مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزیت های طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها


خصوصیت‌های بسیار اصلی دیگری نیز وجود داراست که یک نرم افزار گوشی را طراحی اپلیکیشن در مشهد به آن چیزی که است تبدیل می‌نماید. فارغ از بعضی از این خصوصیت‌ها، ممکن میباشد نتوانید شایسته ترین نتیجه ها را از نرم افزار موبایل خویش بگیرید.

برخورد سریع
هر نرم افزار گوشی می بایست یک خصوصیت برخورد سریع داشته باشد. این می تواند یک لینک یا این که دکمه‌ای باشد که یک الگوی نشانی اینترنتی خالی یا این که یک الگوی پیام معمولی را گشوده می‌نماید. این فعالیت سبب می شود تا مشتریان شما به راحتی نظرها خویش را ارسال نمایند. هرچه ارسال برخورد برای یوزرها نرم افزار شما راحت‌خیس باشد، احتمال دارااست برخورد بیشتری اخذ نمایید و این به عایدی شما وجود ندارد که بازخوردها را از دست بدهید، چون شایسته ترین ایده‌ها معمولاً از برخورد مشتریان گرفته میگردد.

دکمه اشتراک گذاری
شما می بایست یک دکمه اشتراک گذاری تولید نمایید و همینطور نرم‌افزار خویش را با مجموع رسانه‌های اجتماعی دوست داستنی مخلوط نمایید. این فرمان سبب ساز می‌گردد یوزرها اپ گوشی شما به راحتی تبلیغ یا این که بقیه محتوای اینترنت شمارا از روش کل رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. هرچه اشتراک گذاری محتوای خویش سهل وآسان‌خیس باشد، یوزرها بیشتری آن را به اشتراک خواهند گذاشت و اشتراک گذاری نمی‌تواند بی آلایش‌خیس از به کارگیری از دکمه اشتراک گذاری باشد.

تجزیه و بررسی
این خصوصیت به شما امداد می‌نماید تا داده های عددی موردنیاز نرم‌افزار خویش را پیگیری فرمائید. گزارش تجزیه و بررسی ها شما‌را ارشاد می‌نماید که چه گونه اپ خویش را افزایش دهید. همینطور به شما یاری می‌نماید خصوصیت‌هایی را که ترافیک را جذب می‌نمایند و خصوصیت‌هایی که صرفا زائد می باشند، انتخاب فرمائید.

کاوش و فیلترها
در‌صورتی‌که لیست بلندبالایی از سرویس ها و تولیدات دارید، ممکن میباشد برای مشتریان طاقت فرسا باشد که پیش از اینکه بتوانند چیزی را که در‌پی آن می‌باشند، کاوش نمایند. تنها تعداد بسیار پاره ای از مشتریان اینگونه شکیبایی و صبر‌ای خواهند داشت. عالی میباشد خصوصیت کاوش و غربال را در نرم افزار گوشی خویش قرار دهید. به گونه ای که به مکان پیمایش، مشتریان تنها می توانند آنچه را که میخواهند با فیلترها تعریف نمایند و در آن کاوش نمایند.

امنیت
سوای وجود این خصوصیت، همگی خصوصیت‌های دیگر بی سود می باشند، چون در‌صورتی‌که داده ها خصوصی هر استفاده کننده به خارج درز نماید و وی متوجه گردد از نرم‌افزار شماست، میتواند از شما گلایه نماید که می تواند منفعت شمارا از فی مابین پیروز شود. براین اساس هنگام بسط نرم افزار شما، امنیت بایستی از التفات بالایی بهره مند باشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۳:۵۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)