مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

اپليكيشن موبايل


از وقتي كه تلفن همراه هاي هوشمند، دربين يوزرها اشاعه پيدا كرده اند، نرم‌افزار ها نيز با‌گاز بسط پيدا كرده اند به نحوي كه هزاران نرم افزار اندرويدي و ... به بدون‌پول منتشر گرديده و آوازه پيدا كرده اند. البته هنگامي كه دامنه ي مشاجره تكثير نرم افزار ها به برنامه هاي تجاري مي‌رسد، نشر و تمامي گير كردن آن‌ها، اهميت بيشتري پيدا مي نمايد.

آرتا امروز به ذكر طريق هاي خلاقانه ي بدون پول براي نشر نرم‌افزار تجاري پرداخته ميباشد. اين طريق ها را در استراتژي بازاريابي برنامه فروشگاهي خويش دخيل نمائيد.

 طراحي اپليكيشن در مشهد

طريق اوليه: يك ميكرو وب سايت براي نرم افزار داشته باشيد.

ميكرو تارنما، يك وب سايت ايستا ميباشد كه نهايتا دارنده سه يا اين كه چهار كاغذ ميباشد. چنين سايتي براي معرفي برنامه فروشگاهي و تجاري شما بسيار موءثر و با ارزش ميباشد.

 

طريق دوم: آغاز به وب لاگ نويسي فرمائيد

بلاگ نويسي، ياري شاياني به ارتقاء مخاطبان شما مي نمايد. به اين ترتيب بلاگي ساخت‌و‌ساز نمائيد و به ميكروسايت برنامه تجاري فروشگاهي خويش متصل نمائيد و به صورت منظم و با رعايت نكته هاي سئوي داخلي تارنما، آغاز به مالامال كردن آن نماييد.

 

شيوه سوم: تيزر تبليغاتي اپ را در وبلاگ قرار دهيد

حدود يك يا اين كه دو ماه قبل از فعال‌سازي اپ فروشگاهي خويش، يك تيزر براي معرفي آن بسازيد و در وب لاگ و تارنما خويش قرار دهيد. طي اين دو ماه كارايي فرمائيد آدرس اينترنتي هاي يوزرها علاقمند به نرم‌افزار را گردآوري فرماييد و هنگامي كه اپ فراهم شد، آن را براي يوزرها ارسال نمائيد.

 

طريق چهارم: با شبكه‌هاي‌عمومي دوست باشيد

شبكه‌هاي‌عمومي متعدد مثل تويتر، صورت بوك، گوگل پلاس و لينكدين را براي معرفي برنامه خويش گزينش نمائيد.

 

شيوه پنجم: از ساخت‌و‌ساز ويدئو براي توليدات خويش ياري بگيريد

براي معرفي توليدات خويش، ويدئو هايي خلاقانه يا اين كه مزاح ساخت‌و‌ساز فرماييد و در خلال آن به برنامه فروشگاهي خويش نيز اشاره فرمائيد.

 

شيوه ششم: از انتشارات استعمال فرمائيد

انتشارات يك كدام از شايسته ترين ابزارها براي برندسازي و معرفي استارتاپ ها مي‌باشند. مي‌توانيد يك خبرنامه و يا اين كه خبر نامه ي داراي اعتبار تعيين نماييد و از آنها براي معرفي نرم افزار خويش امداد بخواهيد.

 

نحوه هفتم: از سايت هاي معرفي و ارزيابي نرم افزار به كار گيري فرماييد

سايت هايي مي باشند كه به معرفي نرم افزار هاي بدون پول مي‌پردازند و يوزرها را به ارزيابي آن وا مي دارا هستند. براي اينكه برنامه خويش را سريعا تمامي گير فرماييد مي‌توانيد از اين ابزار نيز به كار گيري نماييد.

مهمترين فاكتور براي ارتقاء دانلود اپ هاي فروشگاهي موبايلي


نحوه هشتم: شناسايي بلاگرهاي فعال و معرفي برنامه

بين بلاگر ها، كساني ميباشند كه به كار هاي مربوط به نرم‌افزار شما مشغولند. ميتوانيد اين اشخاص را پيدا نماييد و با آن‌ها در باره ي اپ خويش كلام نمائيد و از آن ها براي معرفي اپليكيشن فروشگاهي تان ياري بخواهيد.

