فروشگاه اينترنتي راهنماي ورود به دنياي ديجيتال
فروشگاه
اينترنتي راهنماي ورود به دنياي ديجيتال يك عدد از پديدههاي تعدادي سال اخير كه ذهن بخش اعظمي را به خود سرگرم كرده، دكان اينترنتي ميباشد . خيلي از ما با حسرت صرفا نظارهگر پيشرفت مغازه هاي اينترنتي هستيم و كمتر كسي ميباشد كه فكري براي به كار گيري از اين مغازه ها داشته باشد؛ حالآنكه اينترنت و فضاي مجازي بستري را آماده ساخته تا همگي بتوانند به نحوي كمبودهاي فيزيكي خويش را با آن برطرف ساخته و موانع را از پيش رو بردارند . دكتر كيما انصاري در اين مطلب شرح مي دهد كه "چرا و چه طور سوپرماركت اينترنتي خويش را فعال سازي كنيم؟" . همينطور در نقطه نهايي مطلب هم چكليستي ارائه گرديده كه ميتوان با آن امكانات مسئله انتظار از يك مغازه اينترنتي را معين كرد . گفتني است كه اين مقاله از راهنماييهاي مهندس بهزاد اكبري، مديريت ايجاد محتوا و ديجيتال ماركتينگ كمپاني سروش پرداز فراوان بهره بردهاست . تجربه ما از فعاليت كردن با كسبوكارهاي كوچك نشان ميدهد كه بزرگترين خلل صاحبان اين كسبوكارها در كسب درآمد از اينترنت و فضاي مجازي عمدتاً عدم آشنايي از اين محفظه و كمبود وقت هست .
هنوز
كسب درآمد از مغازه هاي اينترنتي شدني است؟ تقريباً روزي نميباشد كه چيزي در زمينهي وب و آنچه امروزه معمولاً با عنوان دنياي مجازي از آن ياد ميكنيم، نشنويم . عمده ما از گستردگي دنياي ديجيتال و وب آگاه هستيم و احتمالاً در مورد حجم فوقالعاده بسيار تجارت در آن حدسهايي زدهايم البته كمتر كساني ميباشند كه بدانند چطور ميتوان از روش اينترنت يا اين كه مغازه اينترنتي كسب درآمد كرد؟ نمونهها و مثالهاي بسياري وجود دارااست كه در اينترنت كسب درآمد ميكنند . يه خرده جستجو در كانال اجتماعي اينستاگرام و پيامرسان تلگرام بهخوبي نشان مي دهد كه چه حجم بالايي از تجارت در اين دو شبكه در جريان است؛ اما اينستاگرام و تلگرام نمونههاي كوچكي از دنيايي مي باشند كه مدنظر است . در اين مطلب در مورد راه اندازي مغازه هاي اينترنتي خواهيم بيان كرد .
تجربه ما از فعاليت كردن با كسبوكارهاي كوچك نشان مي دهد كه بزرگترين مشكل صاحبان اين كسبوكارها در كسب درآمد از وب و فضاي مجازي عمدتاً عدم آشنايي از اين محفظه و كمبود وقت است .
افزايش
فروش كسب و كارهاي كوچك كسب و شغل هاي كوچك مبتني بر فروش زيرا سوپرماركتها در صورتيكه حس كنند گزيده از فروش خود را از دست دادهاند، يك عدد از طرق جبران فروش ازدست رفته براي آنها فعالسازي دكان اينترنتي هست . با مقداري بدبيني ميتوان حتي پيشبيني كرد كه فروشگاههاي كوچك، در فيس انفعال در موضوع پيوستن به دنيا مبتني بر وب به همان اوضاع تاكسيها بعد از آمدن سرويسهاي درخواست آنلاين خودرو مبتلا خواهند شد . تجربه ما از كار كردن با كسب و كارهاي كوچك نشان ميدهد كه بزرگترين ايراد صاحبان اين كسبوكارها در كسب درآمد از اينترنت و فضاي مجازي عمدتاً عدم آشنايي از اين محفظه و كمبود وقت ميباشد . خيلي از صاحبان كسبوكار تصور مينمايند كه هر تجارتي در بستر اينترنت نياز به دانش، منابع مالي و صرف بازه مضاعف دارااست . بدون شك وترديد اين تصور تا حدي درست ميباشد در صورتيكه قيد فراوان را از آن حذف كنيم . خيلي از كسبوكارهاي اينترنتي با صرف كمترين مقطع و تجهيزات تحقق مي يابند . تجارت اينترنتي محدوده دوچندان گستردهاي را دربرگيرنده مي شود كه از فعالسازي يك حساب اينستاگرام ساده براي معرفي توليدات جديد تا سايت بينالمللي فروشي زيرا آمازون را در برميگيرد .
برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب