مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

طراحي اپليكيشن موبايل را از كجا شروع كنيم

اهميت پباده سازي اپ تلفن همراه + كاربرد آن در كسب و عمل

امروزه كمتر كسي را ميبينيد كه از تلفن هوشمند به كارگيري نكند. نسبتاً در خيابان، مترو، دورهمي و هر كشور ديگري طولاني تر كساني كه ميبينيد تلفن همراه در اختيار دارا هستند. بعضا از اين اشخاص توان به كار گيري از كامپيوتر را ندارند. ولي عمل كردن با تلفن همراه برايشان بسيار شل ميباشد. عمل در شبكه هاي مردمي، جست و جو در گوگل و عمل هاي روزمره ي ديگر از مواقعي ميباشد كه با استعمال از تلفن همراه انجام ميدهند. دسترسي به وب نيز در سالهاي اخير آسوده خيس گرديده كه همين زمينه سبب ساز شده‌است كه اشخاص عمل بيشتري در آن داشته باشند. به همين طراحي اپليكيشن در مشهد   خيال ميباشد كه صاحبان كسب و عمل، چه اشخاصي كه از پيش در دنياي كسب و عمل آنلاين كار داشته اند و چه كساني كه كسب و كاري سنتي داشته اند و اينك از نوپايان فضاي مجازي مي‌باشند، قصد به پباده سازي اپ گوشي گرفته اند. اپ گوشي منجر مي گردد مشتريان شل خيس سرويس ها را اخذ نمايند. همينطور رابطه با مشتري سهل و آسان مي گردد.

در‌پي گرين اينترنت اهميت پباده سازي اپ تلفن همراه، عملكرد آن و تفاوت اهميت نرم افزار با تارنما و همينطور مخارج پباده سازي را برايتان شرح مي‌دهد.

چرا يك سايت به تنهايي نياز هاي يك كسب و فعاليت را آماده نمي نمايد؟

داشتن يك وبسايت عالي منجر مي گردد دسترسي به سرويس ها و محصول ها يك كسب و فعاليت قابليت و امكان پذير باشد. البته انگيزه كسب فعاليت ها از ورود به فضاي مجازي صرفا در دسترس بودن وجود ندارد. پباده سازي اپ گوشي رويه هاي رابطه با مشتري را ارتقا مي‌دهد و تجهيزات بسيار گسترده تري را نسبت به وبسايت در دست مشتري مي‌گذارد. تجربه ي مشتري در به كار گيري از سرويس ها شما در نرم افزار ،متعدد خيس از سايت ميباشد. يوزرها تلفن همراه انتظاراتي از شما دارا‌هستند كه شما مي‌توانيد با دقت به استعمال هاي پياپي آن‌ها در قبل از ساير نرم افزار ها و عادت به فضاي نرم افزار اين انتظار ها را با پباده سازي اپ گوشي برآورده فرماييد.

در صورتي پژوهش ها اخير را مطالعه كرده باشيد، متوجه ميشويد كه تعداد يوزرها تلفن هوشمند كه خريدشان را از روش نرم افزار به تثبيت ميرسانند نسبت به تعداد كاربراني كه‌اين فعاليت را از روش تارنما انجام ميدهند بسيار بيش تر ميباشد. همينطور طبق پژوهش ها ديگري كه در ساليان اخير انجام يافته ميباشد بيشترين تعامل يوزرها تلفن هوشمند از روش فعاليت با نرم افزار ها و عمل در شبكه‌هاي‌اجتماعي چهره مي‌گيرد. يعني نسبتاً 80 درصد از تعامل يوزرها با گوشي ها در بستر نرم افزار انجام مي‌گردد.

گونه هاي پباده سازي اپ تلفن همراه با هدف ها متفاوت

از راهكار هاي تبليغات براي كسب و فعاليت ها مي شود به پباده سازي اپ گوشي اشاره نمود. اپليكيشني كه با انگيزه جذب و بعد از آن داراي مسئوليت سازي مشتري پباده سازي شود بسيار كاربردي ميباشد. شما مي‌توانيد از نرم افزار تحت عنوان يك طرز عالي براي جذب مشتري از راه و روش سرگرمي با انگيزه بازاريابي به كارگيري نماييد. نوعي از كمپين ها كه به مراد معرفي توليدات و سرويس ها به مشتري ايجاده گرديده اند،اخيرا شاهد ارتقا مخاطبان و بسط مشاركتشان در‌اين مدل از نرم افزار ها هستيم. ادله آن فضاي معمولي و بدور از پيچيدگي نرم افزار ميباشد. پس به خاطر داشته باشيد كه‌اين گزينه براي كمپين بازاريابي آنلاين بسيار مطلوب ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۱:۵۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد

