مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

در برنامه نویسی ترس و انتظارات بیجا را کنار بگذارید

10) ترسیدن از تست تکنولوژی های تازه یکی‌از اصلی ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد اشتباهاتی میباشد که در یادگیری نرم افزار نویسی بخش اعظمی از اشخاص با آن رو به رو می گردند. کوشش نمائید در زمان یادگیری نرم‌افزار نویسی درباره تکنولوژی های نو استیناف نمایید( مثلا بلاک چین) این شغل منجر می گردد تا علت پیدا نمایید که خودتان حقیقتا آن را آزمون فرمایید حتی چنانچه با آن گویش اپ نویسی و یا این که API شناخت نداشته باشید.

11) انتظار نداشته باشید که همگی چیز را پیش از استارت بدانید، پیش از آن که بخواهید چیزی را در گوگل سرچ نمائید تلاش فرمایید که خودتان درباره آن یه خرده تصور کنید تا بتوانید جواب قابل قبولی برای آن پیدا نمایید، این فعالیت سبب می‌شود تا شما در یادگیری نرم‌افزار نویسی خیلی سریع توسعه و گسترش فرمایید.

 


نکاتی اصلی که بایستی در حین یادگیری نرم‌افزار نویسی آن‌ها‌را رعایت نمائید
12) در طی یادگیری اپ نویسی تعداد خیلی متعددی پروژه و تمرین خرد را نسازید.

13) از به اشتراک گذاشتن کدها هراسی نداشته باشید، همت فرمایید آنان‌را به اشتراک بگذارید و خودتان نیز مجدد آن‌ها‌را بازنگری نمایید تا خوب آیتم قضاوت قرار گیرید.

14) تلاش نکنید که به طور تک به تک از همه برنامه نویس ها زبده در قضیه خویش امداد بگیرید، این شغل منجر سرگردان شدن شما میگردد.

15) انتظار داشتن این که همه چیزها را به طور یکباره حافظه بگیرید یک انتظار غیر حقیقی میباشد.

16) برای آن که بتوانید ایجاد اشتغال فرمائید کوشش نمایید که از پروژه های تعالی استارت نکنید به دلیل آنکه آن‌ها مسیر صدق برای درآمدزایی نیستند.

17) تنها به خیال واهمه از این که احمق خوانده گردید و یا این که شرمساری میکشید از پرسش کردن نترسید، در واقع اشخاص بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که مانند شما تازه کار می باشند.

18) در‌صورتی‌که با کنار هم قرار دادن کتابخانه های متعدد در لهجه های سطح بالا شم میکنید که یک اپلیکیشن نویس حقیقی نیستید می بایست بیان‌کنم که در صورتی‌که که در گویش های سطح بالا نیز شما کوشش داشته باشید که الگوریتم های مشقت بار و غامض را در کنار یکدیگر قرار دهید فعالیت اشتباهی می‌کنید به دلیل آنکه دراین‌صورت بایستی به سراغ لهجه های سطح زیر بروید.

19) به ذهن خویش اذن دهید که بتواند تمرین نماید، صرفا راهی که سبب میشود تا شما بتوانید به خیر و خوبی مفاهیم مهم و محور ای یک لهجه اپلیکیشن نویسی را بیاموزید این میباشد که به خیر تمرین فرمائید. مثلا فرض نمایید که قصد آغاز یک پروژه را دارید، پیش از آغاز پروژه بدین میل دارید که یک کتاب را درباره صفحه ارایی پترن ها بخوانید، شما می بایست مطلقا این فعالیت را جاری ساختن دهید.

20) کمال گرایی. همت فرمائید که به اندازه کافی بهتر باشید، همت فرمائید چیزهای متعدد را حافظه بگیرید، البته هیچوقت تناسب را فدا نکنید، اصلا دوست ندارید که به خیال یک غلط خرد که با مقداری گذراندن وقت بیشتر حادثه نمی به‌زمین‌خورد نرم‌افزار شما با ناکامی رو به رو گردد.

21) این نکته با نکته قبل رابطه داراست، بسط در عمل را نادیده بگیرید، شما صرفا کافی میباشد عمل فرمائید، سریعتر پروژه را جاری ساختن دهید و ولی آن را به طور مصرح ایفا دهید. این نکته بسیار اصلی میباشد که بپذیرید که او‌لین پروژه هیچوقت نمی تواند بی نقص باشد.

22) ابتلا پیداکردن به سندروم متابولیک. شما شم میکنید که به اندازه کافی بهتر نیستید، این یک ویژگی بد میباشد، در واقع چه شما یک گسترش دهنده عالی باشید چه بد این قضیه قادر است اثر بسیار بدی بر روی شما بگذارد و سبب ساز به وجود وارد شدن اشتباهاتی در شما خواهد شد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۱:۱۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)