مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ساخت نرم افزار فروشگاهی

عتنا در ظاهر فروشگاه آنلاین
یکی  طراحی اپلیکیشن در مشهد   مهم‌ترین نکات در پباده سازی نرم افزار فروشگاهی، اعتنا در ظاهر و طراحی صفحه appمی باشد. طبق پژوهش ها صورت گرفته، حدود93 درصد مشتریان ظواهر بصری را مهم‌ترین برهان هنگام خرید میدانند. پس در حالتی‌که میخواهید فروش خیر از نرم افزار فروشگاهی خویش داشته باشید، می بایست به کل این جزئیات مانند فونت و طیف رنگی به فعالیت برده گردیده، ترازو المان های مستعمل و... اعتنا داشته باشید تا برنامه شما user interface باشد.

 

با صرفه ساختن نرم افزار فروشگاهی
ارتقاء تعداد یوزرها اپ، ارتباط مستقیمی با ترازو فروش نرم افزار فروشگاه آنلاین دارااست. به این ترتیب مورد نیاز میباشد تا توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن دقت ویژه ای به با صرفه کردن آن برای مشتریان داشته باشند. مثلا تکنیک هایی که بایستی در سئو نرم افزار فروشگاهی به آن اعتنا داشت، وجود یک منو معمولی برای یوزرها، داشتن عبارات کلیدی مطلوب، سرعت بالا، به کار گیری از مدل های نو در پباده سازی، وجود محتواهای دیدنی برای یوزرها، معرفی محصول ها و سرویس ها با جزئیات به یاور تصاویر کیفیت خوب و اعتنا به User Experience میباشد که سبب ساز کاربرپسندتر شدن اپ شما میگردد.

نام نویسی آسوده و سریع
یکی از دیگر از نکات اساسی در پباده سازی نرم افزار فروشگاه آنلاین، تسهیل نام نویسی یوزرها میباشد. در قسمت نام نویسی نرم افزار بایستی صرفا از فیلدهای ضروری به کار گرفت. وجود فیلدهای متعدد منجر سردرگمی یوزرها و انصراف از کامل شدن آن میگردد. بدین ترتیب فقط داده ها موردنیاز و اصلی را در قسمت نام نویسی قرار دهید. بهتراست قسمت های دیگر داده ها مخاطب که چندان ضروری نیستند را در مراجعات بعدی یا این که نصیب کامل شدن داده ها یوزرها از آنها درخواست نمایید تا منجر خستگی و یا این که ساخت و ساز احساس عدم امنیت مشتریان خویش نشوید.

ارائه متاع با داده ها مطلوب
یکی‌از مهم‌ترین دست اندرکاران مؤثر در ترازو فروش نرم افزار شما، معرفی بدون نقص و صحیح کالا میباشد. وجود توضیحاتی مختصر و موءثر از فرآورده، یار و همدم با تصاویری از زوایای متعدد آن تاثیر بالایی در جذب استفاده کننده شما خواهد داشت. موردنیاز میباشد در توضیحات خویش، مدام صداقت داشته باشید و راجع به فرآورده اغراق نکنید. غلو و عدم صداقت در معرفی، شاید در خرید مشتری موءثر باشد ولی در مراقبت مشتری و خریدهای بعدی وی تاثیر منفی خواهد داشت.

دقت به تیم بندی ها و فیلترها
در پباده سازی نرم افزار فروشگاهی ، فهرست و مجموعه بندی های متاع اهمیت متعددی داراست. دسترسی هرچه سریعتر و آسانتر مشتری به تولیدها، رضایت بیشتر او‌را به همدم خواهد داشت. با غربال بندی درست اطلاعاتی از قبیل ارزش، مشخصات، مجال ساخت‌و‌ساز، پرفروش ترین ها و ... در جست و جویبار جنس به مشتری یاری نمایید تا تجربه خیر و خوبی از حضور در نرم‌افزار شما داشته باشد.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۹:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)