مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چند مورد از ملزومات سایت که باید قبل از انتشار بررسی کنید

فعال سازی اینترنت‌تارنما مقداری مشابه به تهیه و تنظیم طراحی اپلیکیشن در مشهد سوپ خانگی میباشد. شما می بایست بخش اعظمی از اجزای آن را در کنار هم عده نمائید، و پیش از اینکه آن را در دست همگی قرار دهید، مثال‌ای از آن بگیرید، تا مطمئن گردید همگی چیز به صحت کارمی‌نماید. و این مرحله پایان، اکثر اوقات موردی میباشد که پیش از فعال‌سازی اینترنت‌وب سایت نادیده گرفته می گردد.

آزمایش کردن اپلیکیشن خیر فقط پس از فعال سازی، بلکه قبل از فعال سازی نیز می بایست صورت بپذیرد. فریلنسرها اکثر زمان ها به طراحی سایت‌وب سایت اول برای مشتری میپردازند، که‌این خطا میباشد. در ازای، اینترنت‌وبسایت می بایست برای استفاده کننده پیاده سازی خواهد شد، و آنها را وارد این پروسه نماید.

آزمایش اینترنت‌تارنما پس از فعال سازی مفید وجود ندارد. شما به احتمال زیاد قبلا درآمد خویش را از دست داده‌اید و زمان تولید ارتباط با استفاده کننده را نیز از دست داده‌اید.

میتوانید داده‌های حقیقی وواقعی را از اینترنت‌وبسایت‌هایی مانند ClickTale و CrazyEgg اخذ فرمائید، البته این فعالیت نیز قادر است وقت شما‌را در فعال‌سازی مال هدر دهد. در ازای، پیش از فعال سازی، آزمایش را اعمال دهید و با دیدن اینکه آیا آنچه را که شما ساخت و ساز کرده‌اید مبتنی بر با منظور‌های استفاده کننده میباشد، در وقت خویش صرفه‌جویی نمایید.

1. سازش با مرورگر

این یکی‌از مهم ترین مواقعی میباشد که هنگام آزمایش بایستی رسیدگی نمائید. تحقیق نمائید که آیا وب سایت شما با تمامی مرورگرهای اساسی شغل می‌نماید یا این که خیر.

به عنوان مثال، ممکن میباشد در مرورگر مدرنی مثل گوگل کروم بهتر به حیث رسد و فعالیت نماید، البته ممکن میباشد در مرورگر سابق‌تری عالی شغل نکند.

مطمئن گردید که آن را در هر مرورگر و پلت‌هیبت ممکنی، برای مثال تبلت‌ها و دستگاه‌های موبایل آزمایش کرده‌اید.

2. محتوا

یک دسته خرد عده نمائید و به سراغ آحاد مطالب بروید. مطمئن گردید که همگی چیز صراحت دارد، چون محتوای بهتر سنگ‌ بنای یک تارنما بهتر میباشد.

املاء لغات

چنددفعه محتوا را رسیدگی فرمایید. یک نظارت املایی اعمال دهید و مطمئن گردید که لغات به صحت مندرج‌اند. دستورها ویرایشی را نیز به صحت اجرا فرمائید.

اسکن

حواس‌تان باشد که ورژن حقیقی وواقعی مطالب را بگذارید و تک تک متن‌هایی که اسکن گردیده‌اند می بایست حذف خواهد شد. هیچ چیز بدتر از دیدن متن‌ها lorem ipsum در کاغذ "درباره ما" وجود ندارد.

جزئیات تماس

شما می بایست مطمئن گردید که‌این مفاد درست می باشند. چنانچه این مفاد را به صحت وارد نکنید، چطور می خواهید عموم با شما تماس بگیرند؟

شماره تلفن، نشانی‌های آدرس اینترنتی را تحقیق کرده، و آن ها را آزمایش نمائید.

3. رسمی بودن

ضابطه اسکن کردن (Copyright)

ضوابط نسخه برداری‌رایت را رعایت نمائید و در‌صورتی‌که که از منابع دیگری استعمال میکنید مطمئن گردید که منبع آن را به صدق ذکر کرده‌اید.

وضعیت

در‌حالتی که شما یک خدمت ارائه می‌دهید، یا این که سرگرم هر نوع تبلیغی می‌باشید، می بایست قوانینی داشته باشید که به صورت بدیهی برای تلاوت بازدیدکنندگان مندرج باشد.

در شرایطی‌که مطمئن نیستید،‌ با یک نماینده قانونی مشاوره فرمایید. شما می بایست آن‌ها‌را تا حد ممکن بدیهی بنویسید و از اصطلاحات رسمی اجتناب نمایید.

حریم محرمانه

در حالتی که از کوکی‌ها استعمال می کنید، و داده‌ها را می گیرید یا این که آن ها را توزیع می کنید، شما حقیقتا نیاز به سیاسیت حریم محرمانه دارید. آن را معمولی نگه دارید، و آنچه را که گردآوری‌آوری میکنید به وضوح مطرح کنید و همینطور جزئیات را راجع‌به اینکه چه گونه می‌اقتدار برای دستیابی داده ها بیشتر با شما تماس گرفت را نیز ارائه دهید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۹:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)