مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

شبیه‌ ساز (Emulator) اندروید چیست؟

امروزه با توسعه و گسترش تکنولوژی شاهد طراحی سیستم‌دلیل‌ها بر روی یکدیگر هستیم. این عمل را توسط طاقت فرسا افزارها یا این که قابل انعطاف افزارهایی به اسم Emulator یا طراحی اپلیکیشن در مشهد این که مشابه ‌ساز می اقتدار اعمال بخشید. مثلا شما در شرایطی‌که بخواهید دور و بر اندروید را روی سیستم‌برهان خویش داشته باشید، می توانید با یک مشابه ساز که در اینجا بایستی مشابه ساز اندروید باشد، سیستم استدلال اندروید رایاپارس را با امداد آن بر روی ویندوز کامپیوتر خویش طراحی نمائید. اینک مشابه‌سازهای اکثری ساخته و پرداخته گردیده‌اند و هوا داران متعددی نیز پیدا کرده اند.

ممکن میباشد دستگاه هوشمند شما به iOS مجهز باشد و یا این که از دیگر سیستم‌‌دلیل‌های جهان نظیر ویندوزفون فایده‌ پیروز شود. در‌این حالت شما میتوانید با نصب یک مشابه‌ ساز اندروید application بر روی سیستم خانگی خودتان، سوای هیچ هزینه‌ مازاد (اما تنها در بعضا ورژن‌ها) از تجهیزات این سیستم ادله سود‌‌مند گردید.

در‌این فی مابین بعضی نرم افزار‌نویسان و یا این که دولوپرها نیز می توانند با نصب مشابه ساز، نرم‌افزار‌های خویش را فارغ از دسترسی به موبایل اندرویدی آزمایش کرده و یا این که رابط کاربری آن را فردی سازی نمایند. فارق از تمامی این‌ها شما میتوانید بازی‌های دوست داستنی اندرویدی را بر روی مشابه ساز به جاری ساختن درآورید و با اتصال یک گیم‌پد (یا این که به عبارتی مجموعه بازی) سرگرم بازی کردن گردید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا برایتان بگوییم که مشابه‌ ساز (Emulator) اندروید چیست و شمارا با شایسته ترین مثال‌‌های ساخت‌و‌ساز گردیده و شیوه استعمال از آنان آشنا کنیم. با ما همدم باشید.

مشابه‌ ساز اندروید چیست؟
مشابه ساز اندروید یک دستگاه مجازی اندروید (AVD) میباشد. این دستگاه مجازی می تواند یک دستگاه خاص Android (تلفن، تبلت، تلویزیون اندروید و …) را مشابه سازی نماید. ما میتوانیم از مشابه ساز Android تحت عنوان دستگاه مقصود برای اجرای و تست اپ Android بر رایانه استعمال کنیم. مشابه ساز اندروید حدوداً تک تک امکان های یک دستگاه حقیقی و واقعی را مهیا می نماید. با این مشابه ساز میتوانیم تماس های تلفنی و پیام های متعدد را اخذ کنیم. همینطور وضعیت دستگاه را ارائه میدهد و سرعت های متعدد کانال را مشابه سازی می نماید. این دستگاه می تواند به دکان Google Play نیز وصل خواهد شد.

مشابه‌ ساز اندروید به نرم افزار یا این که قابل انعطاف افزاری گفته میشود که میتواند از منابع مشقت بار‌افزاری سیستم شما به کارگیری کرده و سیستم ادله دوستداشتنی و متن گشوده اندروید را ایفا نماید. یعنی شما با نصب یک اپلیکیشن مشابه ساز بر روی یک سیستم ویندوزی و یا این که حتی لپ‌تاپ‌های اپل، میتوانید کلیه تجهیزات اندروید را روی دسکتاپ خویش طراحی نمایید و حتی بازی‌ها و نرم‌افزار‌های اندرویدی را بر روی سیستم ادله خویش تجربیات نمایید.

ولی از آن‌جایی که‌این نرم افزار‌ها کدها را برای استعمال از منابع طاقت فرسا‌افزاری تغییر و تحول میدهند ممکن میباشد یه خرده تلاش کندتری نسبت به تلفن همراه گوشی شما داشته باشند. ولی گاهی بر خلاف این حادثه می‌افتد. و اجرای اپلیکیشن های آندروید روی مشابه ساز، گاهی اوقات سریع خیس و شل خیس از دستگاه حقیقی وواقعی میباشد. برای مثال، ما می‌توانیم سریعتر اطلاعات را به مشابه ساز جابجایی دهیم تا یک دستگاه حقیقی که از روش USB به رایانه متصل گردیده‌است.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)