مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طریق درآمدزایی از نرم افزار گوشی اندروید و IOS


طریق درآمدزایی از نرم افزار گوشی اندروید و IOS

حق اشتراک (Subscription)

یکی از    طراحی اپلیکیشن در مشهد   دیگر از طریق هایی که میتوانید با به کارگیری از آن، از روش ساخت و ساز نرم افزار پول درآورید، این میباشد که در بالا، یک ورژن مجانی از این نرم افزار را در دست یوزرها قرار دهید. در‌حالتی که که یوزرها از این نرم افزار لذت بردند و امکان ها و خصوصیت های آن به نظرشان مطلوب آمد، میتوانید آن را به یک ورژن مبلغی مبدل فرمایید و از آنان بخواهید برای ادامه دادن از نرم افزار پول پرداخت نمایند. بدین ترتیب دراین‌صورت شما یک عصر آزمایشی بدون پول از نرم افزار را در چنگ آن ها قرار می دهید تا بتوانند از آن به کار گیری کنند و هنگامی که‌این زمان به اتمام رسید، آنان ناچار میگردند تا برای ادامه عمل، پول بدهند و دیگر نمی توانند به طور بدون‌پول از این نرم افزار استعمال نمایند.

 

تکنیک نرم افزار های مبلغی

در‌این تکنیک یک ارزش اثبات برای دانلود اپلیکیشنتان درنظر می‌گیرید و از یوزرها میخواهید برای دانلود نرم افزار این ارزش را پرداخت نمایند. اما این طریق برای پول درآوردن از روش نرم افزار روشی گفت و گو برانگیز است چرا که بر پایه ی آمارها، کسانی که نرم افزار های مجانی را دانلود کرده ند بسیار بیشتر از عده ای بوده که نرم افزار های مبلغی را دانلود کرده اند. به این ترتیب ممکن میباشد تکنیک مبلغی کردن نرم افزار ها به صرفه نباشد.

 

پشتیبانی و حمایت مالی (Sponsorship)

درین ترفند شما یک حامی را برای ایجاد اپلیکیشنتان پیدا میکنید که بخشی از مخارج فعالیت را به شما میدهد. ولی در‌این استراتژی می بایست نخستین پشتوانه پیدا خواهد شد و بعد نرم افزار ساخته خواهد شد. آن گاه شما درآمد نتایج از نرم افزار را با این شخص تقسیم می کنید و یا به طور ماهانه بدین شخص هزینه‌ای پرداخت می‌نمایید. هنگامی که در مرحله ای قرار گرفته اید که‌این نرم افزار جدید می‌خواهد وارد بازار خواهد شد، به کار بستن از شخص یا این که تیم ای که بخواهد تحت عنوان حامی این نرم افزار باشد، می‌تواند برای شما خیلی اصلی باشد و به شما امداد متعددی کند.

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)