مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

درآمد برنامه نویسی اندروید از طریق تولید و توسعه اپلیکیشن های اندرویدی


دیدنی میباشد بدانید درآمدزایی از نرم افزار ها موبایلی در سال های نخستین بوسیله فروش طراحی اپلیکیشن در مشهد بی واسطه نرم افزار به یوزرها (اخذ وجه به ازای دانلود) شکل می گرفت که خوشبختانه این موقعیت درآمدزایی از اپلیکشن ها به جهت نقاط ضعف آن در اکنون از فی مابین رفتن میباشد. نقطه ضعف مهم این نحوه این بود که استفاده کننده پیش از اینکه با نرم افزار فعالیت نماید و حتی قابلیت و امکان های آن را لمس نماید بایستی پول پرداخت می‌کرد و در شرایطی‌که نرم افزار، همانی نبود که استفاده کننده میخواست مالک نرم افزار با بازخوردهای خیر چندان عالی علیه نرم افزار مواجه میشد.

اکنون برای درآمدزایی از نرم افزار های موبایلی دو طرز اساسی مطرح است:
شیوه اولیه گذاشتن تبلیغات در باطن نرم افزار میباشد که قادر است بصورت تبلیغات بنری در اپ یا این که اکران یک فیلم تبلیغاتی در حین رفتن به مرحله بعدی از نرم افزار و … باشد. (اشخاص متعددی مایل میباشند تبلیغاتشان را باطن نرم افزار های موبایلی با دقت نفوذ تلفن همراه های هوشمند در معاش مشتریان اکران بدهند.)
شیوه دوم و ولی رایج خیس پرداخت باطن طرحی می باشد. در پرداخت داخل طرحی، استفاده کننده اپ را بصورت مجانی اخذ میکند اما برای دسترسی به قسمت های مهم نرم‌افزار یا این که اخذ شانس بیشتر برای ادامه شغل با نرم افزار و … بایستی سکه تهیه و تنظیم نماید یا این که به عبارت بدیهی خیس پول پرداخت نماید.

هر دوی این شیوه ها می‌تواند درآمد بسیار نیکی را برای صاحبان نرم افزار های موبایلی و اپلیکیشن نویس های اندروید بدست بیاورد.

همانطور که معلوم میباشد این طرق درآمدزایی به شدت متعلق به تعداد یوزرها این نرم افزار هاست. بدین ترتیب با نظارت تعداد نصب های نرم افزار ها تا حد متعددی میگردد واحد سنجش درآمد برنامه نویس ها را پیش بینی زد. پیرو آمارها و نمونه های حقیقی و واقعی را در‌این راستا آوردیم که مطلقا برای شما هم دیدنی خواهد بود. کل اعدادی که درین ارزیابی آورده گردیده حقیقی وواقعی میباشند و از وب سایت قانونی کافه بازار، تحت عنوان وسیع ترین مارکت اهل ایران نرم افزار های اندرویدی استخراج گردیده‌است.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۵:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)