مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

توليد اپليكيشن حسابداري اندرويد و ios

توليد
نرم افزار حسابداري با نسخه اندرويد و ios ايجاد نرم افزار حسابداري به چهره تماما منحصربه‌فرد و فن اي با تجهيزات بي نقص بوسيله كمپاني نوپرداز . جهت كسب اطلاعات عمده كليك نماييد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

شايد خيره كننده به حيث رسد ولي اپليكيشن‌هاي حسابداري براي گوشي‌هاي گوشي هم طراحي و ساخته ميشوند . اما اين نرم افزار ها نظير نرم افزار هاي حسابداري كامپيوتر نيستند و در آن حد تجهيزات و اعتنا ندارند . زيرا براي شغل هاي تبارك ساخته نمي‌شوند . بلكه اين اپليكيشن ها براي اينكه اكانت ها و دخل و خرج خويش را در مواقع لزوم يادداشت كرده و به ذهن سپرد دوچندان مفيد ميباشند . در ادامه همراه ما باشيد تا به محاسبه تجهيزات يك اپليكيشن حسابداري بپردازيم .

توليد
اپليكيشن حسابداري اندرويد و ios
طراحي
اپليكيشن براي اندرويد و ios در‌صورتي‌كه قصد داريد يك قابل انعطاف افزار حسابداري توليد فرماييد بايد اين نرم افزار را براي هر دو نسخه اندرويد و ios طراحي كرده و بسازيد . چون ممكن اسا مخاطبان شما هر يك از اين دو نسخه را داشته باشند . پس در صورتيكه به فكر قيمت و اعتبار خويش مي باشيد مسلما به اين قضيه دقت فرماييد تا بتوانيد رضايت اشخاص متعددي را به دست آوريد .

طراحي
بي آلايش و زيبا طراحي اپليكيشن حسابداري بايستي در عين آساني قشنگ و كاربرپسند هم باشد . و استفاده كننده بتواند به راحتي با كليه قسمت هاي نرم افزار تعامل داشته باشد . براي اين عمل مي‌تواند براي هر بخش ارشاد در حيث بگيريد تا در صورتي كه كاربر نياز به فراگيري و ارشادوراهنمايي داشت بتواند از آن به كارگيري نمايد .

نوع
بندي هاي مختلف استفاده كننده مي بايست بتواند كارها خود را در دسته بندي هاي مختلفي تصويب كند . براي مثال اكانت هاي شخصي را از حساب هاي خانه و حساب و كتاب كمپاني و . . . جدا نمايد . ولي اين بايد كاملا در اختيار خود استفاده كننده قرار بگيرد تا در چهره علاقه و نياز به درك كردن جزئيات بيشتر از آن به كارگيري نمايد .

شيوه
عملكرد اپليكيشن حسابداري بايستي در اپليكيشن امكاناتي مانند وارد كردن موجودي ها، وارد كردن خريد ها و خرج ها، برهه زماني سررسيد ارزيابي ها و . . . . وجود داشته باشند و كاربر بتواند در يك ماه دخل و خرج خويش را حساب نمايد . به علاوه مي بايست امكان هدف گذاري براي پس انداز كردن نيز وجود داشته باشد . اين نرم افزار حسابداري مي بايست آلارمي براي هشدار عمليات هايي بانكي و پرداختي ها كه كاربر وارد مي‌نمايد داشته باشد .

