مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

طراحي اپليكيشن موبايل كاربر پسند

۴ .
سرعت بالا در نرم افزار موبايل: صرفه جويي در بازه باعث ارتقا رضايت مشتري مي شود . هيچ كاربري انتظار را دوست ندارد . با كاهش مدت انتقال صفحه ها و ظاهر شدن مطالب در دوران صرفه جويي فرمائيد . همينطور شرايط هاي انتظار طولاني سبب ساز عصباني شدن كاربر مي شود .

طراحي اپليكيشن در مشهد

۵ .
به كارگيري از بازيابي خودكار در نرم افزار موبايل: در‌صورتي‌كه در نرم افزار شما فرم هايي قرار داراست كه حتمي مي باشد اين فرم ها توسط استفاده كننده پر شوند از بازيابي مداد استفاده نمائيد . شما نمي توانيد جلوي كليه مشكل‌ها و كراش ها را بگيريد، اما مي توانيد با به كارگيري از بازيابي قلم مي توانيد تا حدودي در بازه زماني كاربر صرفه جويي نمائيد و تا حدودي حزن وي را كاهش دهيد .

۶ .
آزمايش A/B نرم افزار موبايل: آزمايش A/B روشي دوچندان كارآمد براي بهبود پباده سازي اپليكيشن تلفن همراه و تبديل آن به ابزاري براي بازاريابي كار كشته و سودآور است . با ارزيابي دقيق داده ها و اطلاعاتي كه از تست A/B به دست مي آوريد مي توانيد المان هاي مهم اپليكيشن را طوري تغيير تحول دهيد كه منجر ارتقا اظهار‌ و گوي مخاطبان با شما شود و با آن ها رابطه عميق تري برقرار نمائيد .

۷ .
بهبود تعامل كاربر با نرم افزار موبايل: بعضا از نرم افزار ها لينك و پيوند هايي دارند كه استفاده كننده را به خارج ار نرم افزار و مرورگرها سوق دهي مي كنند . بهتر مي‌باشد اين عمل را انجام ندهيد . اين كار باعث طلاق كاربر از اپليكيشن شما مي شود . يك خط مش حل مطلوب استفاده از مرورگر داخلي براي اپليكيشن مي باشد .

۸ .
اهميت به كيفيت تجربه كاربري نرم افزار موبايل: به محض ورود كاربر از آن ها نخواهيد كه به برنامه ي شما امتياز بدهند . به استفاده كننده زمان بدهيد تا از اپليكيشن شما استعمال كنند و آن گاه تجربه خودش را به اشتراك بگذارد . به جاي اين كه مدام از كاربر بخواهيد لحاظ خويش را به اشتراك بگذارد كارايي نمائيد تجربه ي بهتري را براي او رقم بزنيد .

براي مراقبت كاربرپسند بودن نرم افزار تلفن همراه همواره با كاربران خويش ارتباط داشته باشيد و تلاش نماييد مشكل ها آن ها را بيابيد و رفع نمائيد . امروزه طراحي كاربرپسند يك الزام در پباده سازي اپليكيشن تلفن همراه مي‌باشد و طراحان براي پباده سازي نرم افزار موبايل خوب ناچار به جنبش در اين جهت ميباشند . به ياري نكات ارائه گرديده شما مي توانيد تجربه ي كاربري نرم افزار موبايل خود را بهبود دهيد .

به لحاظ شما كدام نرم افزار هاي تلفن همراه اهل ايران به استفاده كننده پسند بودن برنامه ي خود اهميت ويژه اي مي دهند؟ كدام اپليكيشن ها براي شما تجربه ي كاربري خير رغم زده مي باشد؟ لحاظ خويش را با در ميان بگذاريد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۷:۰۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مزاياي داشتن نرم افزار تلفن همراه

در اين مقاله ما همت داريم شما را با دنياي اپليكيشن هاي تلفن همراه و نقشي كه در معاش روزمره مردمان دارا هستند ،آشنا كنيم .رهام وب را ملازمت فرمائيد تا شما را با راه و روش هاي پيدايش دنياي كسب و عمل آشنا كنيم .

