مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن چه کاربردهایی دارد؟

4. شرایط جغرافیایی و نقشه های گوگل: از خصوصیت های طراحی اپلیکیشن در مشهد رایج مصرف شده، جی پی اس (GPS) است که توسط آن، میتوانید وضعیت مکانی خویش را به بقیه یوزرها گزارش دهید. GPS ها معمولا در نرم افزار های درخواست آژانس، و یا این که نرم افزار پیشنهاد آنلاین خوراک قرار می‌گیرند. با به کارگیری از این طریق، ما نقشه گوگل را برای نرم افزار کابران ایفا کردیم، تا بتوانند شرایط یکدیگر را ردیابی کرده و فرمان سرویس ها رسانی را سرعت بخشند.

 

5. پیام رسانی: این قابلیت و امکان، تماس و رابطه یوزرها را با یکدیگر قابلیت پذیر می سازد. این قابلیت و امکان، قابل انجام برای نرم افزار های هجرت و توریسم میباشد، و یوزرها میتوانند نرم افزار مهاجرت خویش را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از روش پیام با یکدیگر رابطه برقرار کنند.

 

6. کشف و شناسایی رخ: این یک کدام از تکنولوژی های آینده میباشد. برای استارت، می شود به سیستم رئیس حضور و غیاب در نرم افزار ها و شناسایی رخ اشاره نمود.

 

7. پخش زنده: این ماژول در نرم افزار های تلفن های هم پا قادر است مدیر و مشاهده پخش زنده را سامان دهی کند.

 

8. رابط کاربری گرافیکی: رابط کاربری ریلکس و بی آلایش، خصوصیت مهم برای هر نرم افزار موبایلی چیره میباشد. دستیابی بدین اصلی سخت میباشد، ولی کلید محافظت مشتریان شما است. با اعتنا به‌این خصوصیت، مشتریان می‌توانند شغل هایشان را با سهولت اعمال دهند.

 

9. پشتیبانی و به روزرسانی: برای ساخت اپ های تأثیرگذار در دراز بازه، مشتریان به پشتیبانی مؤثر و مداوم نیاز دارا هستند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)