مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اصلی ترین مباحث در طراحی اپ ورزشی


برگه ردیابی خواب
خواب مطلوب ضمانت کننده تندرست بشر میباشد. ورزشکاران طراحی اپلیکیشن در مشهد این زمینه را خوب از سایرافراد می‌دانند و مدام کوشش می نمایند فرصت و کیفیت خواب خویش را در اختیار گرفتن نمایند. نرم افزار ورزشی داده ها گردآوری گردیده را در طی یک شب دربرگیرنده فرصت و پروسه خواب علامت می‌دهد. چهار مرحله خواب وجود داراست: مرحله نخستین و دوم خواب مدل نامی‌ده میشوند، مرحله سوم خواب عمیق و مرحله چهارم خواب دوباره میباشد. نرم افزار ها این فرآیند را ردیابی می نمایند و صبح یوزرها میتوانند آمار آن را مشاهده نمایند.

کاغذ کارلی
اکثری اشخاص به ترازو کالری که به کارگیری می نمایند حساس می باشند و وسواس متعددی دارا هستند. به صورت تمام برای تناسب اندام بایستی در دست گرفتن ترازو میل کردن در پباده سازی نرم افزار ورزشی خویش قرار دهید. همینطور حاصل مربوط به سوخت و ساز کالری ها در زمان ورزش را نیز در حیث داشته باشید.

اپ های ورزشی خبری و آگهی
در شرایطی که مخاطبانی که قصد دارید برایشان پباده سازی نرم افزار ورزشی فرمایید، دنبال کنندگان ورزش می‌باشند، بایستی بعضا مفاد را به خیال بسپارید.

در آغاز مقصود خویش را از ایجاد کرد اپ گزینش نمایید. آیا صرفا یک ورزش خاص را قرار میباشد دنبال نمائید یا این که اشکال ورزش ها قرار میباشد در نرم افزار شما قابل دسترس باشد؟ آیا قابلیت و امکان پخش آنلاین و یا این که شنیدن گزارش های ورزشی و مشاهده ویدیو های بازی ها را می‌خواهید در نرم افزار خویش قرار دهید؟

پس، خودکار و کاغذی بردارید و هدف ها و عناصری که می‌خواهید در نرم افزار شما وجود داشته باشد را بنویسید.

بعد می بایست به‌این مورد اعتنا نمایید که هر قسمت چه وزنی و بعد ها خواهد داشت. شاید بخواهید خبر‌ها بازی های در جریان را بزرگتر اکران دهید و دیگر عنصرها کوچکتر از آن جلوه نمایند.

این مقاله رو مطلقا ملاحظه کنید:
پباده سازی نرم افزار آموزشی
زمینه اصلی دیگر، رنگ بندی و فونت های گزینه به کارگیری میباشد. عالی میباشد این قابلیت و امکان وجود داشته باشد که استفاده کننده بتواند رنگ دور نما پر‌نور و یا این که تیره را گزینش نماید. عده ای میباشند که در بگراند مشکی نمی توانند متن را به راحتی بخوانند. رابط کاربری شما بایستی تا حد ممکن از صمیم قلب و شل باشد. همچین فونت های بسیار کوچک و تعجب آور برای تلاوت وقتگیر مقطع مطلوب نخواهند بود.

بعداز آنکه از پباده سازی نخستین خویش روی صفحه مطمئن شدید، آنگاه آن را به دست یک طراح و اپ نویس بسپارید. با پباده سازی خویش همفکری و هماهنگی فرمایید و جزئیاتی را که مد لحاظ دارید دربین بگذارید و پیشنهادات طراح را نیز در حیث داشته باشید. از پوسته های متداول نترسید به دلیل آنکه این ظواهر و پوسته ها فی مابین یوزرها جا افتاده میباشد. می‌توانید نرم افزار های رقبای خویش را نظارت کرده و مشاهده کنید چه نکاتی را فراموش کرده اند و در ورژن خویش جاری ساختن نمایید. به معنای خویش را متمایز از آن‌ها نشانه دهید.

در انتهای پباده سازی نرم افزار ورزشی ورژن بتای آن را آزمایش نمائید. از یوزرها برخورد بگیرید تا بتوانید ضعف های نقل شده را بهبود دهید. آن گاه ورژن پایانی را در بازار یا این که گوگل پلی آپلود کرده و بعد از مدتی میتوانید از روش تبلیغات و همینطور تجهیزات فردی سازی از پباده سازی نرم افزار ورزشی خویش درآمدزایی فرمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)