 تلفن هاي هوشمند روش كسب در آمد و ارتباط با مشتريان و يوزرها را مجموعاَ تغيير داده اند . امروزه در شركتهاي گسترش نرم افزار گوشي، تعداد متعددي نرم افزار تلفن همراه با هدف امنيت داده ها گوشي ها ، طراحي نرم افزار درخواست تاكسي ، نرم افزار فروشگاه اينترنتي و بخش اعظمي مورد ها ديگر طراحي ميگردد كه تلفن هاي هوشمند را به يك دستيار همه كاره تبديل كرده مي باشد . مشتريان معمولا در خواست دارا هستند تا بتوانند خدمات نو و نويني را از نرم افزار هاي تلفن همراه اخذ نمايند . همين امر منجر شده تا گسترش نرم افزار موبايل با بحران جديدي رو به رو شود .

كسب و فعاليت ها براي بقا در صنعت و  طراحي اپليكيشن در مشهد  حوزه فعاليت خود، بايستي به طور منظم نياز هاي مشتريان را شناسايي كنند و نحوه ارائه خدمات خود را آپ تو ديت نمايند . امروزه توسه نرم افزار موبايل اختصاصي به يك زمينه داغ در كسب و امور تبديل شده مي باشد . با دقت بر تنوع كسب و امور توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد به طور كامل بستگي به حوزه عمل و گونه خدمات و محصولي كه يك كسب و كار به مشتري ارائه ميدهد داراست .در حين مسير گسترش نرم افزار تلفن همراه مخصوص براي اين كه كاربران بتوانند به خوبي با آن ها ارتباط برقرار نمايند، نياز مي باشد كه نياز هاي يوزرها به صدق تحليل شود . در‌حالتي كه كه كسب و كار شما يك كسب و فعاليت سنتي هست و براي هوشمند سازي آن ايده اي داريد، نوشته‌ي علمي فرايند تبديل ايده به اپ تلفن همراه مي‌تواند در‌اين مسير، راهنماي نخستين شما باشد .
مزاياي توسعه و گسترش نرم افزار گوشي منحصر به فرد افزايش نرم افزار هاي موبايل در هر حوزه اي سبب ساز شده هست تا كاربران با تكنولوژي كه هر روز در درحال حاضر ترقي است رابطه نزديك تري پيدا كنند و چكيده از معاش روزمره آنان شود . از آن جايي كه نرم افزار هاي گوشي در حوزه هاي متعدد و با اهداف مختلفي مانند : نرم افزار هاي حوزه سرگرمي ، پيام هاي شخصي و شبكه هاي اجتماعي ، بازاريابي ، ارسال پيام متني و چت هاي گروهي ، نرم افزار هاي فروشگاهي ، ثبت در خواست ، راي گيري و غيره منجر شده كاربران موبايل تلفن هاي هوشمند فعلا ديگر نسبتاً در هر دوره و هر مكاني بتوانند به اطلاعات مورد نياز خودشان دسترسي داشته باشند .
بهبود كارآيي كسب و عمل هوشمند سازي كسب و عمل هاي مزاياي بسياري دارا‌هستند كه او‌لين و نسبتاً كليدي ترين آن ها بهبود و افزايش سود وري يك كسب و عمل مي‌باشد . نرم افزار هاي صنعتي در اطراف هاي صنعتي به امداد صاحبان كسب و امور مي‌آيند تا بتوانند رئيس روند هاي كاري را در دست بگيرند . همينطور يكي مواردي كه بسيار براي مديران كسب و فعاليت ها ميتواند موءثر باشد ارائه گزارشات مي‌باشد .
تهيه و تنظيم گزارش به طور سنتي و دستي به روزگار متعددي احتياج داراست و به جهت خطاهاي انساني كه در زمان جمع آوري گزارش ممكن ميباشد رخ دهد، درصد صدق گزارش را كاهش مي‌دهد . البته اخذ گزارشات از نحوه نرم افزار ها تنها با زدن يك‌سري دكمه ممكن مي‌باشد و با حذف خطاي انساني ، گزارش دريافتي به طور بي نقص درست مي‌باشد .
رابطه با مشتري را بهبود مي‌بخشد رئيس رابطه با مشتري يكي از مباحث داغ در حوزه تجارت ميباشد . با بسط نرم افزار تلفن همراه ، جذب مشتريان براي خدمت و كالا شما معمولي مي گردد . طراحي نرم افزار هاي اختصاصي به شما اجازه ميدهد به روز رساني هاي اصلاح شده مربوط به مشتري هاي مو جود خود را در زمان حقيقي و واقعي ارسال فرماييد . علاوه بر اين، شما مي‌توانيد گزينش فرمائيد كه به چه اطلاعاتي از مشتري خود احتياج داريد، دسترسي به جزئيات و اخلاق و رفتار و خلق و خوي مشتري و واكنش آن به روي داد هاي در جريان كسب و كار شما ، امداد مي نمايد تا روابط بلند دوره را با مشتريان بهتر كنيد . براي مثال در‌حالتي كه كه شما كالا خاصي را به فروش ميگذاريد كه قبلا در زمان هاي متفاوتي به وسيله مشتري خريداري شده مي باشد ، با ارسال نوتيفيكيشن مي‌توانيد او را از فروش جنس باخبر سازيد و بدين ترتيب مشتري مجدد نزد شما باز ميگردد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۴:۲۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اينفلوئنسرهاي اينستاگرام چه كساني هستند؟

