مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انواع زبان برنامه نویسی TypeScript پیشرفته (همراه با مثال)

گویش اپلیکیشن نویسی TypeScript یک گویش اپن سورس طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که بسیار گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد. لهجه نرم افزار نویسی TypeScript فعالیت با نرم افزار React را آسوده می نماید.


هنگامی در فصل زمستان پارسال آغاز به به کار گیری از لهجه اپ نویسی TypeScript کردم، شغل خویش را از نقطه صفر شروع کردم و در غایت به استعمال از سبک های بغرنج خیس از string یا این که number دست یافتم. اکنون از کاربرد سبک های درونی توسعه یافته و سبک های رایج حس راحتی میکنم. شما میتوانید با تغییر و تحول گویش خویش به گویش نرم‌افزار نویسی TypeScript، به کد JavaScript خویش سبک هایی اضافه نمایید تا نرم افزار های محصور بنویسید. این نوشته ی علمی برای شما نمونه هایی از به کارگیری از سبک های توسعه یافته لهجه اپ نویسی TypeScript آماده می نماید و به شما علامت میدهد که چطور از سبک های لهجه نرم افزار نویسی TypeScript می قدرت در نرم افزار React بهره مند شد.

به دنبال شاهد اطلاعاتی در باب سبک های Record، Partial، Required، Pick و Omit رایج خواهید بود. درین نوشته‌ی علمی به شما یاری می‌شود تا فهم و شعور خویش را از گویش اپلیکیشن نویسی TypeScript ارتقاء دهید و این تکنیک های توسعه یافته که به شما یاری می نماید در لهجه مهارت پیدا نمائید و خاطر بگیرید. در اینجا خواهید آموخت چطور از گویش نرم‌افزار نویسی TypeScript در React به کارگیری فرمائید.

Record

یک سبک خیلی مفیدی که بوسیله گویش نرم‌افزار نویسی TypeScript 2.1 معرفی شد، Record میباشد. این سبک لهجه نرم افزار نویسی TypeScript، به شما اذن میدهد یک map تایپ گردیده ساخت‌و‌ساز نمائید و به شما امداد شایانی در ساخت‌و‌ساز رابط های ترکیبی می نماید. برای نوشتن متغیری مانند Record، می بایست از یک string تحت عنوان کلید و برخی از سبک ها، برای قیمت شبیه آن عبور نمایید. آسوده ترین گزینه هنگامی میباشد که شما تحت عنوان بها یک string دارید:


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)