شما مشتريان گرامي مي توانيد جهت ثبت سفارش توليد نرم افزار حسابداري با نسخه اندرويد و ios با ما تماس بگيريد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۱:۵۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نرم افزار (Application) نوعي نرم‌افزار كامپيوتري

نرم افزار (Application) نوعي نرم‌افزار كامپيوتري ميباشد كه براي استفادۀ استفاده كننده نهايي (End-User) طراحي ميگردد .
بخش اعظم نرم‌افزارهايي كه ما روزمره از آن‌ها استفاده ميكنيم مشتمل بر اين تعريف مي‌شوند و تنها سيستم عامل­ها و يا زبان‌هاي برنامه ­نويسي بخشي از اپليكيشن‌ها محسوب نمي‌شوند . تبلت­ ها و موبايل­ هاي هوشمند نيز مانند هر كامپيوتري دارنده قابل انعطاف ­افزارهاي گوناگون مي باشند . در بازار نرم­ افزارهاي موبايل، اصطلاح “اپليكيشن” يا اين كه به اختصار App اكثر از واژه و كلمه ­ي نرم­ افزار جا افتاده ميباشد و اين اصطلاح دقيقا به عبارتي معناي نرم­ افزار كاربردي را مي­دهد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

شما براي دانلود و استفاده كردن از يك برنامه، به يك تلفن همراه هوشمند و يا هر دستگاه قابل حمل ديگري كه قابليت و امكان اتصال به وب را داشته باشد، نياز داريد . همگي برنامه‌ها روي كليه دستگاه‌هاي قابل حمل كار نميكنند و بايستي در هنگام خريد به سيستم دليل دستگاهي كه مي‌خريد نيز تاءمل فرمائيد . هر يك از سيستم عامل‌هاي Android، iOS و Windows Phone دكان منحصر برنامه‌هاي خود را در اينترنت دارا هستند . شما مي توانيد در اين فروشگاه‌ها به دنبال برنامه قضيه حيث خود بگرديد و آن را دانلود و نصب نماييد .

آيا مي­دانيد تا به امروز بيش از ۱۰۰ .۰۰۰ .۰۰۰ .۰۰۰
اپليكيشن بوسيله كاربران موبايل­ هاي هوشمند دانلود و نصب گرديده است؟ فروشگاه اپل (App Store) يك تارنما توزيع نرم‌افزار ديجيتال براي سيستم برهان iOS مي‌باشد كه گسترش و مراقبت آن بوسيله كمپاني اپل انجام مي گردد . اين سرويس از جولاي ۲۰۰۸ راه اندازي شده و اكنون دربردارنده بيش از ۱ .۲۰۰ .۰۰۰ برنامه و بازي مي­باشد .

گوگل پِلِي (Google Play‏) يك سرويس پخش ديجيتال محتواي چندرسانه‌اي از كمپاني گوگل ميباشد و خدمات آن از شيوه برنامه موبايل Play Store در موبايل­ ها و تبلت‌هاي اندرويدي و تلويزيون‌هاي گوگلي (Google TV) ، در دسترس مي باشد . اين خدمت در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفي شد و طبق پاياني آمار بيش از ۱ .۳۰۰ .۰۰۰ برنامه و بازي را در خويش جاي داده ميباشد .

دكان ويندوز فون (Windows Phone Store) سرويسي است كه بوسيله مايكروسافت براي سيستم ادله ويندوز فون (Windows Phone) عرضه ميگردد . طبق آمار مايكروسافت، دكان ويندوزفون در هم اكنون حاضر دربرگيرنده بيش از ۰۰۰،۳۰۰ برنامه و بازي متنوع ميباشد .

اما اپليكيشن­ها محدود به گوشي ­ها و تبلت­ ها نيستند و در اكثري از لوازم ديگر نيز استفاده مي­شوند . براي مثال امروزه تلويزيون­ هايي ايجاد مي­شوند كه زير سيستم عامل اندرويد بوده و از اپليكيشن ­هاي متن شده براي اندرويد استعمال مي­كنند . يا اكثري ديگر از اثاثيه منزل مانند سردخانه و لباس­شوئي و ظرف­شوئي و … اپليكيشن يگانه خود را دارند . حتي قابليت در اختيار گرفتن رفت آمدهاي منزل و محل كار كار، يا تهيه و تنظيم نوروفروغ و دماي محفظه با استفاده از اپليكيشن­ها نيز مهيا آمده است .