طراحي اپليكيشن در مشهد

مزاياي
داشتن نرم افزار تلفن همراه براي كسب و كارتان:
سبقت
از رقبا: دسترسي مشتريان را به خودتان سهل وآسان نمائيد .با استفاده از قرار دادن كسب و كارتان بصورت نرم افزار از ديگر رقباي خود پيشي بگيريد .

كاهش
هزينه تبليغات: هزينه چاپ كاتالوگ حذف شده و كاتالوگ ديجيتال شما بر روي تلفن همراه مشتري قرار مي گيرد .

به
روز رساني: مشتريان هر لحظه ليست به روز سرويس ها شما را مي بينند و از اخبار شما باخبر مي شوند .اين فعاليت رويكرد اندك هزينه براي آگاهي و جذب مشتري ميباشد .


چرا
كسب و عمل شما نياز به اپليكيشن تلفن همراه منحصر دارااست ؟
با به كارگيري از موبايل نرم افزار در هر لحظه توسط مشتريان خود چشم گرديد .
محصول ها و سرويس ها خود را به نمايش بگذاريد: با توجه به آمار هايي كه گفته شد، شما نيز با داشتن يك اپليكيشن موبايل، اين قابليت را به كليه مي دهيد، تا بتوانند شما را رسد نمايند . يك مغازه مجازي كوچك از كسب و كارتان كافي مي باشد تا اين مجال را براي خود به وجود آوريد . اين نكته دوچندان اهميت دارااست كه كه خلاقيت و جديد آوري دربسياري از كار ها، دستكم تا برهه زماني ها شما را منحصر بفرد مي نمايد و اين در دانش تجارت، اصطلاحا مزيت رغابتي خوانده مي شود .شما مي توانيد از اپليكيشن به تيتر ابزاري براي نمايش محصول ها و سرويس ها خويش استعمال نماييد . كاربراني كه اپليكيشن شما را مشاهده مي نمايند در آينده به نرم افزار شما دسترسي خواهند داشت .


ساخت يك بازار ساماندهي گرديده با استفاده از تلفن همراه اپليكيشن: شما با سرچ و جستجودر دنياي وب مي توانيد تمام اطلاعات، راجع به هر موضوعي را پيدا فرماييد . . يعني معمولا آن چيزي كه مدنظر استفاده كننده است، نمايش داده مي شود و شما در سناريو محتوي از اختيار نسبي كمي برخوردار ميباشيد . اين يكي ديگر از مزاياي اصلي اپليكيشن هاي گوشي نسبت به رغباي اينترنتي است . شما به فيس حساب گرديده و در دوران هاي وقتي مطلوب مي توانيد استفاده كننده را با استفاده از ارسال پيام به كاغذ ي با اهميت گوشي ها، آن ها را به مورد ها مورد نظر خويش جهت دهي نماييد .


توليد وفاداري و احساس وابستگي در كاربران با استفاده از گوشي اپليكيشن:
تلفن همراه اپليكيشن ها مي تواننددر آتي اي نه چندان بدور مسئوليت كارت هاي امتيازي و بن هاي تخفيف، و در مواقعي پي گيري مشتريان پس از خريد محصول را به عهده بگيرند اين دستور حس وفاداري و وابستگي خاطر را در مشتريان شما بيشتر خواهد كرد .


نرم افزار ها به عنوان ابزار تبليغاتي:
يك عدد از ابزار با اهميت براي تبليغ توليدها و سرويس ها شما اينترنت وب سايت است، اين در حالي ميباشد كه روزانه تعداد اشخاصي كه از تلفن همراه استعمال مي كنند درحال ارتقا است و بخش اعظم آنها از شيوه موبايل هاي هوشمند و ساير ابزارها به اينترنت دسترسي دارند . توسعه و تبليغ نرم افزار گوشي در بين كاربران براي پيشبرد كسب و كار شما دوچندان موءثر ميباشد . امروزه اغلب كارها روزانه مانند تجارت و بازرگاني و يا پرداخت ها بوسيله گوشي ها انجام مي گردد و به حيث مي برسد كه در آتي اكثري از شغل هاي محاسباتي نيز به وسيله آن ها انجام پذيرد . .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۲:۳۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)