مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

به لطف اندروید زبان برنامه نویسی جاوا هنوز هم محبوب ترین زبان برنامه نویسی است

لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا هنوز هم دوستداشتنی ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد لهجه اپلیکیشن نویسی میباشد، در‌این مقاله قصد داریم درباره استدلال محبوبیت لهجه اپ نویسی جاوا سخن نمائید.


درصورتی که چه در سال های اخیر اندکی از کاربردهای گویش نرم‌افزار نویسی جاوا کاهش یافته میباشد البته هنوز هم گویش نرم افزار نویسی جاوا تحت عنوان دوست داستنی ترین لهجه نرم افزار نویسی شناخته می‌گردد و شاخص آن در در شاخص های نرم‌افزار Tiobe هنوز هم اثبات ما‌نده میباشد. اینک 17.87 درصد از گسترش دهندگان از لهجه نرم افزار نویسی جاوا استعمال می نمایند که نسبتاً شبیه ماه های پیشین میباشد که 17.90 درصد از گسترش دهندگان از این لهجه اپلیکیشن نویسی استعمال می کردند. Tiobe پیشبینی کرده بود که گویش نرم افزار نویسی سی میتواند در‌این ماه مکان گویش اپلیکیشن نویسی جاوا را در مقام بالای شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی بگیرد که‌این واقعه نیفتاد.


به کارگیری از گویش نرم افزار نویسی جاوا در اندروید
به کارگیری از جاوا در پیشرفت نرم افزار های اندرویدی تحت عنوان نقطه قوت این لهجه نرم‌افزار نویسی شناخته می گردد. به گفته پل جانسون مدیریت اجرایی Tiobe جاوا در هم اکنون رویش در بازار گوشی میباشد، وی این نظر را دارد که پلتفرم اندروید که بر طبق جاوا میباشد دربین پیشرفت دهندگان از محبوبیت بالایی برخوردار‌است.

لهجه نرم افزار نویسی سی مرتبه دوم را درین نظرسنجی بدست آورده میباشد که حدودا 17.32 درصد از برنامه نویس ها از این لهجه نرم افزار نویسی به کارگیری می نمایند. این گویش اپلیکیشن نویسی نسبت به سال قبل 0.61 توسعه یافته داشته میباشد البته نسبت به ماه قبلی که دارنده درصد 17.70 بود مقداری کم شده میباشد. در سکو سوم این لیست لهجه نرم‌افزار نویسی سی پلاس پلاس قراردارد که حدودا 8.08 درصد از گسترش دهندگان از آن به کارگیری می نمایند، گویش اپ نویسی سی شارپ که برای مایکروسافت میباشد در درجه چهارم جای‌دارد که حدودا 7.32 درصد از برنامه نویس ها از آن استعمال می نمایند، درین لیست پی اچ پی نیز در جایگاه پنجم جای‌دارد که درصد آن مقداری کمتر از 6.1 درصد میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۳:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)