مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نحوه بهینه‌سازی برای الگوریتم هیلتاپ


با صرفه‌سازی برای الگوریتم هیلتاپ مستلزم علم تخصصی در حوزه پیوند بیلدینگ میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد بهینه سازی برای الگوریتم هیلتاپ معمولی میباشد تنها کافی میباشد تا ورقه ها تخصصی را تشخیص دهید. در اینجا به مطرح شدن چندین نکته اثرگذار میپردازیم:

شناسایی وبسایت‌های دارای اعتبار

بی آلایش‌ترین طرز شناسایی یک سایت دارای اعتبار جستجوی کلیدواژه متبوع در گوگل میباشد. براین اساس فهرستی از تارنما‌ها در کاغذ حاصل لیست میگردند که از دید گوگل اعتبار کافی برای اکران داده شدن در کاغذ اولیه SERP را داشته‌اند. آن‌گاه بایستی از آنها لینک و پیوند بگیرید. برای این خواسته میتوانید در یک مقاله یکی‌از تولید ها یا این که خدماتشان را ارزیابی فرمائید و در آن بین به وبسایت خودتان هم لینکی بدهید. آن گاه از آنان خواهش نمائید تا آن را در وبسایتشان منتشر نمایند.

ادغام کردن site link profile

گوگل به امداد الگوریتم‌هایی که دارااست پیوند‌ها را گزینه تجزیه و محاسبه قرار میدهد. پس در حالتی که در اینترنت سایتتان صرفا از لینک و پیوند‌های تخصصی، دارای اعتبار یا این که دانه‌ای (seed) استعمال کرده باشید، احتمالا به شما مشکوک شود. براین اساس بایستی در کنار به چنگ آوردن بک پیوند از تارنما‌های دارای اعتبار، از صفحه های و وب سایت‌های با اعتبار کمتر نیز پیوند بگیرید تا عمل‌های پیوند‌سازی طبیعی جلوه نمایند.

داشتن کانال‌ای از یوزرها و وبسایت‌ها

پیشنهاد گردیده‌ترین نحوه برای اخذ لینک و پیوند، ساخت کانال با اشخاص حقیقی وواقعی میباشد که دارنده کسب و شغل های حقیقی وواقعی می‌باشند. به عنوان مثال اخذ لینک و پیوند از ورزش ۳ بیشتراز اکثری از پیوندهای فهرست‌های همگانی بها داراست. برای اخذ پیوندهای منظم با شرکت ها، کمپانی‌ها و سازمان‌ها تماس حاصل نمایید و درخصوص به چنگ آوردن پیوند با آنان رایزنی نمائید.

بدست آوردن لینک و پیوند‌های دارای اعتبار رقبا

یک کدام از دیگر از طریق‌های بدست آوردن لینک و پیوند‌های دارای اعتبار، این میباشد که رقبا را دنبال فرمایید تا بدانید چه پیوند‌هایی دارا‌هستند که شما ندارید و لینکی از خودکار نیفتد. با به کار گیری از ابزاری مانند Common Backlink Tool میتوانید پیوند‌های آنها‌را تجزیه و نظارت نمائید. به خاطر داشته باشید که صرفا لینک و پیوند‌هایی را که تماماً با عبارات کلیدی شما دارای ارتباط میباشند، مقصود قرار دهید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)