 

نحوه نهم: ماركت هاي بدون پول را در حيث داشته باشيد

اكثري از ماركت ها ميباشند كه مي‌توانيد اپ خويش را در آن جا قرار دهيد تا يوزرها از اين روش با نرم افزار تجاري تان آشنا شوند و آن را دانلود نمايند

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۷:۵۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

خصوصيت هاي كليدي يك برنامه تلفن همراه خوب

طراحي اپليكيشن در مشهد
خصوصيت هاي كليدي يك برنامه تلفن همراه خوب
در جامعه مدرن كه به كارگيري از نرم افزار هاي موبايلي بسيار اشاعه پيدا كرده و از روزانه هاي معاش مدرن شده‌است خوب ميباشد بدانيد كه يك نرم افزار گوشي خوب چه خصوصيت هايي دارااست. با تيم مهندسين نوانديش تيم تخصصي ساخت سايت در اصفهان هم پا باشيد تا به محاسبه اين مورد بپردازيم.

رابط كاربري مطلوب
بيشتراز هر چيز ديگري رضايت حداكثري يوزرها از استعمال از نرم‌افزار تاثير بسزايي بر كيفيت يك برنامه خواهد داشت. چهت نيل به‌اين فرمان يك نرم‌افزار بايستي با رابط كاربري خوب و قابل قبولي پباده سازي گرديده باشد.به طوري كه‌اين رابط كاربري قابل فهم و شعور بوسيله همگي باشد به طوري كه يوزرها فارغ از گذراندن آموزشي بتوانند با آن عمل نمايند و از بخش هاي گوناگون آن به صحت به كار گيري نمايند. همينطور در يك رابط كاربري خوب تناسب در ميان مفاهيم و ظواهر نرم افزار هم مي بايست رعايت گردد.

اعتنا به هدف ها اپ تلفن همراه و يوزرها آن
در بالا بايستي در حيث داشت كه مخاطب مخاطب از نرم افزار چه فردي و در چه رده اجتماعي ميباشد و انتظارات وي از استعمال از اين اپ تلفن همراه چه چيزي است؟ ثانيا اين نرم‌افزار چه كمكي به ايشان مي نمايد؟ براي مثال در پباده سازي يك نرم افزار بازي بايستي چندين قواعد رعايت خواهد شد تا مخاطب را به خويش جذب نمايد و مشتمل بر موردها گرافيكي و رنگ بندي هاي متنوع باشد. در حالي كه يك برنامه فروشگاهي بايستي به نحوي پباده سازي گردد كه ظاهري قانوني داشته باشد و نصيب بندي هاي متعدد را مشتمل بر گردد. در عين حالي كه رابط كاربري راحتي داشته باشد به اين دليل كه مخاطبان اينگونه نرم‌افزار ها اينچنين مراد هايي دارا هستند.

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۸:۲۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اپ موبايل

