مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

رازهای راه اندازی استارت آپ موفق – قسمت دوم

در مقاله گذشته (رازهای راه‌اندازی آغاز آپ غالب تا وصال به توفیق!)تعاریف طراحی اپلیکیشن در مشهد شروع‌آپ و کلمه ها رایجی که در تعاریف شروع‌آپ عموما به عمل میروند ارائه کردیم. همینطور به دو گزینه از نکاتی اشاره کردیم که بایستی برای داشتن شروع‌آپی غالب آن ها را در راستای شغل خویش قرار بدهیم و ذکر کردیم که می بایست شایسته ترین بودن در بعضی فیلدهای اساسی‌خیس را مد حیث و همت قرار بدهیم و لزومی ندارد که در تمامی‌ی فیلدها و ناحیه‌ها شایسته ترین باشیم. این که بخواهیم عملکرد بکنیم که شروع‌آپ و شرکت ما در کلیه‌ی بعدها شایسته ترین باشد کاری بسیار مشقت بار و شاید در فعالیت نشدنی باشد. پس عالی میباشد نواحی اضافه را کنار بگذاریم و بر روی تعداد کمتری از فیلدها تمرکز داشته باشیم تا در آن ها شایسته ترین باشیم. همینطور تحت عنوان نکته‌ی دوم بیان کردیم که در چنگ داشتن تالنت‌ها و اشخاص با استعداد بسیار بهتر و یاری‌کننده میباشد، امام می بایست اعتنا داشته باشیم که‌این تالنت‌ها و اشخاص با استعداد به فلسفه‌ی شرکت و شروع‌آپ دارای مسئولیت باشند و با آن سازگار باشند و نیز ارتباط‌ی خیر با بقیه اعضای گروه، رئیس و مشتریان اکوسیستم داشته باشند.

در‌این مقاله سه آیتم دیگر از نکاتی را که در داشتن شروع‌آپی توفیق آمیز به شما یاری می‌نمایند مطرح خوا‌هیم کرد. درپی با ما همدم باشید.
۳- مشتریانی که مهیا می باشند و منابع مالی کافی در مشت دارا‌هستند، جذب نمائید.

یکی‌از رازهای فعال سازی شروع آپ پیروز،شرکت ها هستند که در در بیشتر مفاد، بازتابی از مشتریان خویش میباشند. حتی در شرایطی‌که این یک اغراق‌نمایی باشد، البته واقعا صراحت دارد. شایسته ترین نکته برای هر کمپانی بچه، چه یک شروع‌آپ باشد و چه نباشد، پشت گرمی به بالاترین تعداد ممکن از مشتریانی میباشد که در واحد سنجش شایسته ترین موقعیت ممکن از منابع مالی، شایسته ترین آمادگی قابل قبولی داشته باشند. مشتریانی که از محصولاتی با هزینه‌ی معدود را برای خرید تعیین می‌نمایند، در غایتِ عمل برای کسب نمره‌ی مثبت شرکت خیلی حرفی برای اعلام کردن نخواهند داشت یک متاع یا این که خدمت ارزان، برای خریدار حس عدم اعتقاد، محصولی معدود کیفیت و عدم منحصر بودن آن را تولید می‌نماید.

کمپانی‌های تجاری کوچک بایستی دارنده اعضای فراگیری‌چشم و دارنده ارتباطات و استعداد کافی در مجموعه باشند که بتوانند مشتریان پر ارزش‌تری جذب نمایند. یعنی آن تیم از مشتریانی که محصول ها منحصر به فرد یا این که خدماتی را که سطح بالاتری از ابتکار و تفاوت‌ها را در خویش دارا هستند، تقاضا می‌نمایند، و همینطور مشتریانی که در قبال اخذ محصول ها قیمت حقیقی و واقعی آنها را پرداخت می‌نمایند. خوب میباشد که اشخاصی که فاقد این خصوصیت‌ها در ویژگی ها خویش میباشند را در زمره‌ی مشتریان خویش قرار ندهید.
۴.فلسفه‌ی LEAN را به تولید ها خویش اجرا نمائید.

برای رازهای فعال‌ساز‌ی آغاز آپ چیره مدام می بایست بر روی دو مقصود تمرکز داشته باشیم: ارائه‌ی مطرح ترین بها ممکن به مشتریان خویش و اجرا این شغل با دست کم منابع مایحتاج.

برای شما خوب خواهد بود که با مشتریان خویش به‌این توافق برسید که کالا میانرده‌ای را فارغ از هیچ‌سیرتکامل‌ وعده‌ی بیشتر و در هزینه‌ای کمتر به آنان ارائه نمایید؛ حتی در‌صورتی‌که مشتریان اقتدار پرداخت هزینه‌ی بیشتری برای محصولی سطح فراتر، با قیمتی فراتر را داشته باشد. به همین ترتیب، دسته وابسته به یک کمپانی کوچک میتواند همت‌های خویش را بر روی موادسازنده کلیدی تولید ها خویش متمرکز کرده و از ساخت و ساز بیش تر از حد یا این که تولید ها سرشار از ضایعات پرهیز نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۳۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)