مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استراتژی ساخت اپلیکیشن موبایل


برای پباده سازی استراتژی می بایست در قدم ابتدا «مقصود» از ایجاد کرد طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار و «کارکرد» آن را مشخص و معلوم نمائید. آنگاه بایستی «مشتری غرض» و نیازها و انتظارات وی، و نیز موقعیت بازار و «رقبا» را معلوم نمایید. در غایت مشخص و معلوم نمائید که «پلتفرم» نرم‌افزار شما چه چیزی است و بایستی چه تجهیزات و خصوصیت های داشته باشد.

 

غرض از تشکیل داد نرم افزار

به‌این پرسش جواب دهید: مقصود از تشکیل داد نرم افزار چه می‌باشد و قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید؟ در واقعیت، نرم افزار شما قرار میباشد منجر بی آلایش خیس شدن «چه کاری» گردد؟ هرچه ایراد بزرگتری را برطرف نمایید و به خیر به نیازهای کاربر جواب دهید، برنده خیس خواهید بود.

 

مشتریان مقصود

برخی از نرم افزار های تلفن همراه وقف عام عموم قابل به کارگیری میباشند و برخی دیگر فقط برای مجموعه خاصی از جامعه. از جمله، همگی عموم می‌توانند مشتری نرم افزار های تحویل طعام یا این که آژانس خدمت شوند و از سرویس ها آن ها به کارگیری نمایند. البته نرم افزار موبایلی که از جمله در موضوع یادگرفتن موسیقی شغل میکند معمولا صرفا بوسیله اشخاصی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد که به موسیقی عشق و علاقه دارا هستند. براین اساس درفرآیند تشکیل داد نرم افزار گوشی، بعداز گزینش مقصود و کارکرد نرم افزار، بایستی مشخص و معلوم فرمائید که استفاده کننده آن که می باشد. آیا عامه مردم استفاده کننده آن می باشند؟ یا این که دسته خاصی از عموم؟ آیا اشخاص برای استعمال از سرویس ها شما می بایست تخصص یا این که مهارت خاصی داشته باشند؟ آیا شرکت های و سازمان ها نیز می توانند از سرویس ها شما به کارگیری نمایند؟ جواب این سوال های به شما در آشنایی خوب «مشتری غرض» یاری میکند، و می‌توانید با دقت به نوع مشتری و نیازهای وی پیام و سرویس ها خویش را پباده سازی فرمائید و برای آن بازاریابی نمائید.

 

نظارت بازار نرم افزار

هنگام آغاز به پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار گوشی، می بایست نرم‌افزار های شبیه جان دار در بازارهای اندورید و iOS را به توجه نظارت نمائید، تا هم رقبای احتمالی خویش را بشناسید، و هم از فرآیند بازار، علایق یوزرها، و جدیدترین امکانت و خصوصیت اپلیکیشن های گوشی با خبر گردید. براین اساس، مطلقا خویش را در جریان پایانی تحولات بازار نرم افزار قرار دهید.

 

پلتفرم نرم افزار

پلتفرم متبوع خویش برای تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه را تعیین فرمائید. برای این شغل می بایست تجهیزات، خصوصیات، مزایا و معایب هر کدام از پلتفرم های اندروید گوگل و iOS اپل را غیروابسته آیتم تحلیل قرار دهید. اما اکثری از نرم افزار های غالب از هر دوی این پلتفرم ها به کارگیری میکنند. همینطور، معین نمایید که نرم افزار شما بایستی دارنده چه تجهیزات و خصوصیت هایی باشد تا به خیر و خوبی نیازهای مشتری را برآورده سازد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۳۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)