 اجازه دهيد اوليه توضيح و تعريف و تمجيد صحت از اينفلوئنسر را ارائه دهيم . اينفلوئنسر به مفهوم شخصي با فالوور مضاعف وجود ندارد! اينفلوئنسر شخصي شناخته شده و تاثير گذار روي قشر خاصي از اشخاص بوده و توان ارتباط مفيد با افراد را دارااست . در واقع داشتن فالوور فقط كناره اي از الزامات يك اينفلوئنسر اينستاگرام است . ماركت پيما با تحقيقي جامع درين حوزه، اطلاعات كاملي را گرد آوري نموده كه در‌اين نوشته‌ي علمي به باز بيني بخشي از آن مي‌پردازيم .

 طراحي اپليكيشن در مشهد براي اين كه بتوانيد در اينستاگرام از نقش اينفلوئنسرهاي براي بازاريابي استعمال فرمائيد، مي بايست تشخيص دهيد كه اينفلوئنسرهاي اينستاگرام در چه نوع‌اي جاي مي گيرند .
در يك جور بندي كلي اينفلوئنسرهاي از نظر محتواي پردازشي به گونه بندي زير تقسيم بندي مي شوند:
اينفلوئنسرهاي
اينستاگرام
اينفلوئنسرهاي
هاي سبك زندگي ( Life Style )

اين گونه از اينفلوئنسرها با تكثير محتوايي از سبك زندگي خود به ابلاغ روزمرگي ها از روش نوشته و تصوير مي‌پردازد . سر پيروزي اين سيرتكامل از اينفلوئنسرهاي اينستاگرام توان پردازش معاش خويش بوده و محتوايي فيس‌اي كيفيت بالا از منزل، پوشش، سبك زندگي خود ارائه ميدهند . خانم‌هاي برنا، نو عروس‌ها، خانم هاي مصمم براي رژيم لاغري و برنا‌هاي متمول! اكثر اين جور بندي را تشكيل مي دهند .

 


ويژگي ها كلي اين دسته از اينفلوئنسرهاي اينستاگرام: جنسيت:
اكثرا خانم
قشر:
اكثرا تراز معدل به بالا از ديد مالي
قشر
مخاطب: جوان ها
تاثير
گذاري: بيشتريت تاثيرگذاري بر روي پوشش و سبك معاش

 

اينفلوئنسرهاي ورزشي

اين گونه از اينفلوئنسرها معمولا با انتشار تصاوير ورزشي خويش، مخاطباني با خط فكري مشترك را جذب مي كنند . اين روز ها عشق و علاقه دوچندان دختر و پسرهاي جوان به ورزش و باشگاه‌هاي ورزشي غيرقابل انكار بوده و اين سيرتكامل از اينفلوئنسرها مشوقي جذاب براي اين قشر محسوب مي گردند . اين سيرتكامل از اينفلوئنسرهاي اينستاگرام را معمولا افراد جوان و با استايل ورزشي جذاب تشكيل ميدهند .

 

خصوصيات
كلي اين مدل از اينفلوئنسرهاي اينستاگرام:

جنسيت:
خانم و آقا
قشر:
ورزشي
قشر
مخاطب: دختر و پسرهاي برنا و نوجوان
تاثير گذاري: بيشتريت تاثيرگذاري بر روي سبك معاش، اسنايل ورزشي .

