مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

توسعه موبایل یا توسعه وب سایت ؟ کدام را انتخاب کنم؟


بسط گوشی و بسط اینترنت چه تفاوتی با هم دارا هستند؟
توسعه و گسترش تلفن همراه چه می‌باشد؟
گسترش نرم افزار گوشی یک اصطلاح میباشد که برای علامت دادن فعالیت یا این طراحی اپلیکیشن در مشهد که فرایندی که به وسیله آن، قابل انعطاف‌ افزار کاربردی برای دستگاه‌های همدم مانند دستیاران دیجیتال فردی، دستیاران دیجیتال سازمانی یا این که تلفن‌های یار توسعه و گسترش داده شده است. این اپلیکیشن‌ها ممکن میباشد حین ساختن سیستم ‌ادله‌ها به طور از پیش نصب‌گردیده روی تلفن همراه‌ها قرار بگیرند یا این که بوسیله استفاده کننده به سیستم منتقل و جاری ساختن شوند.

بسط دهنده تلفن همراه چه کسی است؟


بسط دهنده گوشی (Mobile Developer) یا این که در واقع بسط دهنده نرم افزار های تلفن همراه به عده ای گفته میشود که نرم افزار ها یا این که به عبارتی نرم افزار هایی را برای دستگاه های (گوشی، تبلت، ساعت های هوشمند و …) اندروید یا این که iOS یا این که هر پلتفرم دیگری که میشناسید می‌سازند.

بسط اینترنت چه است؟
به زبانی بی آلایش گسترش اینترنت یعنی چه ؟ به هرگونه فعالیتی که به گسترش یک اینترنت‌گاه بر روی اینترنت عالم‌گستر یا این که یک کانال اینترانت سبب ساز خواهد شد، توسعه و گسترش اینترنت میگویند.

بسط دهنده اینترنت که می باشد؟


گسترش دهنده اینترنت (Web Developer) یا این که بسط گر اینترنت وظیفه کدنویسی، پباده سازی، اجرای اپلیکیشن های اینترنت را بر عهده داراست. وی با در لحاظ به دست آوردن نیازهای مشتریان، بایستی وبسایت را با تصاویر جالب و شغل های فنی دیگر، مخاطب پسندتر نماید و فرایند اجرایی آن را پیاده سازی نماید.

توسعه و گسترش دهنده ی اینترنت از گویش های نرم‌افزار نویسی مختلفی مانند HTML ، CSS ، JavaScript و غیره استعمال می نماید.

بسط دهنده سایت قادر است یک بسط دهنده اینترنت فرانت اند یا این که بک اند یا این که فول استک باشد:

بسط دهنده اینترنت فرانت اند (Front End Web Developer): گسترش دهنده فرانت اند با بخش های ظاهری تارنما که برای یوزرها قابل مشاهده میباشد یعنی ساخت سایت سرو فعالیت داراست. { دوره جامع آموزش طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) در اندروید }
بسط دهنده اینترنت بک اند (Back End web Developer): گسترش دهنده اینترنت بک اند با مقر داده و اپ نویسی سمت سرور سرو شغل دارااست و اعتقادوباور نتایج می نماید که همگی عملکردهای وبسایت به نیکی پیش می رود یا این که خیر! کارهایی که‌این توسه دهنده می نماید به وسیله یوزرها قابل مشاهده وجود ندارد.
توسعه و گسترش دهنده اینترنت فول استک (Full Stack Developer): سومی نوع توسعه و گسترش دهنده ی اینترنت ، بسط دهنده فول استک است که آحاد وظایف بسط دهندگان بک اند و فرانت اند را هم اعمال می‌دهد و پشتیبانی می نماید. در واقع این فرد می بایست بتواند یک سایت بی نقص از مرحله ساخت تا پباده سازی و کدنویسی و آزمایش و محافظت را پشتیبانی نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)