مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

سیستم عامل های برتر برای ساخت اپلیکیشن در اندروید

 


تولید کننده نرم افزار بازی دارنده ویرایشگر صحنه و ویرایشگر هنرپیشه (کاراکتر) میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد شما بیشتر وقت خویش در تشکیل داد بازی را صرف تهیه کاراکترها در صحنه، تهیه خصوصیات، تصاویر، صداها و پیمایش فی مابین بازیگران می‌کنید.
GameSalad دو پلن ارائه می‌دهد؛ یک کدام از برای مربیان و دیگری برای بسط دهندگان. البته هر دو به شما قابلیت میدهند سوای کدنویسی، یک بازی ساخت و ساز فرمایید.

 

۷) ShoutEm
ShoutEm یک خالق نرم افزار با رئیس بدون نقص محتوا، ابزارهای توانمند جذب مخاطب و مورد های درآمدزایی یار و همدم با یک روند نشر یکدست میباشد. تولیدکننده رابط آیتم های سفارشی سازی متعددی را ارائه میدهد و هر اپلیکیشن را می اقتدار با منابع محتوا جانور مانند WordPress، Facebook ، Twitter ، و مفاد دیگر به طور کامل یکدست کرد. مورد های درآمدزایی متفاوت بدان مفهوم میباشد که شما میتوانید با گاز یک جریان درآمد از نرم افزار خویش ساخت نمائید.

 

 

میتوانید اپلیکیشن های خویش را زیر اکانت توسعه و گسترش دهنده خویش در Google Play منتشر کرده و نرم‌افزار یا این که محتوای خویش را هم‌زمان آپ دیت فرمائید. ShoutEm همینطور برای یقین از هماهنگ بودن نرم افزار با ورژن آخرین اندروید، بروزرسانی اتوماتیک را ارائه میدهد.

 

گردآوری بندی
ما در‌این نوشته‌ی‌علمی از محرمانه مقاله‌ها فراگیری نرم افزار نویسی اندروید، ۷ سیستم برهان برتر که تجربه تشکیل داد یک نرم افزار فردی فارغ از علم کدنویسی را ارائه می دهد، سرویس شما معرفی کردیم. شما با به کارگیری از این سیستم عوامل می‌‌توانید ایده خویش را در پوسته پباده سازی یک برنامه اندروید جاری ساختن کرده و حتی آن را منتشر فرمائید. البته واقعیت روایت این میباشد که کردار و پباده سازی صفرتا صد یک نرم افزار اندروید انقدر با ارزش میباشد که اینجانب به شما سفارش می کنم به مکان به کارگیری از این سیستم دست اندرکاران به یادگیری لهجه اپ نویسی جاوا با رویه پباده سازی نرم افزار اندروید بپدازید و سوای هیچ مرزی هرآنچه که دوست دارید را فرای هر محدودیتی نرم افزار نویسی و ایفا فرمائید.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)