مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

خودتان برنامه نویسی را یادگرفته و خودتان اپلیکیشن طراحی کنید!


دو‌مین شیوه، تشکیل داد نرم افزار یادگیری نرم‌افزار نویسی میباشد. در‌صورتی‌که شما فرد طراحی اپلیکیشن در مشهد صبوری میباشید و می خواهید برای تشکیل داد نرم افزار خویش هزینه‌ای پرداخت فرمایید در حالی که نمی­خواهید از مجموعه‌های آفریننده نرم افزار به کارگیری نمایید، عالی میباشد کدنویسی و نرم‌افزار نویسی را بیاموزید. با یاد دادن کدنویسی خیر فقط نرم افزار خویش را به گونه ای که خودتان میخواهید و مطابق استانداردهای خودتان می­سازید، بلکه در آینده نیز می­توانید با به کارگیری از این مهارت درآمدزایی فرمائید. اشکار میباشد که تعلیم کد نویسی نیز مثل همه علم ها نیاز به کلاس و فراگیری داراست. یادگرفتن این فن هم به طور حضوری ممکن میباشد هم از روش تارنما‌های آموزشی به طور آنلاین قابلیت و امکان پذیر میباشد.

 

مزایا :
از حیث مالی به صرفه میباشد.
علم شما ارتقا یافته و در آینده نیز قابل به کارگیری میباشد.
در حالتی که شخصی می باشید که از معضل‌ها لذت می­برید، یادگیری کد نویسی به طور کامل مطلوب شما خواهد بود.

معایب :
در صورتی‌که وقت متعددی ندارید این طریق به هیچ وجه برای شما مطلوب وجود ندارد همان گونه که می­دانید، هر آموزشی حدودا فرصت متعددی را از ما می­گیرد.
در حالتی‌که به کد نویسی عشق ندارید به هیچ عنوان از این طرز به کار گیری نکنید چون که بسیار برای شما مشقت بار و وقت گیر خواهد بود.

اپلیکیشن نویسی

 

از سرویس ها کمپانی‌‌های اپ نویسی به کارگیری نمایید!
پس در صورتی‌که وضعیت یادگیری کد نویسی را ندارید، می­توانید از طریق سوم یعنی کمپانی‌های اپلیکیشن نویسی به کار گیری فرمایید. از آنجایی که دسته‌های تولیدکننده نرم افزار به طور ماهر پروژه شمارا پیگیری می­نمایند شما می بایست مبلغ متعددی را تحت عنوان حقوق به آنان بدهید. همینطور ازدیاد پروژه‌ها ممکن میباشد سبب گردد نرم افزار شما به موقع ساخته نشود. البته این نحوه بسیار مطمئن میباشد چون که اشخاص کارشناس فعالیت شما‌را ایفا می­دهند و شما با به کارگیری از علم آنها می­توانید با سرعت بیشتری شغل تشکیل داد نرم افزار خویش را پیش ببرید.

 

مزایا :
از آن جایی که اشخاص کارشناس این فعالیت را برای شما جاری ساختن می­دهند درصد غلط به شدت کاهش میابد.
مدیر پروژه شما با تمرکز و به صحت ایفا می­گردد.

معایب :
این شیوه از شیوه های دیگر مالامال هزینه‌خیس میباشد، چون یک‌سری نفر روی پروژه شما شغل می­نمایند.
درین طریق شما بایستی مجال متعددی را صرف رفت و آمد برای پیگیری و بستن تفاهم نامه نمایید و در اثر این رفت و آمد شما متحمل هزینه هم می­گردید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)