مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نباید های ساخت اسپلش اسکرین برای اندروید

این صفحه های بعضی وقتها سبب خسته شدن استفاده کننده می گردد طراحی اپلیکیشن در مشهد چون در هر توشه مفتوح کردن اپلیکیشن بدون چاره می‌باشند برای یک سری ثانیه کوتاه هم که گردیده به آن تصاویر خیره خواهد شد.

ناگفته نماند گوگل پیش از اینً بیشتر از صفحه ها رایاپارس اسپلش اسکرین طرفداری میکرد حتی آن را anti-pattern نیز نامید. اما با اعتنا به بروزرسانی های اخیر گوگل تاکید کرده که میتوانید از این خصوصیت در ایجاد کرد اپ های اندروید به کار گیری نمائید اما بایستی به کار گیری صحیح و مطلوب از آن داشته باشید تا مخاطب خسته نشود.

نرم‌افزار های اندروید در هنگام استارت پاره ای وقت می‌گیرند. application این تأخیر در آستانه اپلیکیشن ها به دیده می‌آید و عالی میباشد ما بجای اکران یک شیت خالی به مخاطب تصویر زیباتری اکران دهیم. این نکته ای میباشد که گوگل از آن پناه می نماید.

نباید از متن های استاتیک مانند، نرم افزار در وضعیت بارگیری میباشد یا این که لطفا شکیبایی فرمایید به کارگیری فرمایید زیرا استفاده کننده شم می نماید نرم افزار که پیاده سازی کردید بسیار نماید می‌باشد و این ایراد را از سرعت وب خویش نمی‌بیند بلکه فقط ادله دیر لود شدن نرم افزار را از نرم‌افزار نویسی بد نرم افزار می‌بیند.

همینطور بخوانید: گویش اپلیکیشن نویسی جاوا چیست و چه کاربردی داراست؟

همینطور بخوانید: Java با JavaScript فرق می نماید!

همینطور بخوانید: گونه های ورژن های جاوا، اخرین ورژن گویش جاوا، دانستن نسخه جاوا، کدام ورژن جاوا عالی میباشد؟

نکاتی برای پیاده سازی در اموزش اسپلش اسکرین:
۱- صفحه های اسپلش اسکرین را مشغول کننده پیاده سازی نمایید:

شیت اسپلش اسکرین در اندروید نویسی بایستی دیدنی و سرگم کننده پیاده سازی گردد تا طاقت کاربر راز نرود و منجر حواث پرتی استفاده کننده از مجال درانتظار باقی‌مانده خواهد شد. برای همین به کارگیری از انمیشن در صفحه آرایی اسپلش اسکرین سفارش میشود.

۲- سایز برگه اسپلش اسکرین چقدر باشد؟

شایسته ترین سایز و نحوه برای تصویر کاغذ اسپلش چیست؟ در صفحه ارایی می بایست بدین نکته دقت فرمایید که اندازه کاغذ تلفن همراه های هوشمند گوشی باهم تفاوت دارا هستند بخاطر همین ورقه اسپلش اسکرین را در سه اندازه تعالی، میانگین و خرد پیاده سازی می نمایند تا هر موبایل بر حسب رزولوشن ورقه گوشی خویش یک کدام از این سه تصویر را تعیین نماید. اکنون کدام یک از این سه تصویر را انتخال نماید؟ عقلانی میباشد که تصویری را تعیین نماید که به رزولوشن تلفن همراه خویش مجاورت میباشد.

۳- از درصد برای ایجاد کرد برگه اسپلش اسکرین به کارگیری نمایید:

چنانچه اسپلش اسکرین‌ شما بیش تر از ۳ ثانیه ارتفاع می‌کشد عالی میباشد از درصد در اسپلش اسکرین به کار گیری فرمائید. اینطوری استفاده کننده تامل نمیکند نرم افزار شما هنگ نموده است زیرا درصد آرم دهند گسترش نرم افزار برای انجام نرم‌افزار میباشد بخاطر همین بشتر نرم افزار های بازی زیرا مجال بارگذاری شدن آنان بالا میباشد از درصد استعمال می نمایند تا شکیبایی مخاطب راز نرود. مثل اسپلش اسکرین بازی کوییز اف کینگز، کلش رویال، کلش اف کلنز!


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)