مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تسلط به زبان انگلیسی در برنامه نویسی

مانند اکثر موردها بالا، احاطه به لهجه انگلیسی طراحی اپلیکیشن در مشهد هم به شما یاری می‌نماید. لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی در کشورهای انگلیسی لهجه شکوفا و ابداع گردیده‌اند. براین اساس عالی یا این که بد انگلیسی بر این لهجه مسلط میباشد.

لغت ها آیتم استعمال در لهجه های اپ نویسی انگلیسی میباشند. و اکثر سندها، فراگیری‌ها، مقاله‌ها و منابع در این مورد انگلیسی می باشند. براین اساس در صورتی سطح فهم و شعور قابل قبولی از این گویش داشته باشید بسیار امداد کننده میباشد.

ولی این مساله نباید مانعی باشد که شما‌را از اپ نویسی گشوده دارااست. شما می توانید با سطح میانگین انگلیسی هم نرم افزار نویسی را خاطر بگیرید و در آن مهارت استخراج نمایید. اکثری از اشخاص صرفا با توان تلاوت و فهم و شعور انگلیسی به فرایند خیر و خوبی رسیده‌اند.

کلیشه‌ها

در ارتباط با رشته نرم افزار نویسی چندین کلیشه ‌ها هم در تصور مردم وجود دارااست. نمی‌گوییم که‌این کلیشه‌ها صحیح نیستند یا این که از هر نظر منفی می‌باشند. شاید برخی از نرم‌افزار‌نویسان این خصوصیت‌ها را داشته باشند ولی شما برای اپلیکیشن نویس شدن لزوما به آنان نیازی ندارید.

بعضی از این کلیشه ها عبارتند از: شما می بایست گیمر باشید. برنامه نویس ها اشخاص داخل گرایی میباشند.

تنوع و تفاوت‌ها

یک‌سری مورد ها هم وجود دارا‌هستند که کلیشه‌ای نیستند، بلکه آماری می‌باشند، مانند: جوان بودن، مرد بودن.

نرم‌افزار نویس شدن هیچ ربطی به سن و جنسیت شما ندارد. شما در هر سنی که باشید، چه پسر باشید چه دختر میتوانید یک نرم‌افزار نویس مثال گردید.

توده‌بندی

امید‌وار‌یم این نوشته ی علمی به شما در شکستن افسانه‌ها در خصوص برنامه نویس ها و رفع مانع ها ورود به‌این حوزه یاری دهد. امید‌است‌ در صورتیکه دلداده نرم افزار نویسی میباشید، به‌این افسانه‌ها توجهی نکرده و درین مسیر گام بگذارید. و در صورتی‌که شم می کنید از آن هیجان‌زده میشوید و عشق‌مند به ادامه شغل می باشید، تنها همت و پشتکار خویش را زیاد کرده و مسلما آن را آزمون نمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۷:۰۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)