مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

جایگاه سازی موفقیت‌­ آمیز اپلیکیشن


فرض کنیم شما به اپلیکیشن استور رفته و مجموعه ‌بندی زیبایی را تعیین می­فرمائید. طراحی اپلیکیشن در مشهد همانگونه که احتمالاً تصور می­نمائید، مورد ‌های بی‌ شماری به شما ارائه گردد. دیده­ پوشی از این واقعیت بسیار آسوده میباشد که اساسی وجود ندارد شما چه تیم‌ بندی ‌ه­ایی را برای نرم افزار خویش تعیین می ‌فرمایید، دقیقاً همین رخداد برای آن خواهد به زمین خورد.

امروزه، هزاران نرم افزار برای یک مقصود شبیه وجود داراست. به همین برهان میباشد که محاسبه رقبایی که پیش رو دارید، راه و روش خیر و خوبی میباشد برای دست به شغل شدن و وضعیت‌ یابی نرم افزار­ تان برای ارائه عملکردی عالی نسبت به بقیه نرم افزار ‌­ها در تیم ‌بندی ‌ه­ایی که گزینش می­‌فرمایید.

برای تحقیق در رابطه نرم افزار ­‌های دیگر، این معیارها را در لحاظ بگیرید: تعداد نصب، تاریخچه کمپانی سازنده، تعداد ستاره‌­ ها، و نظرها یوزرها.

البته … اساتید به ما گفته ‌اند که یک چیز را سریع تعیین کنیم و آنگاه تنها از ایتریتور به کار گیری کنیم.

اما. ولی این شغل تنها به مراد تکرار کردن به نوعی هدر دادن منابع میباشد. ایتریشن ­‌های بهتر، البته وقت­گیر، هزینه­‌بر و صادقانه بیان کنم گهگاه ناامیدکننده می باشند.

آنالیز رقبا، تعداد ایریتیشن‌­ ها را کاهش داده و به شما امداد می‌ نماید که آن دلیل منحصر را، که شما‌را از سایر مورد ‌­ها مستقل کرده و منجر می‌ گردد که به دیده استفاده کننده غرض خویش بیایید، بشناسید.

«البته چطور کاربر مقصود خویش را بشناسیم؟» خوشحالم که پرسیدید.

مرحله 3: آشنایی استفاده کننده غرض
فرض نمائید که یک فروشنده بستنی قیفی می باشید، مسلم میباشد که هیچ­وقت کنار دارای شهرت­ترین بستنی قیفی فروشی شهر فروشگاه نمی­زنید! نمی‌ توانید صرفا تصور کنید که: «عموم برای بستنی قیفی به اینجا می ‌آیند. ما بستنی قیفی می ‌فروشیم … بدین ترتیب این بایستی ایده خیر و خوبی باشد». خیر، این نحوه فعالیت وجود ندارد.

به شکلی شبیه، نمی­توانید تنها نرم افزار خودتان را روی نرم‌افزار استور و در یک تیم خاص قرار دهید و بعد از آن دعا فرمائید که تمامی ­‌چیز عالی پیش برود.

برای تشکیل داد یک نرم افزار پیروز، بایستی یک جمعیت مقصود مشخصی را تعریف و تمجید فرمائید که قصد دارید خدمتی در اختیارش قرار دهید. برخی معیارهای اثر گذار دراین مورد عبارتند از: سن، جنسیت، وضعیت، سرگرمی‌ ها و غیره.

یکی از دیگر از معیارهایی که اکثر زمان ها نادیده گرفته می ‌خواهد شد، مارک گوشی گزینه به کار گیری کاربر مقصود میباشد. می­پرسید چرا این قضیه اینقدر اصلی میباشد؟

زیرا تلفن‌ ها (صحیح مانند هر دستگاه دیگری) دارنده خصوصیات و محدودیت ‌هایی می‌باشند که شمارا بدون چاره می‌ نمایند عواملی را در لحاظ بگیرید، مانند وضوح ورقه، اشباع رنگی و دیگر دست اندرکاران فنی­خیس مانند کوشش مشقت بار ‌افزار، قدمت باتری و اسباب جانبی ما یحتاج (از جمله نرم افزار­های وب اشیا).


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۵۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)