در طراحي اپليكيشن در مشهد  امر گرافيك و رنگ بندي مطالعه فرمائيددر شرايطي‌كه مي‌خواهيد براي اپ هاي خويش ظواهر بهتري ساخت و ساز نمائيد، بايستي دستكم مورد ها مبنا اي را در رابطه گرافيك، رنگ بندي و روانشاسي رنگ ها بدانيد. روانشناسي رنگ ها به شما امداد ميكند كه احساس و حالا را بتوانيد با رنگ هاي متفاوت انتقال بدهيد. ادغام رنگ هم به شما خاطر مي‌دهد كه به چه شكل شايسته ترين رنگ ها را در كنار هم تعيين نمائيد كه ظواهر جذابتري داشته باشند.Type Face ها يا اين كه فونت هاي مطلوب را به كارگيري فرماييدمعمولا ما به غلط به مكان تايپ صورت، از كلمه و واژه فونت به كار گيري مي كنيم. در واقعيت فونت يكي‌از زيرمجموعه هاي تايپ صورت ميباشد. مدام كوشش نمائيد شايسته ترين تايپ صورت ها را براي نوشته هايي كه قرار ميباشد در برنامه نشان داده بشوند تعيين نماييد. تايپ رخ ها گرمي و احساسات و خوانايي نرم‌افزار شما‌را بسيار بهتر ميكنند. اين گزينش ها سبب مي گردند كه تجربه بهتري را براي يوزرها خودتان بسازيد.فعاليت با قابل انعطاف افزارهاي گرافيكي را حافظه بگيريديك نرم افزار نويس مي بايست بتواند تيم اي از ابزارها را براي پيش بردن شغل هاي خويش داشته باشد. در زمان توليد نرم‌افزار هم به دفعات زياد نياز به شغل هاي گرافيكي پيدا خواهيد كرد. پس اينجانب به شما توصيه مي كنم مسلما عمل كردن با قابل انعطاف افزارهاي گرافيكي مانند PhotoShop، illustrator و يا اين كه Corel Draw را خاطر بگيريد.شايسته ترين تجربه كاربري رو بسازينتجربه كاربري، به عبارتي خاطره اي ميباشد كه عموم از عمل كردن با نرم افزار شما با خويش مي برند. هرچه اين خاطره بهتر باشد، يوزرها بيشتري را جذب مي كنيد و برد بزرگتري را رقم خواهيد زد. پباده سازي تجربه كاربري اصول و قواعد خاصي داراست كه بايستي با گذراندن عصر هاي متعدد منحصر اين فعاليت، اين علم را به دست بياوريد.به امنيت اپ اهميت به ايندر شرايطي‌كه در اكنون عمل با داده هايي مي باشيد كه براي يوزرها اساسي ميباشد، اپ شما مي بايست امنيت مناسبي داشته باشد. اين اطلاعات مي توانند داده ها فردي، داده ها حساس يا اين كه حتي داده ها بانكي و مرتبط با پرداخت باشد. درصورتي كه در محافظت و نگهداري از اين اطلاعات آسان انگاري نمائيد، اپليكشن شما و خويش شما ايرادات متعددي را تجربه خواهيد كرد. پس درين وضعيت مدام امنيت را يكي‌از حق تقدم هاي خودتان قرار بدهيد.به سمت يادگيري Backend جلو رفتن فرمائيدمعمولا ما يادگيري نرم افزار نويسي را از فرانت اند آغاز مي كنيم و در همانجا هم متوقف ميشويم. ولي شما اذن ندهيد اين فرآيند براي شما هم تكرار بشود. به سمت يادگيري بك اند جلو برويد. زماني كه روي هردو نصيب مسلط گرديد هم محصولات بهتري خواهيد داشت و هم مجال هاي درآمد زايي بسيار بيشتري روبروي شما خواهند بود.اپ هاي ديگر را زياد نگاه نماييددر كليه حوزه ها، اشخاص ماهر و مبتدي و تازه كار با يك ابزار يكسان فعاليت ميكنند. حتي در حالتي‌كه سطح اشراف آن‌ها در به كار گيري از اين ابزارهاي يكسان باشد، گشوده هم محصول ها متفاوتي را ساخت خواهند كرد. 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۸:۴۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

كسب و كار آنلاين

طراحي اپليكيشن در مشهد
حساب كاربريكسب و عمل پيروزكسب و كار پيروز هدف همگي افراد مي باشد البته بعضي كسب‌وكارها بدين ادله ناكامي مي‌خورند كه كالا نهايي آنان با آن چيزي كه انتظار داشته‌اند، تفاوت زيادي دارد. بعضي به دليل خطاها مالي ناكامي ميخورند، برخي هم به دليل اينكه رشد درآمدي آن ها به اندازه‌ي كافي سريع نيست. ولي هيچكدام از اين عوارض به طور دقيق مشخص نمي‌كند كه علت اصلي شكست يك كسب‌ و عمل در زمان حيات آن چه بوده مي باشد، همانگونه كه براي مثال در حالتي‌كه بگوييم؛ ايست قلبي سبب به مرگ يك فرد مي گردد، مشخصاً نگفته‌ايم كه كدام شيوه‌ي زندگي مخصوص بفرد، سبب به ايست قلبي فرد مي‌شود. درست مثل زندگي آدم‌ها، مرگ يك كسب‌ و فعاليت نيز ممكن است ناگهاني باشد و كمكي هم از دست كسي برنيايد، اما درباره شكست‌هاي قابل پيش‌بيني و قابل هجران چطور؟ اكثر كارآفرينان آمار پر اسم و رسم شكست كسب‌وكارهاي طفل را شنيده‌اند: ۹۰% استارتاپ‌هاي دانش‌بنيان ناكامي مي خورند. پس سر يك كسب‌ و فعاليت چيره چيست؟به‌دنبال براي آشنايي با يك كسب و كار چيره ياروهمدم ما باشيد.
كسب و عمل موفقكسب و فعاليت برنده

