مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مشاور مهندس نرم‌افزار کیست؟

ملاحظه کنید که چرا هر توسعه و گسترش‌دهنده می بایست به طراحی اپلیکیشن در مشهد یک مشاور مهندس اپلیکیشن تبدیل گردد.

Erik Dietric، بنیانگذار DaedTech LLC، اپلیکیشن‌نویس، معمار، مشاور مدیریت IT، تالیف کننده و تکنسین، اذعان می‌نماید که اصطلاح "مشاور مهندس اپ" برای اشخاص گوناگون در معنای چیزهای متعدد میباشد.

وی می گوید: "اکثری از عموم فکر می کنند که‌این اصطلاح در معنای توسعه و گسترش‌دهنده اپ میباشد که کد را برای شرکتی غیر از کارفرمای خویش می‌نویسد. برخی میپندارند این بدان معناست که شما میایید، خودی علامت می‌دهید و پیش از اینکه کسی متوجه گردد آیا شما اثرگذار بوده‌اید یا این که خیر، صحنه را سوراخ می کنید و توده‌ای دیگر فکر می کنند که‌این نوعی کمربند سیاه برای مهارت‌های قابل انعطاف‌افزاری میباشد. ولی هیچ یک از این مفاد صحیح وجود ندارد. در قبال، مشاور بودن به معنای چیزی بسیار معمولی‌خیس میباشد. این بدان معناست که شما مشورت کردن تخصصی ارائه می‌دهید".

به صورت معمول، مشاوران مهندس اپلیکیشن گسترش‌دهندگان ارشد با سال‌ها تجربیات ماهر می‌باشند. آن ها بوسیله کمپانی‌ها استخدام می گردند تا مشورت، استراتژی، پیاده سازی ارائه دهند و هم پا با پیشرفت‌دهندگان نرم افزار، قابل انعطاف‌افزاری بسازند که ایرادات تجاری را حل نماید. از این رو، آنها وقت متعددی را صرف همیاری با ذینفعان متفاوت کرده، نیازهای پروژه را پژوهش می‌نمایند و آن ها را به هدف ها فنی خاصی تبدیل می‌نمایند.

از‌آنجا‌که هیچ روش مشخصی برای مشاوران مهندسی اپ نیست، تجربیات در دنیای حقیقی مهم ترین صلاحیتی میباشد که آن ها دارا هستند. با به کار گیری از این تجارب، مشاوران برنامه با مشاغل مشتری سازگار می گردند و قابل انعطاف‌افزاری را پیاده سازی کرده یا این که می سازند که همچون نصیب مستقیمی از کسب و کار میباشد.

مشاور مهندس برنامه در مقابل توسعه و گسترش‌دهنده برنامه

این دستور در خصوص موقعیت اشتغال یا این که طریق عده‌آوری پول وجود ندارد. این درباره‌ی طرز عکس العمل شما با عموم میباشد. در اصل، مشاوران توسعه و گسترش‌دهنده اپلیکیشن نصیب خاصی از مدیر را بر عهده ندارند. در ازای، آنان مأموریت خاصی را بر عهده دارا‌هستند، و از تجارب خویش برای تحقق آن به کار گیری می‌نمایند، که به صورت معمول به معنای کاهش هزینه‌ها، ارتقا درآمد، یا این که کارآمدتر کردن فرآیندها با ارائه مشورت کردن فنی است.

ما می دانیم که هر متاع دارنده یک مقصود تجاری اصلی میباشد که در پشت آن قرار گرفته میباشد. ما معتقدیم که اساسی میباشد هر ایده را برای یافتن و گزینش شایسته ترین راه حل و مسیر کسب به آن به معضل بکشیم. برای باور از این سود، ما به صورت مداوم به همگی گسترش‌دهندگان خویش یادگرفتن می دهیم و به آنها در گسترش مهارت‌های مشورت کردن یاری می کنیم.

برخلاف یقین ما، به اکثری از گسترش‌دهندگان نر‌م‌افزار در دسته‌های دیگر گفته می گردد که دقیقا چه کاری جاری ساختن دهند و چه طور این عمل را ایفا دهند. مدیریت پروژه فعالیت خویش را در الویت قرار می دهد، تحلیگر کسب و کار به آنان می گوید تایپ کردن برنامه چه کاری را بایستی ایفا دهد و چرا، معمار به آن ها میگوید چه گونه نرم افزار را از منظر انتزاع بنویسند، رهبر تکنولوژی شغل آنان‌را نظارت می‌نماید و جزئیات ظریف‌تری را ارائه می دهد، و توسعه و گسترش‌دهندگان ارشد نرم افزار مسیر را نیز ارائه میدهند.

جذابیت نشستن پشت دستور عالی میباشد، ولی همگی بسط‌دهندگان آرزوی سرپرستی ندارند. برخی توسعه و گسترش‌دهندگان از ایفا وظایف بدیهی برای کامل شدن و آن‌گاه جایزه به چنگ آوردن برای کامل شدن آن فعالیت لذت می برند. این رینگ برخورد همانندی متعددی با بازی‌های ویدیویی داراست، و لذت بردن از ماهیت بی آلایش آن هیچ مشکلی ندارد.

با این اکنون، حتی گسترش‌دهندگان قابل انعطاف‌افزاری که به آنها گفته میگردد دقیقا چه کاری اجرا دهند و چه طور آن شغل را ایفا دهند و آن ها نیز از این پروسه لذت میبرند، می بایست در لحاظ داشته باشند که به موقعیتی برسند که از مهارت‌های مشورت‌ای به کار گیری نمایند، چون شیوه های اکثری وجود داراست که می‌اقتدار به طور حرفه ای از آن ها منفعت موفقیت.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۳۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)