مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی نهایی اپلیکیشن

 


این مرحله اساسی برای بسط نرم افزار شماست. چون نرم افزار در اینجا تکامل یافته طراحی اپلیکیشن در مشهد و فراهم بهره برداری میباشد. پباده سازی او‌لین چیزی میباشد که یوزرها مبتنی بر آن نرم افزار شمارا قضاوت می‌نمایند. صورت ظاهری، کاربری سهل، آزمایش خطاهای رایج و مورد ها دیگر بوسیله کمپانی پباده سازی نرم افزار گوشی اعمال میشود و به یاری آن کمپانی مطمئن می‌گردد که آیا همگی جنبه‌ها در لحاظ گرفته گردیده است یا این که نه.
در حیث داشته باشید که شما بایستی در نقطه پایان هر فرایند از کمپانی پباده سازی نرم افزار خویش برخورد بگیرید.

استقرار و توسعه
در پایان می بایست نرم افزار برای پذیرش به دکان گوگل پلی ارسال خواهد شد تا سپس گوگل اذن استقرار نرم افزار ما در گوگل پلی را پذیرش نماید. این یک روند بی آلایش میباشد و تنها می بایست یک اکانت کاربری در مغازه گوگل پلی ساخت گردد. آن‌گاه نیز می بایست سرور اینترنت API اپ خویش را در یک دور و بر ساخت‌و‌ساز بومی فرمائید. اما همگی این مورد ها به وسیله کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه اجرا می‌گردد، ولی بد وجود ندارد که در باب آن دانایی داشته باشید تا بتوانید عالی پروسه ایفا عمل را ذیل لحاظ داشته باشید.

پس از استقرار اپلیکیشن، گوگل به شما راجع به این نرم افزار حقوق و دستمزد بدون نقص میدهد تا از محافظت حقوق و دستمزد خویش در زمینه‌ی تکثیر و سوء استعمال سایرین مطمئن باشید. این روند معمولاً در کمتر از 48 ساعت به نقطه نهایی میرسد. یک نرم افزار بایستی مطابقت و همخوانی با آحاد راهبرد‌های گوگل باشد تا زودتر این روند طی خواهد شد. البته با این وجود هنوز هم نمی‌توانید نرم افزار تلفن همراه خویش را در مغازه گوگل ملاحظه کنید.

مرحله بعداز استقرار
ساخت و عرضه یک نرم افزار گوشی و استقرار آن در گوگل پلی صرفا 90٪ از روند عمل میباشد. سایر موردها بعداز عرضه آن اجرا می گردد. بعد از استقرار، تکثیر نرم افزار شما 10 تا 15 روز طول خواهد کشید.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۴۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)