مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ایده‌های طراحی اپلیکیشن


نرم افزار خرید، فروش، رهن و اجاره سوئیت
در حالتی‌که که در فعالیت خرید و فرش ملک می باشید، می توانید با قرار دادن طراحی اپلیکیشن در مشهد موردها فروش، رهن و یا این که اجاره در نرم افزار، به مخاطبان این قابلیت و امکان را بدهید تا سوئیت موردنیاز خویش را گزینش نمایند.

نرم افزار استخدام نیرو
جستجوی فعالیت متناسب با مهارت اشخاص و استخدام نیروی خبره برای صاحب کار از مواقعی میباشد که می‌قدرت با تشکیل داد یک نرم افزار کاربردی گوشی، به پیشبرد آن امداد شایانی نمود.

نرم افزار یادگرفتن لهجه خارجه
امروزه اکثر اشخاص درپی یادگیری لهجه‌های گوناگون می‌باشند و یکی نرم افزار‌های پرطرفدار، نرم افزار‌های فراگیری لهجه خارجه میباشد. در این حالت اشخاص به راحتی سوای مراجعه به اموزشگاه، به یادگیری گویش بپردازند.

نرم افزار رزرو رستوران و هتل
یک کدام از دیگر از نرم افزار‌های کاربردی، نرم افزار رزرو رستوران و هتل میباشد. در حالتی که مالک رستوران، هتل و یا این که مشاغلی از این قبیل می باشید، می توانید با داشتن اپ کاربردی قابلیت و امکان رزرو میز رستوان و یا این که هتل را برای مشتریان خویش مهیا فرمایید.

این شغل سبب میشود تا مشتریان منتظر نشوند و احساس اتکا و رضایت خیال و خاطر از سرویس ها شما داشته باشند.

نرم افزار فروشگاهی
امروزه کسب و امور تغییرات بزرگ‌ای داشته‌اند و اکثر آنان از دکان‌های اینترنتی برای فروش تولیدات خویش به کار گیری می‌نمایند، شما نیز می توانید با پباده سازی یک نرم افزار فروشگاهی، تولیدها خویش را سریع‌خیس و شل‌خیس به فروش برسانید.

و غیره
شما میتوانید بر حسب نوع تجارت خویش و خدماتی که ارائه می‌دهید، اشکال متفاوت نرم افزار‌های پردرآمد و کاربردی را بسازید. در صورتی‌که هنوز هم نمی‌دانید که چه نوع اپلیکیشنی برای بیزنس شما مطلوب میباشد، و یا این که نمی‌دانید داشتن چه امکاناتی سبب چشم شدن بیشتر شما بوسیله مخاطبان می گردد، میتوانید از مشاوران و کارشناسان دارای تخصص این حوزه در ارشاد بگیرید.

کارشناسان و مشاوران به طور 24 ساعته برای ارائه مشورت کردن به شما مهیا می‌باشند. شما میتوانید در هر کجای مرزوبوم که می‌باشید با مشاوران درباره ی باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۴:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)