 

اينفلوئنسرهاي
كمدين

اين جور از اينفلوئنسرها با نشر محتوايي جوك و معمولا در قالب كليپ، به جذب همگاني مخاطبان ميپردازند . اين دست از اينفلوئنسرها معمولا اقتدار متعددي براي تاثيرگذاري ندارند ولي به واسطه فالوورهاي زياد، مي‌توانند پيامي خاص را به اشخاص زيادي انتقال دهند .

 

خصوصيات
كلي اين گونه از اينفلوئنسرهاي اينستاگرام:

جنسيت:
خانم و (اضافه) آقا
قشر:
عمومي و متفاوت
قشر
مخاطب: نوجوان ها
تاثير گذاري: تاثيرگذاري در توان آگهي .

اينفلوئنسرهاي
اينستاگرام اينفلوئنسرهاي
رسانه‌اي

اين نوع از اينفلوئنسرها معمولا در حوزه نشر خبر ها و اتفاق ها جامعه فعال هستند و مي‌قدرت اشخاص پر اسم و رسم كه در رسانه نيز حضور دارا هستند را درين مدل بندي جاي اعطا كرد . به صورت كلي اين مدل از اينفلوئنسرها به مسائل اجتماعي و اقتصادي مي‌پردازند . برندهاي شخصي و افراد فعال در كسب و فعاليت، بيشترين درصد را در‌اين نوع بندي تشكيل مي‌دهند .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۲۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

دستگاه هاي هوشمند نظير تلفن همراه

طراحي اپليكيشن در مشهد همزمان با توسعه و گسترش دستگاه هاي هوشمند نظير تلفن همراه و تبلت و طراحي نرم افزار تلفن همراه در همگي ي زمينه ها، تعداد يوزرها موبايلي روز به روز عمده مي‌گردد . اندازه به كار گيري از كامپيوتر هاي فردي نسبت به تلفن همراه هاي هوشمند اندك تر شده است . در واقع امروزه بيشترين آمار دسترسي به اينترنت از آن تلفن همراه و تبلت مي باشد و اين آمار روز آپ تو ديت در فعلا ارتقاء ميباشد . پباده سازي نرم افزار در مشهد

همگام بودن با تكنولوژي با طراحي اپليكيشن امروزه همگام بودن با تكنولوژي يكي ضرورت هاي موفقيت در هر كسب و فعاليت ميباشد . پباده سازي اپ گوشي متناسب با كسب و كارتان در ايجاد برندينگ و پيشي گرفتن از رقباي تجاري تان بسيار اهميت دارد . از طريق آن ميتوانيد تعامل بهتري با مشتريان خود داشته باشيد . پيرو در زمينه‌ي توليد اپ و مزاياي آن عمده كلام خوا‌هيم كرد . شركت سه سوت وب كارشناس در مورد طراحي و ايجاد App اندرويد و ios ميباشد كه پروژه هاي خويش را به صورت فن اي و با قيمت مطلوب انجام مي دهد .

پباده سازي نرم افزار موبايل نرم افزار چيست؟ به اپليكيشن هايي كه براي گوشي هاي هوشمند، تبلت ها، دستيار هاي فردي ديجيتال و غيره ساخته ميشوند، اپليكيشن كاربردي گفته مي شود كه به اختصار به آنها App يا اين كه اپليكيشن ميگويند . كاربر بوسيله اين اپليكيشن ها، به طراحي اپليكيشن در مشهد رخ بدون واسطه فرماني را در تلفن همراه هوشمند خويش اجرا مي نمايد . بخش اعظمي از مديران فعاليت هاي حرفه اي و بيزينس خود را جهت ارائه خوبتر سرويس ها و توليدها خود ، به نرم افزار گوشي نيازمندند .

