مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مجموعه پرانتزهای انتهایی( قرمز رنگ در تصویر زیر)

همان طور که ممکن میباشد بدانید و یا این که طراحی اپلیکیشن در مشهد شاید هم اطلاعی در این زمینه نداشته باشید پرانتزها برای فراخوانی توابع به عمل می‌روند، بدین ترتیب نمونه گذشته ما دربرگیرنده یک جفت پرانتز است که فورا پس از تمجید تابع بوسیله ما آمده میباشد.

چرا می بایست اینگونه چیزی رخداد بیفتد؟ اذن دهید نگاهی به‌این نمونه معمولی داشته باشیم. کنسول Chrome Developer را از روش امر Ctrl + Shift + J در ویندوز و Cmd + Option + J در مک گشوده فرمایید و تعریف‌و‌تمجید تابع ذیل را در کنسول خویش تایپ فرمایید:

function speak(){

console.log('hello');

};
هم اکنون شما می‌توانید تابع خویش را با به کار گیری فرمان معمولی speak() در کنسول فراخوانی فرمایید، در مقابل این کد عبارت hello برای شما در بخش Log چاپ میشود، ولی چه اتفاقی می افتد در‌صورتی‌که شما پرانتزها را حذف فرمایید و صرفا عبارت speak را تایپ نمایید؟

speak();

// 'hello'

speak;

// function speak(){

// console.log('hello');

// }
فارغ از پرانتزها این تابع شما به هیچ عنوان فراخوانی نمی‌شود و به مکان آن خویش تمجید تابع برای شما بازگردانده می‌گردد که شاید برای شما بسیار جذاب باشد.

درحال حاضر می بایست برای شما بسیار بدیهی باشد که با قرار دادن پرانتز در انتهای عبارت function عبارت فراخوانی سریع توابع تخت‌گاز فراخوانی می گردد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۰:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)