گوگل تا به امروز بيش از ۴ ميليارد دلار در حوزه خانه­هاي هوشمند (Smart Home) هزينه كرده است .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۸:۰۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

Android Studio

تنيجه
مقايسه: برابر
قابليت
تكميل كد (Code Completion): عمده مدت يك برنامه نويس به كلنجار رفتن با كدهاي پروژه خويش مي گذرد، پس بايستي قدر دان وجود اين قابليت باشيد . شخصا، مهم ترين بخش براي من زماني بود كه IDE اعضاي يك شيئ را براي من ابلاغ مي كرد .
در كل، من فهميدم اين قابليت خيلي در Android Studio در مقايسه با Eclipse كاملتر و خوبتر است، در حالي كه در Eclipse در عمده زمان ها يه خرده حيران كننده بود و هميشه نتايج دقيقي نمي دهد!

طراحي اپليكيشن در مشهد
نتيجه
مقايسه: Android Studio (با اقتدار!)
يكپارچگي
Gradle: Android Studio از تيم ابزارهاي Gradlee استعمال مي كند؛ در واقع، آن واقعا يكدست است، و قابليت و امكان ندارد از ابزار ديگري به كارگيري كند! به عبارت ديگر، شما گير افتاده ايد: در حالتي كه شما درحال تغيير تحول از Eclipse به Android Studio مي باشيد و از Gradle در Eclipse به كارگيري نكرديد (كه از طريق يك پلاگين پشتيباني براي آن ارائه مي دهد)، شما در درحال حاضر انجام يك تغيير و تحول گران قدر هستيد .
اين
نشان مي دهد Gradle يك ابزار فوق العاده مي‌باشد و در صورتي‌كه تصميم گرفته ايد از Eclipse به كار گيري كنيد، با اين اكنون پيشنهاد مي كنم حتما به قابليت و امكان هاي Gradle نگاهي بياندازيد و آن را امتحان نماييد تا ببنيد با پروژه شما هماهنگ هست، و در صورتي‌كه قصد مسافرت به Android Studio را داريد از اين نا آرزو نشويد كه در Eclipse گير كنيد!
نتيجه
مقايسه: Android Studio
پلتفرم
ابري گوگل: Android Studio دارنده يك پشتيباني محلي از پلتفرم ابري گوگل مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد تا با به كار گيري Google App Enginee از كدهاي سمت سرور به كار گيري نمائيد يار با كارهاي ديگر (مانند پشتيباني از داده هاي كاربران خود) . اين يك امكان قشنگ مي باشد كه شما احتمال دارد نمي خواهيد نرم افزار شما از آن قطع باشد . (شما مي توانيد با ديگر اطراف هاي ابري نيز يكدست گرديد ولي Android Studio آن را راحت خيس كرده است) . گوگل به شما اين قابليت و امكان را مي دهد تا در كنسول فضاي ابري آن پروژه هايتان را بسازيد، كه اين قابليت تنها براي نرم افزار هاي اندرويدي نيست! شما مي توانيد از آن براي ايجاد نرم افزار هاي زير وب استفاده نماييد كه در تعامل با نقشه هاي گوگل باشند . به عنوان مثال، نرم افزار روي سرور هاي ما كه با Google Docs يك دست گرديده ميباشد .
همچنين
Android Studio اين قابليت و امكان را مي دهد تا اپليكيشنهاي خود را يكپارچه كنيد، تست فرماييد و كدهاي سمت سرور خود را بصورت محلي اجرا فرماييد و بر روي يكي از سرورهاي گوگل استقرار پيدا كنيد؛ به زبان ديگر هر چيزي كه نياز داريد (حداقل براي شروع) آنجاست! ولي همه اين امكان ها براي Eclipse، با افزونه Google بر Eclipse وجود دارد . بله، شما مي توانيد يك نرم افزار سمت سرور با Eclipseبسازيد و آن رو روي يكي از سرورهاي گوگل استقرار دهيد . ابزارهاي اضافي به شما اين قابليت و امكان را مي دهد تا با سرور يك دست گرديد نظير پايگاه داده ها ابري .