اپليكيشن ها گونه هاي مختلفي دارا هستند مثل : اپليكيشن هاي HTML5 : براساس تكنولوژي هاي شناخته گرديده وب ، نظير HTML5، جاوا اسكريپت و CSS بوده و براي توليد تغييرات كوچك، قابل تبديل به پلت فرم هاي ديگر است . نرم افزار هاي محلي : پباده سازي اپليكيشن اندرويد و ios براساس يك پلت فرم يگانه طراحي ميشوند مثلا جاوا و Eclipse مختص اندرويد و Xcode و Objective-C يگانه ios است . نرم افزار هاي تركيبي : تركيبي از دو سيرتكامل فوق است . فرآيند پباده سازي اپ پيشگفتار مي بايست انگيزه خود را براي اين‌كه متوجه شويم چه اپليكيشني براي پباده سازي نياز داريم مشخص كنيم آيا هدف ما يك بازي ميباشد يا برنامه آموزشي يا اين كه يك ابزار؟ بعداز اينكه هدف مشخص شد مي‌توانيم بنا به نياز از آنها استفاده كنيم .چه مراحلي بايستي در پياده سازي اپليكيشن دنبال شود : انتخاب كردن پيروزي: مراد از موفقيت چه است؟ تعداد مشخص و معلوم دانلود، تعداد كاربران فعال يا يا مقدار پول پرداختي انتخاب اندازه ميزان دارايي: دارايي با دقت به انگيزه مورد نظر مي بايست به دقت مشخص و معلوم شود . پلتفرم برنامه:بازبيني نماييد كدام پلت فرم حالت بهتري را براي شما توليد مي‌نمايد . خصوصيت هاي اپليكيشن: مي بايست حرفه اي باشد تا كاربران تشويق به استعمال از آن شوند همينطور كيفيت واسط كاربري آن اصلي مي باشد . انگيزه نرم افزار آن‌گاه از تكثير :متاع بايستي بازاريابي و تبليغ براي معرفي داشته باشد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۷:۱۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اپليكشن هاي حرفه اي

طراحي اپليكيشن در مشهد گاهي وقت ها شم روتين زندگي از درون تخريب تان مينمايد . انجام دادن شغل هاي بي به كار گيري بايستي متوقف شوند و جاي خويش را به عادات جديدتر بدهند .آنچه شما نياز داريد، يك راهنماي مجازي است . يك مشاور و ياور كه در عين تذكر درست و خطا معاش به شما، نمي توانيد او را به دور بزنيد . اصولا فريب يك برنامه كه روح انساني شما باطن آن دميده شده، فريب خودتان ميباشد .

اين 3 اپليكيشن كه در ادامه نوشته ي علمي معرفي گرديده اند، زندگي را براي شما سهل وآسان خيس و دلچسب تر خواهند كرد .

Way
of Life Screen Shot 2014-07-07 at 8 .42 .03
PM-w600
اين اپليكيشن داده محور به گونه اي پباده سازي شده كه دنبال كردن را عادي و پرسرعت انجام دهيد . خيلي عادي، رفتارهايي كه دوست داريد پي بگيريد و يا بالعكس، شكاف كنيد را به اپليكيشن بدهيد و بر اساس دستورالعمل، گزينه "بله" يا "خير" را به رخ روزانه تيك بزنيد . در حالتي كه اين عمل را نكنيد خود برنامه مرتبا به شما يادآور مينمايد .

پس از اين كه به فيس روزانه اين فعاليت را انجام داديد، Way of Life پس از مدتي يك نمودار يا درصد نشان مي‌دهد و چه بسا مي‌توانيد براي ارزيابي آماري اضافه، توقعات بيشتري از برنامه داشته باشيد . عادات زمان بر مي‌باشند پس اين برنامه به شما اين اجازه را مي‌دهد كه 6 هفته يا 6 ماه پيشين و چه بسا 2 سال اخير را محاسبه فرماييد .

نسخه
رايگاني كه براي سيستم استدلال iOS منتشر شده، تنها به شما اذن مي دهد كه 3 عادت را پيگيري فرماييد، پس جهت دريافت نمودارهاي دقيق خيس در مسئله رفتارهاي تان اضطراري مي باشد 5 دلار بپردازيد تا نسخه ويژه Way of Life را درياف


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۵۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

رپررتاژ PBN شيك رنك

در دنياي وب شناخته شده ترين بخش، بخش تبليغات ميباشد و همگان با آن سروكار داشته يا لااقل با اين تبليغات مواجه شده اند. اما اين تبليغات ديگر مثل قبل بر روي كاربران تاثيرگذار نيست و همين مسئله سبب شده است كه روش هاي جديد تبليغاتي در صفحات وب به كار رود. رپورتاژ آگهي پي بي ان يكي از اين روش ها ميباشد. رپورتاژ آگهي در سئو و افزايش رتبه سايت بيشتر كارايي دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چيست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network ميباشد، اين عبارت به معني شبكه اي از سايت هاي معتبر است. افرادي كه با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه هاي مختلفي براي بالا رفتن سايت در گوگل استفاده مي نمايند كه گرفتن بك لينك PBN يكي از اين راه ها ميباشد.

