مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

هزینه کمتر برای توسعه اپلیکیشن

حفاظت از داده ها و امنیت

قابلیت و امکان به کارگیری کارآمد طراحی اپلیکیشن در مشهد از منابع مشقت بار افزاری، صرفا در نرم افزار های نیتیو قابلیت و امکان پذیر میباشد.

انعطاف پذیری

با استعمال از نرم افزار نیتیو، سریع خیس و بهتر میتوان به دوربین، جی پی اس، روزنگار، میکروفون و بقیه قابلیت و امکان های موبایل دسترسی پیدا کرد.

از طرف دیگر در توسعه و گسترش نرم افزار های هایبرید محدودیت هایی وجود داراست و نرم افزار بایستی بر روی پلتفرم های گوناگون، تلاش مشابهی را به اکران گذارد.

در نرم افزار های نیتیو هیچ محدودیتی نیست و هر عملیاتی که با تکنولوژی مختص به پلتفرم قابل پیاده سازی باشد را میتوان اعمال بخشید.

فردی سازی

با وجود اشکال و اقسام تلفن همراه های اندروید در بازار، صرفا با به کار گیری از گسترش نیتیو میتوان لی اوت را روی این موبایل ها با اندازه کاغذ اکران مختلف به یک شکل اکران بخشید.

معایب گسترش نرم افزار نیتیو

فرصت توسعه و گسترش

مجال گسترش نرم افزار نیتیو در مقایسه با نرم افزار هایبرید بسیار زمانبر خیس میباشد.

ایجاد کرد و پیاده سازی پباده سازی برای موبایل های اندروید متعدد، آیفون ها و تبلت ها عملیاتی بسیار زمان بر می باشد.

هزینه گسترش

گسترش دهندگان نرم افزار های نیتیو در موضوع توسعه و گسترش نرم افزار اندروید و آی وی اس تخصص دارا‌هستند و بایستی به تعداد پلتفرم های موردنظر، گروه برای توسعه و گسترش نرم افزار های مربوطه داشته باشید.

مجموعه های گسترش متفاوت میزان دارایی بسط را نیز ارتقا می دهد. علاوه بر این، درصورتی که در آینده بخواهید قابلیتی به نرم افزار اضافه نمایید یا این که تغییری در آن بدهید و نرم افزار را بروزرسانی نمائید، بایستی هزینه غیر وابسته ای به هرمورد از مجموعه ها بپردازید.

مزایای بسط هایبرید

هزینه کمتر برای بسط نرم افزار

درصورتی که میزان دارایی برایتان اهمیت متعددی دارااست، با بسط نرم افزار هایبرید، صرفا با یک گشوده هزینه، نرم افزار برای پلتفرم های متفاوت ساخته می‌گردد.

حفظ

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۱:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)