مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تفاوت کاتلین و جاوا برای برنامه نویسی اندروید چیست؟ Java یا Kotlin را انتخاب کنیم؟

اپلیکیشن نویسی Java و Kotlin هر دو جز شایسته ترین ها طراحی اپلیکیشن در مشهد برای نرم افزار نویسی اندروید میباشند. در حالتی که شما هم دنبال پاسخ این پرسش می‌باشید که جاوا یا این که کاتلین ؟ بهتره این مقاله از نوشته‌ی‌علمی الکامکو را تا پایان بخوانید تا فرق جاوا با کاتلین را بهتر متوجه گردید و گزینش صدق در آستانه رویه نرم افزار نویسی اندروید داشته باشید.
تفاوت جاوا و کاتلین
پیش از اینکه به گردآوری بندی برسید که Java یا این که رایاپارس Kotlin بهتره؟ اولیه میخواهیم شما‌را با تفاوت های گویش کاتلین و جاوا برای ایجاد کرد نرم افزار های اندرویدی آشنا کنیم:

نرم‌افزار نویسی جاوا چیست؟
جاوا لهجه مادری میباشد که به وسیله Android به کار گیری می گردد و گوگل آن را مدتهاست هواخواهی می نماید، اپ هایی که با سیستم برهان رابطه برقرار می نمایند و مستقیماً از hardware به کارگیری می نمایند از جاوا به کار گیری می نمایند. این لهجه اذن ساخت هر طرحی را می‌دهد و حدوداً از همگی نوع پلتفرم ها هواخواهی می نماید اعم از اندروید، ویندوز یا این که لینوکس میباشد. جاوا به وسیله Sun Microsystems (که امروزه وابسته به Oracle میباشد) پیشرفته میباشد.

جاوا تیتر دو‌مین لهجه فعال در Github را دارااست و هیچ مکان application تعجبی هم ندارد چون بیشتراز ۲۰ سال میباشد که وجود دارااست و به لحاظ میرسد محبوبیت آن همواره در حالا رویش میباشد.

تاریخچه جاوا:
گویش جاوا در بالا OAK نامیده میشد. اساسا، برای انتقال دستگاه های قابل حمل و ست تاپ جعبه ها بسط داده شد. OAK یک باخت گرانقدر بود.
در سال ۱۹۹۵، Sun اسم را به “جاوا” تغییر‌و تحول بخشید و لهجه را تغییر‌و تحول بخشید تا از مزیت گسترش کسب و کار در درحال حاضر پرورش www (World Wide Web) به کارگیری نماید.

بعداً در سال ۲۰۰۹، کمپانی اوراکل Sun Microsystems را خریداری کرد و مالکیت سه میزان دارایی کلیدی اپلیکیشن Sun را به دست گرفت: Java، MySQL و Solaris.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)