 

 

در صورت استفاده كردن از روش هاي اين چنيني، گوگل با استفاده از الگوريتم هايي كه استفاده ميكند شناسايي خواهد كرد كه شما از چه ترفندهايي استفاده كرده ايد و در اين صورت سايت شما جريمه خواهد شد و به اصطلاح از ليست نتايج گوگل پنالتي ميشود. چون گوگل در شناسايي تبليغات متني بسيار هوشمندانه عمل ميكند اما در خريد رپورتاژ PBN ديگر گوگل به سيستم لينك سازي شما شك نخواهد كرد و به آساني رتبه سايت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش كار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تكيه بر تيم فني و سئوكار خود بهترين روش هاي لينك سازي شبكه اي را از طريق رپورتاژ ارائه مي نمايد. در پكيج هاي خريد رپورتاژ PBN به هيچ عنوان مشكلي در سئوي سايت شما اتفاق نخواهد افتاد.

روش كار اين گونه ميباشد كه سئوكاران بين سايت هايي كه از نظر اتوريتي دامنه با ارزش هستند لينك سازي را به صورت شبكه اي ايجاد ميكنند. در واقع طوري تنظيم مي نمايند كه چند سايت به يكديگر پيوند يا لينك ميشوند. اين روش لينك دهي شبكه اي نام دارد. در روش لينك دهي شبكه اي در همه صفحات وب سايت، كلمات كليدي لينك داده ميشد. به همين دليل، براي گوگل به راحتي قابل شناسايي بود. در روش رپورتاژ ادز كلمات كليدي در همه صفحات پيوند داده نميشوند بلكه در يك متن طولاني به عنوان رپورتاژ آگهي نوشته ميشود و اين روش هيچ مشكلي ايجاد نمي كند.

 

لزوم خريد رپورتاژ PBN و مزاياي آن

  • رپورتاژ، يك مقاله كامل و جامع براي معرفي شماست نه صرفا يك بنر تبليغاتي
  • نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي رپورتاژ آگهي بيشتر توجه كاربران را جلب خواهد كرد.
  • رپورتاژ، باعث كسب رتبه بهتر براي وب سايت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهي شما هم يك نوع بازاريابي براي سايت شما خواهد شد و هم رتبه سايت بالا ميرود.
  • رپورتاژ آگهي شما هيچوقت حذف نخواهد شد. يعني رپورتاژ آگهي شما دائمي خواهد بود. اين دائمي بودن سبب ميشود كه در مدت زمان طولاني رتبه سايت شما بالا برود.
  • براي رپورتاژ PBN نسبت به بقيه روش ها هزينه كمتري صرف خواهد شد. يعني با صرف كمترين هزينه بهترين نتيجه را از آن سايت خود خواهيد كرد.

​و در آخر 2 لينك براي خريد رپورتاژ پي بي ان مجموعه معتبر و با سابقه شيك رنك معرفي مي گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage.php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.php

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۲:۱۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

پيج بيزنس اينستاگرام گواه آن ميباشد

طراحي اپليكيشن در مشهد جلوه هاي بصري موادسازنده اصلي يك كمپين قوي در شبكه هاي اجتماعي ميباشند و پيج بيزنس اينستاگرام گواه آن هست. از سپتامبر سال ۲۰۱۷، ۸۰۰ ميليون بازديد كننده ماهانه براي ديدن و اشتراك گذاري عكس ها از اينستاگرام استفاده مينمايند، اين آمار دو برابر ميزاني كه در سال ۲۰۱۵ به كار گيري مي كردند.

مخاطبان آنلاين از هر جهت با متن ها و تبليغات عكس العمل مينمايند. يك رسانه اجتماعي نا مرتب مثل داستان‌هاي تكه تكه گرديده بي پايان كار خويش را مقدمه ميكند. خوشبختانه، شما مي توانيد اين بخش غير قابل فهم از محتوا را با تصاويري كه يك داستان را براي لحظه‌اي ماجرا مي‌نمايد، كاهش دهيد.

مشتريان قبلي از بازبيني بيشتر بايد ارزش فعاليت شما را ببينند. خبر خوب اين ميباشد كه اشخاصي كه مطالب شمارا دنبال مي نمايند، طولاني تر پذيراي فراخواني براي مبادرت مي‌باشند. در واقعيت، ۷۵ درصد از يوزرها بعداز دوست داشتن پستي در اينستاگرام، مبادرت به بازديد از يك وبسايت، خريد يا اين كه جستجوي آنلاين مي‌كنند.

