مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

امنیت در طراحی اپ

امنیت
از   طراحی اپلیکیشن در مشهد  حیث امنیت و فردی سازی سیستم برهان IOS بهتر کار کرده و شما می بایست مسلماً اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید از سرویس ها و خدمت های اپل استعمال نمایید. شاید این یک نقطه ضعف هم باشد چون در شکل گم شدن یا این که فراموش شدن اپل آیدی ممکن میباشد وقتی که نیاز باشد مجدد دستگاه آغاز به عمل نماید قابلیت و امکان به کار گیری از دستگاه وجود نداشته باشد. البته سیستم های اندروید پسوردها و داده ها شما‌را در خدمت های جی رغبت ذخیره و مراقبت می نماید که از لحاظ امنیتی، امنیت زیر خیس دارااست البته دسترسی به آن در مواقع لزوم شل خیس میباشد.

نکات اساسی برای ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی ماهر :
برای ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی ماهر شما بایستی یکسری استاندارد ها را رعایت فرمایید. این استاندارد ها می‌باشند که درصد توفیق اپلیکشن شما‌را یکسری برابر شرایط معمولی بالا میبرند. به همین خواسته ما قصد داریم نکاتی که برای پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی ماهر مایحتاج میباشد را برای شما شرح بدهیم.


۱- سرعت لودینگ نرم افزار
وقتی که نرم افزار شما آغاز به انجام شدن می نماید، بایستی تعدادی پوشه برای آغاز عمل خویش بارگذاری و بارگیری نماید همین دستور منجر کندی سرعت لودینگ می گردد. یکی روش های کاهش سرعت معدود کردن وسعت فولدر های مو جود میباشد البته مهمترین مساله نوع گویش نرم افزار نویسی نرم افزار است که بسیار میتواند بر روی سرعت موثر باشد روی هم رفته نرم افزار هایی که با سیستم نیتیو نرم‌افزار نویسی گردیده باشند از نگاه سرعت بسیار بالا و حاذق میباشند. شاید ندانید البته سرعت بالا برای تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی و یا این که هر اپلیکیشن دیگر بسیار حیاتی میباشد چون در شکل تاخیر زیاد در نرم‌افزار یوزرها با‌گاز نرم افزار را سوراخ می نمایند. برای ادراک بهتر این قضیه نوشته‌علمی شایسته ترین خصوصیت های ایجاد کرد نرم افزار اندروید و ios بدون نقص این مساله را گزینه نظارت قرار داده میباشد.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۹:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)