مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انواع اپلیکیشن ها


توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشنها این مقصود را دنبال می نمایند که یک نرم افزار را طراحی اپلیکیشن در مشهد طوری پباده سازی نمایند که برای گونه های سیستم کارداران و دستگاههای متفاوت دیجیتال کاربردی باشد. از جمله نرم افزار کروم که یک نرم افزار مرور وب میباشد هم بر روی PC، هم برای به کار گیری روی تبلت پیاده سازی شد‌ه‌است و هم میتوانید از این نرم افزار بر روی گوشی به کارگیری نمایید.

البته نکته جذاب داستان اینجاست که نرم افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا هستند، بسته به اینکه استفاده کننده چه نیازی داراست تنها محصور به نرم افزار تلفن همراه ها و تبلتها نمی‌شوند و در اکثری از اثاثیه دیگر نیز به کار گیری می­شوند. از جمله تلویزیون­ هایی ایجاد می­شوند که پایین سیستم ادله اندروید بوده و از نرم افزار ­های مندرج برای اندروید به کار گیری می­نمایند، یا این که بخش اعظمی دیگر از اسباب و اثاث خانه مانند سردخانه و خرقه­شوئی و پیاله­شوئی و … نرم افزار خاص خویش را دارا هستند.
حتی قابلیت و امکان در اختیار گرفتن رفت آمدهای منزل و دفتر، یا این که تهیه و تنظیم نور و روشنایی و دمای گوشه و کنار با استعمال از نرم افزار­ها هم آماده آمده میباشد.

یک نمونه جذاب دیگر پباده سازی اپلیکیشنی بوسیله کمپانی اپل میباشد ، به عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب گردیده و حرکات طفل را پایین حیث می گیرد؛ با بیدار شدن وی به مامان استحضار می‌دهد و بنابر تشخیص و تهیه آن ،می‌تواند موسیقی پخش نماید و یا این که قابلیت کلام پدر و مادر با فرزند را بوجود آورد.

همینطور یک کدام از دیگر از ویژگیهای نرم افزار اینست که برای به کار گیری از یک نرم افزار احتیاجی به وصل بودن به وب وجود ندارد و میتوان در موقعیت آفلاین نیز از آن بهره برد.

تا اینجا با مضمون‌ و مضمون‌ نرم افزار آشنا شدیم .به‌دنبال می‌خواهیم با معنا کلی خیس نرم افزار گوشی یا این که به عبارتی نرم‌افزار تلفن همراه آشنا شویم .پس با ما یار و همدم گردید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۱:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)