يادگيري شيوه فعال‌ساز‌ي پيج بيزنس اينستاگرام براي تجارت آسان هست، به خصوص در‌حالتي كه تا قبل از اينً از صورت بوك به كارگيري كرده باشيد. از بينش تجاري، اينستاگرام معمولي‌خيس است و مستلزم صرف دوره كمتري نسبت به بقيه تارنما هاست.

شما مي‌توانيد از مطالب كوچك بصري به كارگيري كنيد تا دريابيد كه مخاطب شمارا چه موضوعي بيش تر سرگرم مينمايد و در منفعت دنبال كنندگان تخت‌گاز رويش ميكنند. براي ساخت پروفايل و پيشگفتار به تبليغ كسب و فعاليت خويش در اينستاگرام، اين مراحل را انجام دهيد.

۱. نرم افزار را دانلود فرماييد
در حالتي كه هيچوقت از اينستاگرام استفاده نكرده ايد، با دانلود برنامه ابتدا نماييد. اينستاگرام از روش دكان هاي نرم افزار iOS، Google Play و Windows براي تلفن‌هاي هوشمند، تبلت‌ها و رايانه‌ها در دسترس است.

اين برنامه براي دستگاه‌هاي گوشي مجهز شده‌است، و شما نيز احتمالاً براي بيش تر عمل هاي خويش از تلفن هوشمند يا اين كه تبلت استعمال خواهيد كرد.

در صورتيكه اين گزينه‌ها براي شما مطلوب‌خيس باشد مي‌توانيد به وبسايت اينستاگرام مراجعه كرده يا اين كه از برنامه اينستاگرام روي دسكتاپ كامپيوتر خويش استفاده نماييد. با اين درحال حاضر تني چند از خصوصيت هاي گوشي در دسترس نمي باشند يا اين كه براي فعاليت در دسك تاپ و مرورگرهاي اينترنت، به پلاگين هاي خاص نياز دارا‌هستند.

به اين ترتيب، براي هدف ها اين راهنما، بياييد روي استفاده از اين برنامه تلفن همراه تمركز كنيم.

۲. يك اكانت براي پيج بيزنس اينستاگرام خويش بسازيد
برنامه را فعال‌ساز‌ي فرمائيد و از يكي دو طرز يك اكانت كاربري ايجاد نماييد:

مورد ۱: با نشاني نشاني اينترنتي يا اين كه شماره تلفن خويش وارد سيستم گرديد و آن‌گاه يك اسم كاربري وارد فرماييد.
گزينه ۲: چنانچه اكانت رخ بوك داريد، مي‌توانيد با به عبارتي داده ها وارد گرديد و اكانت ها را پيوند دهيد.
آيا از قبلي اكانت داريد؟ صرفا وارد سيستم گرديد و مستقيماً به برگه پروفايل خويش برويد.

۳. به صورت بوك متصل گرديد
به صورت پيش فرض، شما با يك پروفايل فردي نخست مي‌كنيد. براي استعمال از اينستاگرام براي تجارت، مي بايست اكانت خويش را به كاغذ كسب و عمل چهره بوك متصل كنيد. روي آيكون پروفايل در جهت راست تحت كاغذ كليك فرماييد.

در كناره بالا سمت راست كاغذ، منوي پيكربندي را گشوده كنيد. اين منو به صورت يك بيضي عمودي در اندرويد يا اين كه يك چرخ دنده در iOS ظواهر مي‌شود.

در صفحه بعد، به سمت پايين برويد تا اين تيتر را ملاحظه كنيد “تغيير تحول به پروفايل كسب و فعاليت”. تاهنگاميكه پيامي براي اتصال به رخ بوك اخذ نمائيد، مي‌توانيد روي پرده تبليغي كليك كنيد. “گزينش يك برگه” را انتخاب نماييد و صفحه را روي “همگاني” تهيه و تنظيم و”OK” را كليك فرماييد.

در مرحله آن‌گاه، اينستاگرام از شما اذن مي گيرد تا كاغذ صورت بوكتان را مدير نمايد، به ليست صفحه هاي كسب و فعاليت فيس بوك كه پيش از اينً توليد كرده‌ايد، نگاه كنيد. برگه سمت راست را تعيين كرده و روي “بعدي” كليك فرمائيد. فقط يك رئيس در اكانت كاربري قادر است اين مرحله را انجام دهد. در صورتيكه تنها استفاده كننده مجاز مي باشيد اين صفحه را مشاهده نخواهيد كرد.

۴. پيكربندي پروفايل را بدون نقص كنيد
براي به انتها رساندن پروفايل خويش، يك پست الكرونيكي، شماره تلفن و نشاني كسب و فعاليت وارد فرمائيد. براي ادامه بايد دست كم يكي از اين نصيب‌هاي تماس را مالامال كنيد. در صورتيكه اين داده ها در ورقه چهره بوك شما ظواهر شود، برخي از داده ها به طور خود كار پر ميگردند.

روي “انجام شد” كليك كرده و به پروفايل خويش برويد. يك نماد گرافيكي نو بايستي در بالاي برنامه اينستاگرام ظواهر شود. اين ورقه اطلاعاتي شما ميباشد، جايي كه مي‌توانيد تبليغات و آمار اشتغال را پيگيري كنيد. در هر عصر، ميتوانيد به صفحه پروفايل برگرديد و اكانت پيج بيزنس اينستاگرام خويش را به اكانت فردي بازگردانيد.

۵. يك اكانت كسب و كار نو بسازيد
در شرايطي‌كه قبلاً صفحه كسب و فعاليت فيس بوك خويش را ساخت نكرده ايد، مي‌توانيد به طور همزمان اين فعاليت را انجام دهيد. زماني كه گزينه انتخاب ورقه را پيدا كرديد، “ايجاد ” را در تحت كاغذ انتخاب فرمائيد. عنواني را براي ورقه خويش انتخاب نماييد، و سيرتكامل اي را انتخاب نماييد كه به شايسته ترين وجه شغل شمارا تعريف و تمجيد نمايد. بعضا گزينه‌ها عبارتند از:

كتاب‌ها و مجلات
برندها و توليد ها
موسيقي
ورزش
منابع اتفاق افتاد
كسب و شغل هاي محلي
سايت‌ها و وب لاگ‌ها
براي ياري به اشخاص در يافتن صفحه شما در جستجوها، تحت تيم اي را گزينش فرماييد. به عنوان مثال، در صورتيكه از “شغل ها محلي” تحت عنوان زير شاخه به كار گيري ميكنيد، با گزينه هايي مانند بهسازي خانه يا اين كه هنرها و سرگرمي ها مواجه مي‌شويد. روي “بعدي” كليك نمائيد.

۶. پروفايل خويش را دستكاري نماييد
به برگه پروفايل خويش برگرديد و روي “بازنويسي پروفايل خويش” كليك كنيد. در اينجا، مي‌توانيد لينك و پيوند عكس، بيوگرافي و وبسايت خويش اضافه كنيد. در‌صورتي‌كه از يك اكانت فردي سوييچ زده‌ايد، براي نشان دادن شغل ها خويش، تغيير‌و تحول عكس، اسم و اسم كاربري خويش را در لحاظ بگيريد. به كارگيري از آرم و اسم تجاري مارك شما، جستن شما در اينستاگرام را براي مشتريان آسانتر مي‌كند. در صورتي هنوز برنامه اي نداريد ميتوانيد در پهنا چندين دقيقه نماد صحيح فرمائيد.

بيوگرافي فرصتي براي قرار دادن گويش، لينك‌ها يا اين كه هشتگ‌هاي مارك در پروفايل شما هست.

در خصوص كارهايي كه كسب و عمل شما انجام ميدهد يا اين كه اينكه به مشتريان امداد ميكنيد، يك پاراگراف كوتاه مطرح نمائيد. به خيال داشته باشيد، حتي در شرايطي‌كه فن شما محافظه كارانه و سنتي باشد، گشوده هم مي توانيد از لحن محاوره اي در پيج بيزنس اينستاگرام استفاده نمائيد.

هر از گهگاه، اكثري از برندها براي اكران اطلاعيه‌هاي مشغول كننده در صفحه اصلي، بيوگرافي خويش را تغيير و تحول ميدهند.

۷. از مخاطبين دعوت فرمائيد تا شمارا دنبال نمايند
از هر كاري كه انجام داده‌ايد براي آنلاين نگهداشتن مخاطبين بهره ببريد. در فهرست پيكربندي، از مورد “دعوت از دوستان خوب رخ بوك” استعمال نماييد تا يك اعلان براي كل كانال رخ بوك خويش ارسال نماييد.

ميتوانيد از گزينه “دعوت از دوستان خوب” براي دسترسي به مخاطبين كانال هاي ديگر، مانند Gmail، LinkedIn، Twitter يا اين كه Yahoo به كار گيري فرمائيد. هر چه دنبال كننده بيشتري داشته باشيد، اعتبار رسانه هاي اجتماعي تجاري خويش را بيشتر كرده‌ايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۳:۵۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)