همچنين
بخوانيد : ارتقاء درآمد گسترش دهندگان اندرويد ريور فيض
مقايسه: برابر
رابط
كاربري: Eclipse گران قدر مي‌باشد و احتمال دارد يك مقدار دست و پا گير! اينجانب از آن از زماني استفاده مي كنم كه از يك ده سال پيش محبوب شد، بنابرين اينجانب از همگي خط مش ها خصلتهاي آن در رابط كاربري با خبر هستم . اينجانب به ياد مي آورم در ابتدا ضعف داشت، ولي بگذاريد آن را توضيح بدهم: همگي محفظه ها در اولِ زماني كه از آن به كار گيري مي نمائيد دچار ضعف مي باشند . با در لحاظ به چنگ آوردن آن، من مورد هاي منو و ابزار ها را در Android Studio به اينجانب آن چيزهايي را نشان مي دادند كه واقعا نياز داشتم سريعتر و سهل وآسان خيس در مقايسه با همتايان خود در Eclipse ، حتي با وجود افزونه اندرويد .
آن مي خواهد خاطره آوري نمايد كه يك جنبه ديگر در رابط كاربري هم وجود دارد: Android Studio اختصاصي طراحي براي اندرويد طراحي شده است، در حالي كه Eclipse ساخته شده تا يك محيط كاربري براي اهداف متفاوت باشد با هر پلتفرم و هر زباني (اگر چه جاوا به وضوح انگيزه اصلي بوده است) .

فيض
مقايسه: Android Studio
محيطهاي
كاري و پروژه ها: يك چيزي كه مدام متوجه آن شدم رابطه غير ارگانيك Eclipse براي برقراري ارتباط با فضاي كاري مي باشد . زماني كه مي خواهيد روي چندين پروژه بصورت هم‌زمان كار كنيد، شما آنها را در يك محفظه با هم ادغام مي فرماييد . براي آنكه به يك فضاي فعاليت ديگر وارد شويد بايد يك مسير ديگر را انتخاب نمائيد و آنوقت Eclipse دوباره روش اندازي مي شود كه بنظر من مدام مشقت بار به لحاظ مي برسد . وقتي بخواهيد پروژه ها را در بين دور و بر هاي عمل جابجا كنيد همگي چيز به سرعت به يك مفتضح تبديل مي شود . يك رويكرد مطلوب براي آن وجود دارد، البته اين خيلي سهل مي‌باشد كه آن‌ها را به هم متصل نمائيد .
من علاقه زيادي به Microsoft Visual Studio ندارم ولي بخش اعظم از هر محفظه بسط ديگري با آن عمل كردم (به ادله اين كه پرداخت مشتريان مستمند فعاليت در آن هست)، و اينجانب مي گويم مديريت پروژه ها و اطراف هاي كاري (كه solutions ناميده مي شوند) در Visual Studio به لحاظ اينجانب خيلي ساده خيس از آن ها در Eclipse مي‌باشد .
در قضيه Android Studio نيز زمينه بالا در قضيه Visual Studio و Eclipse تكرار مي شود . با Android Studio تمامي چيز در يك پروژه محصور مي شود (براي همين احساس يك پروژه در Android Studio خيلي جالب خيس از Workspace در Eclipse هست) . در پروژه خويش شما ماژولها (modules) را داريد، گروه با اهميت خود از كدها، از جمله اپليكيشنتان كه در درحال حاضر ساختش هستيد يكي از ماژولهاي شماست . اگر يك كتابخانه (library) براي نرم افزار خويش داشته باشيد آن نيز يك ماژول ديگر مي‌باشد . اما چيزهاي ديگر هم بعنوان يك ماژول واجد موقعيت هستند، مانند اسكريپتهاي ساخت . اين براي من حس بهتري را به من مي دهد و مضاعف ارگانيك خيس به نظر مي رسد . اين معنا از IntelliJ IDEA به Android Studio به ارث رسيده مي‌باشد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۴:۰۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نرم افزار تبليغاتي براي شركت ها

