مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

کسب درآمد از طریق اپ موبایل


بعد از آن که طرز پباده سازی نرم افزار گوشی را فرا گرفتید، میتوانید از آن درآمدسازی نمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد طبعاً او‌لین راهی که به ذهن میرسد، این میباشد که از کمپانی‌ها و کسب‌وکارهای متفاوت، توصیه بگیرید و برایشان نرم افزار پباده سازی فرمائید. یا در یک گروه توسعه و گسترش دهنده نرم افزار در یک کمپانی خاص درگیر به عمل گردید. این‌ها از روتین‌ترین کارهایی میباشند که می توانید از طریقشان کسب درآمد نمایید. ولی اینجا میخواهیم یک سری روش دیگر را به شما معرفی کنیم، که از روش آنان میتوانید به طور مخصوص برای خویش کسب درآمد فرمائید. پیش‌فرض ما دراین مکان این میباشد که شما خودتان یک نرم افزار عالی و با سعی بالا به طور منحصربه‌فرد پباده سازی کرده‌اید یا این که دست کم ایده پباده سازی آن را دارید. در‌این‌حالت‌ میتوانید از روش طرق ذیل کسب درآمد نمائید:

نرم افزار مبلغی: اکثری از نرم افزار در بازار گوگل پلی یا این که نرم افزار استور مبلغی میباشند و شما برای به کار گیری از آن ها بایستی پول پرداخت نمایید. میتوانید اپلیکشن خویش را به طور مبلغی در‌این بازارها قرار دهید و از آن درآمد زایی فرمائید. اما نوع نرم افزار شما هم اصلی میباشد. معمولاً نرم افزار‌های بازی بیشتر در‌این منطقه چیره می گردند. در واقع یوزرها بیشتر میل دارا‌هستند تا برای نرم افزار‌های گیمینگ پول خرج نمایند.
فروش اشتراک: میتوانید نرم افزار خویش را به طوری پباده سازی فرمائید که یوزرها با تهیه و تنظیم اشتراک بتوانند از آن به کار گیری نمایند. به عنوان مثالً می توانید یک نرم افزار کتاب‌خوان پباده سازی نمائید که یوزرها به طور بدون‌پول به تنی چند از کتاب‌های جان دار روی آن دسترسی دارا‌هستند. البته برای دسترسی بی نقص به کلیه‌ی بایگانی کتاب‌ها، می بایست اشتراک نرم افزار شما‌را خریداری نمایند.
پرداخت‌های باطن نرم‌افزار: احتمالاً با نرم افزار‌هایی مواجه گردیده‌اید که برای مفتوح کردن خصوصیت‌های گوناگون اپلیکیشن یا این که حذف تبلیغات، از شما درخواست پول می‌نمایند. به اینگونه کاری پرداخت درون نرم افزار یا این که In-app purchases گفته میشود که یک کدام از شیوه های کسب درآمد از روش نرم افزار گوشی میباشد.
تبلیغات: میتوانید برای نرم افزار خویش تبلیغات بگیرید و برای کاربرانی که از آن نرم افزار استعمال می‌نمایند، تبلیغات اکران دهید. شیوه کسب درآمد از تبلیغات می تواند بر پایه ی تعداد کلیک یوزرها بر روی تبلیغات یا این که تعداد بازدید آنان باشد.
پباده سازی نرم افزار فروشگاهی: در صورتی‌که دارنده یک کسب‌وکار فروش محصول ها یا این که سرویس ها باشید، می توانید برای آن کسب‌وکار یک نرم افزار فروشگاهی پباده سازی فرمائید و از روش آن، محصول ها یا این که سرویس ها خویش را بفروشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۸:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)