مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

معرفي برنامه Applock

معرفي
برنامه Applock براي قفلسازي برنامه هاي مختلف امنيت پيامرسان ها اهميت زيادي دارااست و همگي ي ما پيام ها و اطلاعاتي داريم كه خصوصي ميباشند و نبايد كسي به آن ها دسترسي پيدا كند . در اين مقاله راه و روش حلي براي محافظت از پيام هاي واتساپ و ديگر برنامه ها ارائه خوا هيم كرد . راه و روش هاي مختلفي براي حفاظت از پيام ها و داده ها وجود دارد و يك عدد از آن ها به كارگيري از برنامه ي AppLock براي قفل كردن پيامرسان هايي چون واتساپ و برنامه هاي گوناگون گوشي هوشمند است . در واقع به كمك اين برنامه شما مي توانيد يك قفل مستقل براي برنامه هاي خود فعال فرماييد تا هر كس كه بخواهد وارد اين برنامه ها شود، مجبور به دانستن سر آن باشد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

اپليكيشن AppLockاپليكيشن AppLock در واقع يك قفل براي برنامه هاي گوشي شما توليد مي كند كه فارغ از وارد كردن رمز، كار كشته به دسترسي به پيام ها نخواهيد بود . مي بايست اشاره كنيم كه اين برنامه در واقع يكي از دوستداشتني ترين برنامه هاي قفلسازي و امنيتي محسوب مي شود كه از طرز Google Play در دسترس قرار گرفته ميباشد . استعمال از برنامه AppLock دوچندان معمولي خواهد بود و شما مي توانيد با اجراي آن، راز يا الگوي مورد نظر خود را تعيين نماييد . همينطور در صورتي كه تلفن همراه شما از سنسور اثر انگشت منفعت برده باشند، مي توانيد از قابليت و امكان اثر انگشت و براي احراز نام و نشان به كارگيري نماييد .

Applock
براي قفلسازي برنامه ها مي بايست يادآور شويم كه اين اپليكيشن، هر اپليكيشني را كه شما بخواهيد مي تواند قفل كند در سود از در ميان ليست ارائه گرديده از نرم افزار ها، مي توانيد برنامه واتساپ يا ديگر برنامه ها را تعيين نمائيد و قفل آن را فعال نماييد تا هر دوران كه مي خواهيد به اين برنامه وارد شويد، از شما رمز بخواهد . اين برنامه مي تواند از اطلاعات شما در برنامه هاي متعدد حفظ كند و حتي در صورتي‌كه موبايل شما گم شود يا دزديده شده باشد، هيچ وقت داده ها جان دار در برنامه هاي گوناگون شما به خطر نخواهد به زمين خورد .

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۵۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

لهجه برنامه نويسي پايتون

لهجه
برنامه نويسي پايتون: مگر مي شود در اين ماجراجويي به دنياي بي انتهاي برنامه نويسي وارد شد و به ماري به اسم پايتون بازخورد نكرد؟ ولي اين مار برخلاف مارهاي دنياي ما، فراوان دوست داشتني مي باشد و يكي از شايسته ترين همراهان ما در دنياي برنامه نويسي خواهد بود . در صورتي‌كه بخواهم به اولين و مهمترين ويژگي اين زبان برنامه نويسي اشاره كنم حتما به «سادگي و آساني» آن اشاره خواهم كرد كه به همين برهان پايتون به يك عدد از شايسته ترين مورد ها براي تعيين اشخاصي تبديل گرديده مي‌باشد كه قصد دارند براي اولي توشه برنامه نويسي نمايند .

طراحي اپليكيشن در مشهد


پايتون را خيلي پرسرعت مي توانيد ياد بگيريد و به سرعت كدنويسي را با آن شروع كنيد . اما خطا نكنيد، سادگي پايتون به معناي ضعيف بودن آن نمي‌باشد بلكه پايتون يك زبان برنامه نويسي سطح بالا است كه از شي گرايي و برنامه نويسي ساختار يافته به طور كامل پشتيباني مي نمايد . همچنين از پايتون به تيتر يكي از شايسته ترين لهجه هاي برنامه نويسي هك خاطره مي شود و براي آن فرقي نمي كند كه هدف شما از برنامه نويسي ايجاد اينترنت اپليكيشن و قابل انعطاف افزارهاي ذيل دسكتاپ مي باشد و يا مدير سرورهاي كانال و يا اين كه چه بسا بسط ي هوش مصنوعي و يادگيري ماشيني، اين زبان به بهترين نحو از عهده ي تمام آن ها بر خواهد آمد و به ‌جرات مي‌توان داعيه كرد كه در ديگر مسئله هاي برنامه‌نويسي نيز شما را تنها نخواهد گذاشت .

همينطور در درحال حاضر حاضر پايتون در شركت‌ها و سازمان‌هاي معتبري نظير گوگل، ياهو، يوتيوب، آي بي ام زياد پر به كار گيري هست كه با اين اوصاف يادگيري پايتون نه فقط به سكوي پرتابي براي شما به دنياي برنامه‌نويسي تبديل مي شود بلكه مي تواند شما را تا رسيدن به حالت هاي شغلي در معتبرين كمپاني هاي داخلي و فرنگي نيز كمك نمايد .

 

3 .
گويش برنامه نويسي پي اچ پي: نوبتي نيز كه باشد نوبت مي رسد به اين كه شما را دعوت به تماشا و ورود به دنياي فيل هاي برنامه نويسي كنم . اين فيل ها در دنياي ما با نام پي اچ پي شناخته مي شوند . زبان پي اچ پي، يك زبان اسكريپتي مي باشد كه اساس و بنيان توليد آن، براي طراحي صفحه ها پوياي اينترنت بوده مي‌باشد . از نقاط قوت اين زبان مي بضاعت و توان به وجود فريمورك هاي بسيار حاذق و محبوبي نيز زيرا لاراول و سيمفوني، دارا بودن بيش از 80% از سهم بازار وب، متن گشوده و مجاني بودن، جامعه ي گرانقدر و پشتيباني عالي اشاره كرد .

اما ناگفته نماند كه اين لهجه به همان اندازه كه هوا داران زياد و لبريز و پا قرصي دارد، منتقدان زيادي نيز داشته مي باشد كه انتقاداتي از پاراگراف آلوده بودن نوع كدنويسي، زير بودن سرعت اجرا و حتي پشتيباني نكردن از شي گرايي را به آن وارد مي كردند . ولي اين زبان با بروزرساني هاي فراوان عالي كه در طي سال هاي اخير داشته است، توانسته به نيكي از اين انتقادها به خواسته ترقي خويش به كار گيري كند و نسبتاً تمام ضعف هاي خويش را از در ميان برنده شود تا حالا بتوانيم شاهد پيشرفت هاي خيره كننده اي از اين لهجه حاذق باشيم تا جايي كه پي اچ پي آن گاه از طولاني تر كردن قابليت و امكان پشتيباني از شي گرايي، تمام تمركز خود را بر روي با صرفه سازي كدنويسي و سرعت اجراي كدهاي خود معطوف كرده ميباشد .

همچنين پي اچ پي توانسته ميباشد خود را به تيتر يكي از محبوب ترين لهجه هاي برنامه نويسي در حوزه ي پباده سازي اينترنت معرفي كند . پس گزينش با شماست در صورتي‌كه مي خواهيد به صورت مستقل و آزاد برنامه نويسي فرماييد و به دنياي توسعه و گسترش وب عشق مند هستيد، پي اچ پي يك تعيين ايده آل از ميان زبان هاي برنامه نويسي زير اينترنت براي شما خواهد بود .

از طرفي هم بايد به اين نكته اعتنا كنيم كه علاوه بر اين كه نسبتاً 32% وب سايت هاي دنيا با سيستم رئيس محتواي وردپرس كه مبتني بر پي اچ پي است، ساخته شده اند بيش از 70% وب سايت هاي مو جود در جمهوري اسلامي ايران از پاراگراف ليدرهاي بازار اينترنت (اسنپ، اسنپ فود، نت برگ، ديجيكالا، الوپيك و . . . ) گويش برنامه نويسي پي اچ پي را به عنوان زبان كليدي خويش انتخاب نموده اند و همين امر منجر گرديده بازار برنامه نويسي به شدت مستضعف نيروي متخصص پي اچ پي باشد . پس درصورتي كه پي اچ پي را گزينش نماييد در اكنون حاضر يك مجال دوچندان ويژه براي شما وجود دارد تا جذب بازار كار در اين حوزه گرديد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۶:۲۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

Localytics پلتفرمي براي آي او اس

Localytics پلتفرمي است كه آزمون خود را پس داده و يك عدد از ويژگي هايي كه آن را قادر كرده، قابليت تحليل و تجزيه و ارزيابي تاثير كمپين هاي پيام رساني بر اندازه تعامل كاربران ميباشد .

 طراحي اپليكيشن در مشهد

Push
Notification Platform 5: Taplytics


با استعمال از اين پلتفرم به راحتي مي توانيد براي پوش نوتيفيكيشن هاي خويش آزمايش A/B انجام دهيد . امكان هاي سگمنتيشن و جئولوكيشن به شما امداد مي نمايند تا بتوانيد كمپين هاي خود را فردي سازي كرده و نرخ نگهداري از نرم افزار و اندازه تعامل با آن را بالا ببريد .

به راحتي ميتوان Taplytics را با بقيه پلتفرم هاي آناليتكس هم يك پارچه سازي كرد .

 

Push
Notification Platform 6: Kahuna


اين سرويس به شما امكان مي دهد تا بر پايه شرايط فعلي كاربر، كميپن بسازيد . براي مثال در‌صورتي‌كه پلتفرم تشخيص دهد كه استفاده كننده ديگر در اپليكيشن فعاليتي ندارد، با خط مش اندازي يك كمپين هدفمند، استفاده كننده را ترغيب به تعامل با اپليكيشن مي كند و در صورتي كه كاربر تازه وارد باشد، پوش نوتيفيكيشن هاي متناسب با وضعيت كاربر ارسال ميگردند و كميپن ها بر پايه حالت فعلي استفاده كننده تغيير‌و تحول پيدا مي‌نمايند . خدمت مجهز به امكان هاي شخصي سازي محتوا نيز مي باشد . عملكرد بر مبنا سگمنتيشن و دموگرافيك هم از بقيه امكانات آن محسوب ميگردند .

 

Push
Notification Platform 7: Kumulos


اين پلتفرم دو گزينه تماما متمايز را در اختيار قرار ميدهد: بازاريابان تلفن همراه ميتوانند يك خدمت ارسال پوش نوتيفيكيشن را بفروشند و از داشبورد Kumulos براي مديريت و گزارش حالت كمپين ها استفاده نمايند .

يا اين‌كه به مشتريان خويش قابليت مدير برنامه هاي پوش نوتيفيكيشن منحصر خود را بدهند تا از پورتال برند خودشان براي اجرا و محاسبه نتايج كمپين استعمال كنند .

 

بعضا
از امكاناتي كه اين خدمت در اختيار قرار ميدهد مشتمل بر موردها ذيل ميباشد:
ساخت
كانال و سگمنت براي تمركز بر روي ارسال پوش نوتيفيكيشن هاي تاثيرگذار و هدفمند پشتيباني
از geolocation و iBeacon ديپ
لينكينگ، ايموجي ها و بج ها براي ساخت تعامل بخش اعظم با كاربران

با استفاده از ورژن آزمايشي، مي‌توانيد اين ابزار را آزمايش نماييد .

 

Push
Notification Platform 8: PushWoosh


با به كارگيري از اين ابزار مي‌توانيد پوش نوتيفيكيشن هاي شامل عكس، ويديوي جاسازي شده، دكمه هاي دعوت به مبادرت و بقيه محتويات را ارسال فرماييد . خدمت بيش از 15 پلتفرم گوشي و دسكتاپ را پشتيباني مي نمايد و شما به فيس بدون پول مي توانيد آن را زمينه به كارگيري قرار دهيد، ولي ارزش بسته هاي مبلغي از 49 .95 تا 499 .95 متغيرند .

 

Push
Notification Platform 9: PushBots


به وسيله اين پلتفرم ميتوانيد تعامل يوزرها با اپليكيشن را بيشتر نمائيد . اين پلتفرم از آي وي اس، اندرويد و گوگل كروم پشتيباني مينمايد و به سرعت و در كمتر از 10 دقيقه نصب مي شود و به راحتي قابل يك دست سازي است . قيمت آن از 49 تا 499 دلار در ماه متغير هست .

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۰۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

هزينه تعرفه طراحي اپليكيشن

هزينه تعرفه طراحي نرم افزار اندرويد و اي وي اس يا اپل مي تواند يك امر كليدي در گزينش و تصميم شما باشد ولي همگي مي دانيم كه ملاك حياتي طراحي يك اپليكيشن فن اي اي هزينه انجام آن نمي‌باشد بلكه "كيفيت" مهم ترين نقش را ايفا مي كن . هر شخص و شركتي مي تواند خويش را به عنوان طراح نرم افزار معرفي نمايد ولي تنها يك كمپاني فن اي مي تواند اپليكيشن رشته اي و كارآمد شما را پباده سازي و اجرا كند .

طراحي اپليكيشن در مشهد 
يا اين كه iOS بها هاي ارائه شده براي پلتفرم اندرويد مي باشد . در صورت درخواست پلتفرم ديگر مبلغ 130% طولاني تر خواهد شد .

اندرويد
و iOS در صورتي درخواست 2 پلتفرم با نيز مبلغ به صورت 100% بيشتر خواهد شد .

رويه
پيش بيني هزينه ارزش
هاي ارائه گرديده بر مبنا تجربه ما نسبت به تجهيزات مد نظر مشتريان عزيزمان مي باشد به همين جهت ممكن ميباشد اين اعداد در هنگام ارائه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۲:۲۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)