بررسی 3 هدف ارزشمند و قابل سنجش در بازاریابی محتوا
درصورتی که هدفتان از بازاریابی طراحی اپلیکیشن در مشهد محتوا به چنگ آوردن لایک بیشتر و سریع پخش شدن محتوای شماست بلافاصله آن را فراموش نمایید و در قبال تمرکز خویش را روی 3 هدفی بگذارید که درین مقاله معرفی میکنیم.
پیش از اینکه آغاز به تلاوت این مقاله نمایید نخستین بایستی از خودتان بپرسید که آیا به هدف ها خویش در بازاریابی محتوا رسیده اید یا این که نه؟ در شرایطی که در پاسخ دادن بدین سؤال شک دارید یا این که بیشتر مطمئن میباشید که به اهدافتان خویش دست پیدا نکرده اید به یاری این مقاله به راحتی ایراد شما حل شود.
بازاریابی محتوا
در ضمن شما صرفا عده ای نیستید که نتوانسته اند به مقاصد خویش برسند به گونه ای که طبق واپسین تحقیق Content Marketing Institute، حدود 57% بازاریاب ها واحد سنجش رجوع و برگشت سرمایه خویش را در بازاریابی محتوا نظارت نمیکنند.انواع عمده ای که بدین گروه از اشخاص وارد میباشد به خیال و خاطر تحلیل نکردن رجوع و برگشت سرمایه وجود ندارد بلکه به خیال و خاطر طرز ایفا بازاریابی محتوا و اهدافی میباشد که دارا هستند:
هدفتان این میباشد که لایک و کامنت و بازدید از کاغذ بیشتری بگیرید؟
حتی در حالتیکه محتوای چندان با کیفیتی
هم ساختوساز نکنید هدفتان این میباشد که تنها محتوای تازه منتشر نمایید زیرا گوگل از شما منظور؟
مقصود بزرگتان این میباشد که محتوای شما محصل خواهد شد و در همگی جا بازدید داشته باشد؟
برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،