزار دیگری اعمال دهند.

 


نرم افزار های هیبرید نیز دوستداشتنی می‌باشند به این دلیل که آن‌ها اذن بسط کراس پلت فرم دارا هستند: یعنی به عبارتی اجزای کد HTML را می اقتدار در سیستم برهان های متفاوت موبایل آیتم به کار گیری دوباره قرار بخشید. سود این دستور کاهش مخارج گسترش به صورت قابل توجهی میباشد. ابزارهایی نظیر PhoneGap و Sencha Touch به اشخاص اذن میدهند که با به کار گیری از توان HTML در همه سیستم دست اندرکاران یک ورژن خروجی داشته باشند آن هم با یک کد تکراری.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۱:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)