مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چگونه به عنوان طراح UX بدرخشیم و استخدام شویم

با دقت به‌این معضل‌ها، داشتن یک مثال شغل پیاده سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد خوب که توفیق شما‌را رقم میزند، اساسی‌خیس از مدام میباشد. البته این صرفا شروع عمل میباشد، شما می بایست خودتان و کارتان را به روش‌ای قرار دهید که از دیگرافراد متمایز باشد. چه شما نو وارد این رشته گردیده باشید یا این که طراح UX پیش کسوت باشید، پیشنهاد اینجانب برای ساخت و ساز مثال فعالیت بهتر به شما امداد می‌نماید تا امنیت خویش را در فعالیت پیاده سازی UX مراقبت نمایید.

1. توضیح ندهید، نماد دهید

واژه " جابجایی تامل" در صنعت پیاده سازی، به ویژه در مذاکرات پیاده سازی UX بسیار گزینه استعمال قرار میگیرد. ما در رشته ساخت وب سایت، مثال شغل های متعددی را چشم‌ایم که با جابجایی اذهان تجربه معناداری را تولید می‌نمایند. در‌این مرحله، شما نوشته‌های مهم و متفکرانه که نشانه می دهد شما UX را بالاتر از لغت ها اساسی فهم می کنید مشاهده میکنید.

این آیتم را پر‌نور نمائید که از روش مهیا‌سازی مثال شغل های‌تان، به مکان تایپ کردن آنان، تفکرات خویش را منتقل میکنید. جای اینکه بگویید شما از تجارب معنادار استعمال میکنید، توضیح دهید که به چه شکل یک پروژه خاص بر روی مشتری اثر مثبت می گذارد. عوض این که بگویید شما به پیاده سازی طلبه التفات می‌دهید، آرم دهید که چه گونه فعالیت UX خویش را به قابلیت و امکان دانش آموز بودن و امکان دسترسی در ذهن خویش مجاورت می کنید. جابجایی تامل حقیقتا مرتبط با پیاده سازی، یا این که هر شغلی میباشد، بدین ترتیب این اصطلاحات را در رزومه خویش ذکرکنید، خصوصا به این دلیل‌که کمپانی‌ها از روش صنعت فراگیری چشم‌اند تا در‌پی این لغت ها اصلی باشند.

2. قبلی خویش را تکذیب نکنید

با اعتنا به اینکه یک‌سری نفر تخصص UX را وارد لیست امکان‌های خویش می‌نمایند، می توانید حس فرمائید که شما تجربیات دنیای حقیقی وواقعی را دارید. در‌صورتی‌که در پیاده سازی UX تخصص دارید و در پروژه‌ای این نقش را داشته‌اید، پس شما یک گام از سایر طراحان جلوتر میباشید. مثال شغل های خویش را تعیین نمایید تا شایسته ترین پروژه‌های پیاده سازی UX خویش را نماد دهید تا کمپانی‌ها و استخدام‌کنندگان بدانند شما صرفا یک طراح نیستید که از یک فرآیند فایده می برید.

با این اکنون، دیگر تجارب پیاده سازی شما هنوز هم اصلی میباشد. درصورتی که در قبل تحت عنوان طراح تعاملی،‌ طراح فرآورده یا این که چیزهای شبیه عمل کرده‌اید، در شکل رغبت برای نماد دادن عمق تجارب خویش، بعضی از آن پروژه‌ها را نشانه دهید. ولی هر پروژه را غرض‌گذاری نمایید تا پروژه‌های قدرتمندتری بسازید، به‌این نکته اشاره فرمایید که چرا شما شایسته ترین طراح UX در رشته خویش می‌باشید.

به صورت بدیهی، اکثر طراحان نادرست نمیکنند که پیاده سازی UX را به ارائه‌های خویش اضافه نمایند. برای دوران وقتگیر، تجربیات کاربری بخشی از هر فعالیت پیاده سازی تعاملی بوده میباشد. پیاده سازی UX خیر فقط تحت عنوان یک موضوع نسبتا تازه میباشد، بلکه مشمول طیف کبیر‌ای از مهارت‌ها (استراتژی، پیاده سازی،‌ محتوا و مورد ها دیگر) است. به همین استدلال نماد دادن شوق حقیقی و واقعی و داشتن تخصص متمرکز بر تجربیات کاربری به شما یاری می‌نماید تا بدرخشید.

3. ارتباط ها بهتر داشته باشید

مهارت‌های ارتباطی حاذق قادر است مهم ترین نیاز طراح UX باشد. شما خیر صرفا بایستی مفاهیم انتزاعی را برای گروه و مشتری خویش ملموس سازید، بلکه می بایست اکثری از نکات پروژه را لمس نمائید. درین نقش، شما می بایست با گسترش‌دهندگان، استراتژیست‌ها، طراحان، نویسندگان، مدیران پروژه و اشخاص دیگر همیاری داشته باشید. در برخی مفاد، طراح UX حتی UX copy (ایجاد کرد ارشادوراهنمایی که در دست عموم قرار میگیرد تازمانیکه با یک کالا یا این که فضا در تعامل می‌باشند بتوانند به نیکی تصمیم‌گیری نمایند) را نیز می‌نویسید. هر صاحبکار یا این که استخدام‌کننده‌ی طراح بهتر، هنگام گفتگو در ادامه اینگونه مهارتی می‌شود.

از شروع همیاری خویش با یک کمپانی نماد دهید که یک مهارت ارتباطی کار کشته دارید. برای استحصال به‌این مهارت، پست الکترونیک‌های ماهر، مختصر و اثر گذار بنویسد. زمانی که تلفنی به رای زنی می پردازید بدیهی و بامفهوم کلام بگویید. رزومه خویش را به سیرتکامل‌ای تهیه و تنظیم فرمایید که جریان شغل شمارا فارغ از گزافه‌گویی و هدر رفتن وقت خواننده ذکر نماید، و از کلیه اصلی‌خیس، متن را به صدق بنویسید. از یک دوست بخواهید که رزومه شمارا بخواند و اشکالات آن را به شما بگوید. ما تحت عنوان طراح، رغبت داریم که بر روی تصویر تمرکز کنیم. البته به ویژه برای طراحان UX، تمرکز بر روی محتوا میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۵۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)