مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معرفی ابزار برای بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل

برای رسیدگی مرتبه عبارات کلیدی در گوگل نیازی وجود ندارد هربار واژه و کلمه موردنظر خویش را در گوگل کاوش کرده و در حاصل در‌پی آن بگردید. فعالیت دشوار و خسته‌کننده‌ای طراحی اپلیکیشن در مشهد که درصورتی که با لغت ها کلیدی متعددی روبرو باشید، عملا جاری ساختن آن ناممکن میباشد. برای ایفا این شغل ابزارهای متنوعی وجود داراست. نسبتاً تمامی وبسایت‌های معتبری که در مسئله بهینه سازی شغل دارا‌هستند، رایاپارس ابزاری برای آنالیز درجه کلمه و واژه کلیدی معرفی کرده‌اند. به‌دنبال این نوشته‌ی علمی، به معرفی برخی از مهمترین ابزارها برای رسیدگی درجه واژه و کلمه کلیدی در گوگل می پردازیم:

جت بهینه سازی

جت بهینه سازی ابزاری اثرگذار برای بدست آوردن application مرتبه عبارات کلیدی و مانیتورینگ آن ها میباشد. ولی مزایای این ابزار در مطالعه و پژوهش مرتبه لغت ها کلیدی خلاصه نمیشود. ارائه گزارش‌های تصویری، بررسی و بررسی عبارات کلیدی، تحقیق پیوند‌های داخلی و فرنگی، گراف لینک و پیوند، ارائه گزارش روزمره جایگاه کلمه ها کلیدی در گوگل، گزارش کنونیکال، گزارش همنوع خواری و ... مثلا تجهیزات ابزار جت seo میباشد. جت seo یک ابزار مرتبه کلمه ها کلیدی برای مانیتورینگ کلمه ها داراست که به دنبال آن‌ را معرفی میکنیم:

سکو لغت ها کلیدی: مداقه مانیتورینگ لغات کلیدی را پیش‌خیس رسیدگی کردیم. با وارد کردن لغات کلیدی وب سایت ابزار جایگاه عبارات کلیدی جت seo حاصل لغت ها را به طور روزمره، هفتگی، ماهانه و ... نظارت کرده و گزارش می دهد.

 

برای استیناف و تحقیق درجه کلمه ها کلیدی تارنما خویش به جت seo رجوع‌نمایید.

Semrush

تفحص لغات کلیدی، نظارت آن‌ها و پژوهش درجه هریک در نتیجه ها کاوش با به کار گیری از ابزار Semrush به شغل های بسیار معمولی‌ای تبدیل گردیده‌اند. Semrush یکی ابزارهای دوست داستنی سئوکارها در همگی جهان میباشد که ابزارهای متنوع و متعددی برای بهینه سازی در چنگ یوزرها میگذارد. این ابزارها همه نیازهای یک سئوکار را برآورده می‌نمایند. خلال ابزارهایی که در مورد بازرسی لغات کلیدی و تجزیه و نظارت آن ها ارائه کرده، سه ابزار متعدد هم در موضوع نظارت جایگاه واژه و کلمه کلیدی در گوگل دارااست. این ابزارها دربرگیرنده مفاد تحت میباشد:

Position Tracking: با استعمال از این ابزار میتوانید سکو کلمه ها کلیدی خودتان و رقبایتان را به همدم درجه وب سایت پیگیری نمائید. این ابزار تجهیزات دیگری در قضیه پیگیری سود کمپین‌های تبلیغاتی و تشخیص و رفع کنیبالیزیشن در اختیارتان می گذارد.

Sensor: ابزار سنسور به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا تغییرات سکو واژه کلیدی در گوگل را زیرنظر داشته باشید. این ابزار به ‌خصوص در طی بروزرسانی الگوریتم گوگل یاری می‌نماید تا وبسایت خویش را با بروزرسانی‌ها هماهنگ سازید.

