مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چگونه نیاز مخاطبان را در طراحی اپ تشخیص بدهیم؟


اولی قدم در شروع آپ های دیجیتالی و ایجاد اشتغال دیجیتالی و کسب و شغل های اینترنتی، آشنایی طراحی اپلیکیشن در مشهد نیاز مخاطبان میباشد. بایستی بدین پرسش جواب بدهید: اپلیکیشن شما، چه دردی از جامعه را دوا می نماید؟

برای جواب بدین پرسش، نخستین می بایست «درد» ها را بدانید و «درد» شناس خیر و خوبی باشید. آشنایی درد، خودش نصف حل مساله میباشد. تا طبیب، دردشناش نیکی نباشد،‌ معالجه گر خیر و خوبی هم نخواهد بود! مغازه دار بهتر، درد شناس خیر میباشد. کالایی میاورد که دردی را دوا نماید و مریض (مشتری) را در بلند بازه، دلداده کاسبی خویش (جنس یا این که سرویس ها) نماید.

 

(پروفایل سازی یوزرها در نرم‌افزار شما، راهی برای حضور فعال آن‌ها خواهد بود)

درد امروز عموم کشور ایران چه است که با برنامه شما، تا حدی معالجه می پذیرد؟

برای آشنایی نیاز مخاطبان در بازار نرم‌افزار امروز کشور‌ایران، می بایست ببینیم که عموم ، به خصوص نسل نوجوان و برنا و میانسال که اکثریت جامعه کشور ایران را تشکیل میدهند (خیر ۱۲ میلیون جامعه بیسواد جمهوری اسلامی ایران)، با چه نیازهای بالقوه و بالفعلی روبرو میباشند که دنیای اپلیکیشن ها، قادر است بخشی از مشکلاتشان را رفع نماید؟

نیازسنجی، نیاز به مطالعات بازار (market study) دارااست. نیاز به بازاریابی و مشورت کردن با خبرگان و نخبگان داراست. برای همین میباشد که مقوله پباده سازی نرم افزار، نیاز به نرم‌افزار تجاری (business plan) دارااست تا صفر تا ۱۰۰ عمل معلوم خواهد شد. تشخیص صحیح نیاز مخاطبان/یوزرها/مشتریان، بخشی از توفیق میباشد. نیاز مخاطبان چه می باشد؟

۸ نمونه عالی برای طراحان نرم افزار بهتر
به یکسری مورد اعتنا نمائید تا ملاحظه کنید دردها چه می باشد و به چه شکل پباده سازی نرم افزار کاربردی، می‌تواند بخشی از درد های ده ها میلیون مخاطب وب در جمهوری اسلامی ایران را رفع کرده و به نیاز های آنان در حوزه سایبر، جواب دهد:

کشور‌ایران با لشکری از مجردهای ذیل ۴۰ سال روبرو میباشد که بزودی به سن تجرد قطعی می رسند. (اپی دوست داستنی مجردها بزنید. مسلما دیدنی میباشد. دنیایی از موضوعات جالب در دسترس شما میباشد)
۱۲ میلیون علم آموز داریم از کلاس اولین تا کلاس دوازدهمی! (هنوز هیچ نرم‌افزار به درد بخوری برای علم آموزان نداریم که به پدر و مادر و علم اموزان و مدیران مکتب و معلمان، داده ها آپ دیت یک دست بدهد!)
۴ میلیون دانشجو از کاردانی تا فوق دکترا داریم در صدها راءس آموزشی در ۳۱ ا ستان مرزوبوم. هنوز اپی نداریم که بشود فلان جزوه، فلان کتاب، فلان مساله، فلان نقطه نهایی طومار، فلان مشورت کردن از مهندسی تا پزشکی را اخذ و به اشتراک گذاشت و با هم دانشگاهی ها و یا این که هم فن ای ها راجع به بود (نرم افزار جامع دانشجویی ایرانم آرزوست !)
۱۸۰ هزار دکتر و دندان دکتر معالج داریم در ده ها تخصص در ۳۱ استان سرزمین. این متخصصان علاقمند می‌باشند تا در محیطی تخصصی و حرفه‌ای با هم صنف های خویش در تعامل باشند و نوپا مکتب ای ها و بانوان منزل دار و اشخاص غیر ماهر، در جامعه مجازی آنها حضور نداشته باشند. (اپی با همیاری نهادهای صنفی پزشکان برای به دست آوردن اینگونه بستر تخصصی، مسلما جالب و سودآور خواهد بود)


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۱:۴۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)