مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مهمترین نکات طراحی اپلیکیشن که هیچکس به شما نمی گوید


ازآنجاکه هر کارشناس که میگوید آینده مرتبط با سرعت کار میباشد، به‌این معنا وجود ندارد طراحی اپلیکیشن در مشهد که شما عجولانه به سمت پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بروید. به ویژه در صورتی غرض آن مربوط کسب و امور باشد. بی شک سرعت شغل برای اشخاص در سراسر دنیا فوق العاده اصلی گردیده‌است البته این بدان معنا وجود ندارد که آن‌ها هر اپلیکیشنی را که منتشر میگردد، به کارگیری میکنند. اشخاص صرفا نرم افزار هایی را که از حیث آنان اثرگذار میباشد در تلفن همراه همپا خویش نصب و مراقبت می نمایند. به این ترتیب می بایست به نکات متعددی دقت کرد. مثلا 4 آیتم از مهم‌ترین نکات پباده سازی نرم افزار که در اینجا چک می‌کنیم.

با اعتنا به اینکه آحاد عالم آغاز به دور از شوخی به چنگ آوردن پباده سازی نرم افزار میکند، مشاغل می بایست نرم افزار ها را با شایسته ترین استراتژی طرح ریزی نمایند. ناآگاهی اندک می‌تواند ضرر شدیدی وارد نماید و برای شرکت های، این خسارات می تواند مخارج متعددی داشته باشد.


صرفا به خصوصیت های امنیتی پلتفرم و یا این که فناوری پباده سازی نرم افزار متعلق نیستید
امنیت نرم افزار یکی مهم ترین جنبه های آن میباشد. صاحبان مشاغل می بایست مدام در خصوص اینکه آیا توسعه و گسترش دهندگان به آن اعتنا مورد نیاز را دارا هستند یا این که خیر، اعتنا داشته باشند. صرف اینکه شما یک نرم افزار iOS منتشر کردید به صورت پیش فرض در امن ترین وضعیت ممکن انجام می‌گردد. اتفاقاتی ممکن میباشد وجود داشته باشند که iOS نیز با حمله ها سایبری روبرو گردد.

درباره‌ی جنبه های امنیتی نیاز به اقدامات مازاد میباشد و شما می بایست مطمئن گردید که توسعه و گسترش دهندگان این شغل را ایفا می دهند.

ساخت احراز نام‌و‌نشان چندین سطحی در پباده سازی نرم افزار
در حالتی‌که مهاجمان در کمین نرم افزار شما می باشند، احراز نام‌و‌نشان بر طبق سر عبور فقطً نمیتواند آن را نجات دهد. برای تأمین امنیت بی خطر، بایستی احراز نام و نشان یکسری سطحی داشته باشید. سیستم احراز نام و نشان تعدادی سطحی نیاز داراست یوزرها کدی را که روی شماره تلفن همراهشان ارسال گردیده را ارائه دهند. بدین ترتیب حتی بعد از به خطر افتادن سر عبور، صرفا زمانی کدی که از روش گوشی ارسال می شود دسترسی داده می‌شود.

دوری از جابجایی داده های ناامن
به طور تقریبً برای کلیه مشاغل، داده های آنان به اندازه سرمایه آن‌ها ارزشمند میباشد. بدین ترتیب می‌خواهند بالاترین سطح امنیت را در پباده سازی نرم افزار مهیا نمایند. در نرم افزار ها امنیت با رمزگذاری ضمانت می‌شود. با اینحال متأسفانه 33٪ از موسسه ها فناوری داده ها از طریق رمزگذاری برای تأمین امنیت نرم افزار های خویش استعمال نمی کنند. شما می بایست امنیت نرم افزار را بسیار دورازشوخی بگیرید. همینطور از دسته پباده سازی نرم افزار خویش بخواهید شایسته ترین شیوه امنیتی را برای خودداری از جابجایی داده های ناامن اعمال نماید.

محصور کردن جراحت پذیری های ذخیره داده
هکرها می توانند به راحتی به داده های خاطر نهفته دسترسی پیدا نمایند. برای پرهیز از نقض امنیت ناشی از داده های یاد نهان، می بایست از گسترش دهندگان بخواهید که خاطر نهفته داده و زخم پذیری های مربوطه را محصور نمایند. یک راهکار بهتر اضافه کردن دسترسی راز عبور به نرم افزار میباشد. گزینه دیگر این میباشد که پباده سازی نرم افزار را به روشی پیاده نمائید تا هر فرصت که هر گوشی استفاده کننده مجدد فعال سازی می‌شود، کل داده های ذخیره گردیده را منزه نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۳۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)