Ranks: این ابزار به شما امداد می‌نماید تا موضوعاتی که می توانند بیشترین ترافیک ارگانیک یا این که بیشترین ترافیک تبلیغاتی و ... را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید، بشناسید و از آن در ارتقاء تارنما خویش استعمال نمائید.

 

ابزار Rank Tracking وبسایت Ahrefs

یک کدام از دیگر از ابزارهایی که سئوکارها عشق و علاقه متعددی به آن دارا هستند، ابزار rank tracking از تارنما Ahrefs میباشد که قادر است تا حد متعددی توان شغل‌های سئوی تارنما شمارا بالا برنده شود. این ابزار حتی برای اشخاصی که تخصص متعددی در seo ندارند هم موثر میباشد. Ahrefs خلال ابزارهایی در موضوع تفحص لغات کلیدی، ابزار حاذق rank tracking را برای نظارت جایگاه واژه کلیدی در گوگل ارائه نموده است.

ابزار محاسبه سکو Ahrefs به شما این قابلیت و امکان را میدهد که سکو واژه و کلمه کلیدی خویش را به صور جدا از هم برای گوشی و دسکتاپ از 170 مرزو بوم عالم مشاهده کنید. از‌آن‌جا‌که معمولا گوگل نتیجه ها کاوش را مبتنی بر وضعیت مکانی استفاده کننده تغییر‌و تحول میدهد، سئوکارها ترجیح میدهند جایگاه لغت ها کلیدی خویش را در وضعیت‌های گوناگون جغرافیایی بسنجند، این امکانی میباشد که Ahrefs برای شما مهیا نموده است.

یکی از دیگر از جذابیت‌های این ابزار اکران داده ها با به کار گیری از نمودارهای تعاملی میباشد که قابلیت و امکان پژوهش بسط سئوی تارنما را در دست استفاده کننده نهاده و راحتی فعالیت با آن را دوچندان نموده است. همینطور درین ابزار میتوانید سکو معدل و ترافیک معدل هر واژه کلیدی را در هر وقتی بدست آورید.

SERPWatcher

SERPWatcher ابزاری میباشد که میتواند شمارا چند گام از رقبایتان پیش بیندازد. با به کار گیری از این ابزار خیر ‌صرفا می توانید هر روز و هر لحظه به نظارت سکو لغت ها کلیدی وب سایت خویش بپردازید بلکه هر تغییری که در درجه شما واقعه بیفتد را با پست الکترونیک به شما اگاهی می دهد. SERPWatcher تلفیقی از داده ها بی آلایش و توسعه یافته را در مشت یوزرها خویش میگذارد تا هم نو‌امور و هم ماهر‌ها بتوانند از آن به ‌خیر و خوبی به کارگیری نمایند. همینطور نظارت سکو واژه و کلمه کلیدی در گوگل را از 50 هزار شرایط مکانی در سراسر عالم ایفا میدهد و آنان‌را به تفکیک گوشی و کامپیوتر اکران می دهد.

 

ارائه اطلاعاتی در زمینه ی مرتبه معدل هر کلمه و واژه کلیدی، شایسته ترین سکو واژه و کلمه کلیدی، تغییرات جایگاه‌ها، وسعت جستجوی ماهانه و ترافیک جذب‌ گردیده از هر کلمه و واژه کلیدی هم جزو دیگر خصوصیت‌های اثرگذار این ابزار میباشد. یکی‌از دیگر از تجهیزات دیدنی اعتنا SERPWatcher قابلیت و امکان اشتراک‌گذاری داده ها به نحوه‌ای گرافیکی و جالب میباشد. از این قابلیت میتوانید برای مشورت کردن و همفکری با هم‌تیمی‌ها یا این که ارائه گزارش به صاحب کار استعمال نمائید. ضمن این در SERPWatcher قابلیت گزینش یادآور برای مناسبت‌های خاص وجود دارااست تا بتوانید ارتقا ترافیک خویش را برای مناسبت‌ها یا این که کمپین‌های تبلیغاتی زیرنظر داشته باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۲۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)