مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

7 نکته مهم برای طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی برتر


از آن‌جا که امروزه دکان های مجازی رویش خیر و خوبی داشته اند و اکنون میلیون ها طراحی اپلیکیشن در مشهد مشتری بالقوه نیز از این دکان ها خرید میکنند، داشتن یک نرم افزار فروشگاهی یک ابزار بسیار توانمند برای بیزنس های متفاوت به حساب می‌آید.

با اعتنا به تاریخچه تکنولوژی نخست مغازه های مجازی در بستر وب به طور سایت پدید آمدند

بعد با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری از دستگاه های گوشی بیزنس هایی که نخست صرفا از روش سایت خدماتشان را ارائه می‌داند و محصولاتشان را به فروش میرساندند با پباده سازی نرم افزار فروشگاهی تلفن همراه توانستند سرویس ها خویش را برای مشتریان سئو کرده و پروسه خرید آنلاین را معمولی و سریع نمایند.

در حالتی‌که شما هم مغازه مجازی دارید یا این که قصد ورود به‌این موضوع را دارید می بایست نکاتی را برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه خویش در حیث بگیرید.

1-معرفی بدون نقص جنس

او‌لین خصوصیت یک فروشگاه اینترنتی عالی این میباشد که توضیح مختصر ومناسبی از جنس ارایه دهد به یاروهمدم

تکثیر تصاویر بدیهی و کیفیت بالا از زوایای گوناگون فرآورده

2- جستجوی سریع و سهل وآسان و مجموعه بندی تولیدها

یک نرم افزار فروشگاهی عالی می بایست قابلیت دست یابی سریع و سهل وآسان به جنس را در دسترس مشتری قرار دهد. یعنی این نصیب بتواند به سادگی کالای متبوع مشتریان را در مغازه جست و جو نماید و داده ها بدون نقص مال به عنوان مثال ارزش و کیفیت و قابلیت و امکان انتخاب خصوصیت متبوع به وسیله مشتری برای مال مانند تعیین سایز، رنگ و... را در دست مشتریان قرار دهد.

3-کیفیت فنی و سرعت بالای نرم افزار

یک دکان های آنلاین بایستی از حیث فنی از پشتیبانی بهتر و کیفیت عالی برخوردار باشد و کوشش و سرعت شغل بالایی داشته باشد تا مشتریان با خاطر آسان خرید خویش را ایفا دهند. در غیر این شکل در حالتی که از نگاه فنی فروشگاه اینترنتی دائما مبتلا نقص و خطاها فنی باشد مشتریان کمتر از آن استقبال میکنند.

4-تنوع متاع

یک مغازه الکترونیکی عالی فروشگاهی میباشد که کالاهایش متنوع بوده یعنی تنها در یک طیف محصولی نباشد بلکه در تعدادی طیف ارائه شود و چنانچه دکان تولیدات گوناگونی داراست قطعاً آنان را طبقه بندی کرده، تا خریدی شل برای مشتریان مهیا نماید. برای مثالً طیف تولید ها آرایشی و بهداشتی را از مواد غذایی و آن را از اثاثیه خانه جداگانه نماید و در طبقات متفاوت مکان دهد.

5-درگاه پرداخت سریع و سهل

مغازه الکترونیکی ایده آل علاوه بر اینکه بایستی امنیت وب سایت خویش را ضمانت نماید بایستی برای مشتری ها یک سیستم پرداخت سهل و ریلکس را مهیا نماید تا همگی اشخاص با هر معیار تحصیلات بتوانند از سرویس ها مغازه فایده مند شوند

6-قابلیت و امکان نام نویسی سریع

بصورتی که مشتری بعداز وارد کردن اسم و نشانی خویش یک پیغام دربردارنده کد پیگیری برای هر خرید اخذ نماید و بواسطه آن بتواند وارد پنل کاربری خویش گردیده و خریدش را پیگیری نماید

7-داشتن فیلترهای بهتر مانند ارزانترین ها، پرفروش ها، جدیدترین ها...


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۳:۲۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)