جذب مشتري و محافظت رابطه مداوم با وي از رموز كسب و عمل غالب در بازار امروز مي‌باشد . چيزي كه مشتريان امروز به دنبال آن هستند، اخذ سرويس ها با كمترين هزينه است . با توجه به معاش ديجيتال امروز و سبك معاش بايستي بتوان سرويس ها را از رويه به دور به مشتري داد . پيشنهادي كه ما داريم و طبق آمار با استقبال مردم روبه رو شده است، به كار گيري از موبايل براي برقراري ارتباط با مشتري است . خيلي از كمپاني ها اقدام به خط مش اندازي مجموعه و صفحه ها خويش در كانال هاي اجتماعي كرده اند . ولي مشكلي كه در استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي ارائه سرويس ها دارد، نا بسامان بودن مطالب مي باشد . براي مثال در‌صورتي‌كه شما تخفيفي درارائه خدمات خويش داده ايد و مطلبي را با همين زمينه در برگه خويش بگذاريد در لحظه صرفا كاربران آنلاين آن را مشاهده مي نمايند و با دادن مطالب بعدي آن مطلب بايگاني مي شود و صرفا كاربراني كه شروع به گشت و گذار و مشاهده مطالب كهن شما نمايند ممكن ميباشد ان را ببينند . و شما توانمند به مديريت مطالب خود نيستيد، به اين ترتيب در كنار داشتن كانال هاي اجتماعي ما طراحي يك نرم افزار موبايل را نيز به شما توصيه ميكنيم، امكاناتي كه نرم افزار موبايل مي تواند براي كسب و كار شما داشته باشد متعدد و بسته به سياست كاري شماست . در تحت مثال هايي را مشاهده مي كنيد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

نمونه
هايي از طراحي قابل انعطاف افزار موبايل براي كمپاني ها مثال
اول: پباده سازي قابل انعطاف افزار موبايل براي طراحان منزل درصورتي كه شما معمار، فروشنده مبلمان و يا اين كه طراح داخلي مي‌باشيد مي توانيد نرم افزاري پباده سازي فرماييد و در آن در خصوصي طراحي خانه مطالبي را قرار دهيد، نمونه كارهايي را به شكل عكس يا فيلم قرار دهيد، ليست ارزش هاي خود را بگذاريد و قابليت ارسال پيام و سفارش را از داخل همان قابل انعطاف افزار به مشتريان خويش بدهيد . بدين چهره هم خدمات بدون پول كه مطالبي در خصوص چيدمان مي باشد به مشتريان خويش داده ايد و هم از بازاريابي اينترنتي و موبايلي استفاده كرده و جذب مشتري مي فرمائيد .

مثال
دوم: طراحي نرم افزار تلفن همراه براي كمپاني هاي اداري شما يك شركت تصويب براي انجام شغل هاي ثبتي، مالي،اداري، حقوقي هستيد . انجام شغل هاي اداري زمان بر و نياز به ارائه مدارك گوناگون است، پباده سازي يك قابل انعطاف افزار مي تواند به مشتري مداري شما امداد بسياري كند، مشتريان شما از طريق قابل انعطاف افزار مدارك خود را ارسال مي نمايند و با جريان امور آشنا مي شوند .

نمونه
سوم: پباده سازي نرم افزار موبايل براي توليد كنندگان شما يك ايجاد كننده اكثر مي‌باشيد و نمايندگي هاي متعددي در تراز مرزو بوم داريد . برقراري رابطه با اين نمايندگي ها، ارسال ليست قيمت، توليد ها جديد، خبرها و اطلاعيه ها به كليه ي آن‌ها سخت و بازه بر مي باشد . البته طراحي يك قابل انعطاف افزار موبايل كه سامانه جامعه اطلاع رساني دربين شما و نمايندكان باشد بسياري از خلل ها را حل مي كند .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۵:۱۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)