مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ساخت یک پروژه ASP.NET در ویژوال استودیو


در بالا اذن دهید که یک پروژه ASP.NET در طراحی اپلیکیشن در مشهد ویژوال استودیو ورژن 2019 بسازیم، ما فرض میکنیم که‌این IDE بر روی سیستم شما نصب گردیده‌است براین اساس قدم های تحت را دنبال فرمایید تا بدین ترتیب بتوانید یک پروژه ASP.Net Core MVC در ویژوال استودیو بسازید.

1- ویژوال استودیو را اعمال نمائید

2- بر روی مورد Create new project کلیک فرمائید.

3- در پنجره Create new project که برای شما گشوده میگردد آیتم ASP.Net Core Web Application را از لیستی که برای شما نمایش داده میشود، گزینش نمائید.

4- در پنجره Configure your new project که برای شما گشوده میگردد اسم و لوکیشن مد حیث خویش برای این پروژه را گزینش فرمایید.

5- در شکل گرایش تیک آیتم Place solution and project in the same directory را بزنید.

6- بر روی آیتم Create کلیک فرمایید.

7- در پنجره Create a New ASP.Net Core Web Application که برای شما نشان داده میشود مورد .Net Core را تحت عنوان ران تایم و ASP.Net Core 2.2 و یا این که ورژن های آینده را از لیستی که برای شما نمایش داده میشود تعیین نمایید.

8- مورد Web Application (Model-View-Controller) را تحت عنوان پوسته پروژه خویش برای ایجاد کرد پروژه ASP.NET گزینش فرمائید.

9- اعتقاد و باور نتایج نمائید که مورد های Enable Docker Support و Configure for HTTPS تعیین نشده باشند به این دلیل که ما قصد به کار گیری از آن‌ها را نداریم.

10- اعتقادوباور نتایج نمائید که مورد Authentication بر روی مقدار No Authentication تهیه گردیده باشد چرا‌که ما قصد به کارگیری از آن را نیز نداریم.

11- بر روی آیتم Create کلیک نمائید.

ما در قسمت های آتی از این پروژه استعمال خوا هیم کرد تا به شما اکران دهیم که به چه شکل میتوانید با NLog در ASP.Net شغل نمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۱:۲۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)