مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چگونه اپلیکیشن بسازیم؟


در‌حالتی که از علم کدنویسی برای تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه بی‌سود می باشید، ناامید نشوید! طراحی اپلیکیشن در مشهد هنوز یک رویکرد دیگری پیش روی شماست که از آن طرز می توانید سوای فهمیدن حتی یک کلمه و واژه لهجه نرم‌افزار‌نویسی، یک نرم افزار بسازید.

چندسالی میباشد که نرم افزار‌هایی زیر گونه های اپلیکیشن بیلدر (App builder) یا این که اپلیکیشن ساز پیشرفته‌اند که به شما این قابلیت و امکان را می دهند صرفا با چندین تپ معمولی روی کاغذ‌ی تلفن همراه خویش، یک نرم افزار حدودا حرفه ای بسازید.

شایسته ترین اپلیکیشن‌های اپلیکیشن ساز عبارتند از: BuildFire، AppyPie، Thunkable، AppInstitiute و Andromo. علاوه بر این نرم افزار‌ها، اینترنت‌وب سایت‌هایی نیز مو جود می باشند که قابلیت ایجاد کرد نرم افزار سوای کدنویسی را فرآهم می آورند.

 

به چه شکل نرم افزار بسازیم و یک گسترش‌دهنده‌ی غالب نرم افزار شویم؟
اقتدار تشکیل داد یک نرم افزار ماهر در معنای این وجود ندارد که مطلقا شما یک بسط‌دهنده‌ی نرم افزار برنده می‌باشید. اینکار با اعتنا به وجود بیش تر از یک میلیون نرم افزار در نرم‌افزار‌استور و پلی‌استور، شغل دشواری میباشد البته نگران نباشید! ما به دنبال‌ی این نوشته‌علمی به شما می آموزیم که چه طور درین حوزه به توفیق برسید. امروزه بخش اعظمی از اشخاص می خواهند وبسایت آنان در گوشی هم اکران داده گردد. در صورتی‌که این قصد را دارید توصیه می‌کنم ار ایده تبدیل وب سایت به نرم افزار به کار گیری فرمایید و وب سایت متبوع خویش را به نرم‌افزار کاربردی بیزنس خویش تبدیل نمایید.

۱-نرم افزار‌های بد را آیتم مطالعه قرار دهید
شما خیر فقط بایستی روی نرم افزار‌های عالی مطالعه فرمایید، بلکه نرم افزار‌های بد را نیز آیتم آنالیز قرار دهید تا عوارض عدم توفیق آن ها را خاطر بگیرید و خودتان اینگونه اشتباهاتی نکنید. «از لقمان پرسیدند وقار از که آموختی؟ اظهار‌کرد از بی‌ادبان!»


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۴۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)