در نوشته‌علمي كسب و فعاليت موفق ميخوانيد:كسب و كار چه مي‌باشد؟ويژگي كسب و فعاليتكسب و فعاليت پيروز چه چيزي است؟ويژگي كسب و فعاليت پيروزاشكال كسب و فعاليتمعرفي كسب و كار هاي پيروز كشور ايرانكسب و كار خانگينكات مهم براي فعال سازي كسب و فعاليت خانگيايده هاي كسب و كار خانگيو….افزايش فروشارتقاء فروشكسب و عمل چه چيزي است؟نويسندگان متعدد، تعاريف متفاوتي از كسب و فعاليت دارا هستند. در واژه و كلمه نامه‌ي آكسفورد كسب و كار به معني خريد و فروش و تجارت آمده مي باشد. در كلمه و واژه نامه‌ي لانگ من كسب و فعاليت به كار پول در آوردن و تجارتي كه از آن پول حاصل شود، گفته ميشود. كسب و كار يعني حالتي از مشغوليت. به طور عام، شامل كار‌هايي است كه ايجاد و خريد كالاها و خدمات با غرض فروش آن ها را به منظور كسب سود، شامل ميشود.
براين اساس با تمركز به تعاريف خاطر شده مي‌قدرت دريافت كه كسب و كار با داد و ستد كالاها، ساخت كالاها يا عرضه ي خدمات، به مراد فراهم نمودن فايده، رمز و كار دارد. هر فعاليتي الزاماتي دارااست كه براي رسيدن به برد در آن بايد به آنها توجه خواهد شد. براي هدايت وسيله ي نقليه ي سنگين در اتوبان، شخص مي بايست گواهينامه ي پايه يك داشته باشد.
براي پيروزي در ورزش مي بايست يادگرفتن ببيند و تمرين كند، يا براي رسيدن به روزگار بازنشستگيِ وا رفته، شخص بايد با دور انديشي سرمايه گذاري كند. اگر شما مي‌خواهيد در كسب و كار غالب باشيد. اصول كسب و كار چيره و فرمول آن متفاوت مي باشد.
لازمات قطعي وجود دارا هستند كه بايستي شناخته، پياده سازي و رئيس شوند تا كسب و كار شما به پيروزي برسد. بايدهاي زيادي وجود دارا هستند اما اين نوشته‌ي‌علمي دربرگيرنده مهمترين آنهاست كه براي نخست، پيشبرد و رويش يك كسب و كار كوچك فايده آور، ضروري هستند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۲:۴۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استاندارد هاي لازم براي طراحي نرم افزار حرفه اي

استاندارد هاي ما يحتاج براي ساخت‌و‌ساز نرم افزار ماهر

طراحي اپليكيشن در مشهد براي توليد اپ ماهر شما بايستي چندين استاندارد ها را رعايت فرماييد. استاندارد هايي كه به شما ياري مي نمايد درصد برد اپليكشن شما يك‌سري برابر وضعيت معمولي گردد. به همين مراد ما قصد داريم درپي مواقعي را كه مي بايست براي استاندارد سازي نرم افزار خويش رعايت فرماييد؛ شرح دهيم.
سرعت لودينگ اپليكيشنتان را بالا ببريدهمان طور كه ميدانيد؛ زماني كه اپ شما آغاز به اجرا مي نمايد؛ بايستي چندين فولدر را براي استارت عمل خويش بارگيري نمايد. اين قضيه سبب نمايد شدن سرعت لودينگ اَپ شما مي‌شود كه راه‌حل ي آن كاهش پوشه ها براي بارگيري ميباشد. شايد ندانيد اما سرعت اجراي اَپ براي يوزرها از اهميت بالايي برخوردار‌است. به همين عامل مي بايست تا آن جا كه ميگردد سرعت استارت به عمل اپليكيشنتان را ارتقا دهيد.
از سرور كار كشته به كارگيري فرمائيدشايد خيلي ها براي اَپ هاي جديد ساخت‌و‌ساز گرديده ي خويش از هاست به كار گيري نمايند. البته بايستي اعلام كرد كه به كار گيري از يك سرور حاذق سبب مي‌شود سرعت گشوده شدن نرم افزار شما بسيار بالا برود. همينطور پشتيباني يك سرور توانا از برنامه شما، ياري مي نمايد تا اَپ آيتم نظرتان بسيار جاري فعاليت نمايد و سرعت بالايي در اجراي فرمان العمل ها داشته باشد.
به كار گيري از سايز فونت مطلوببهتر ميباشد تا آن جا كه ميتوانيد از فونت هاي وسيع و بولد در برنامه خويش استعمال نكنيد. سايز نا مطلوب فونت و استعمال از فونت هاي بيش تر از حد عظيم ديده خواننده را اذيت مي نمايد و سبب ساز مي گردد تا آنان با گاز فضا اپ شمارا شكاف نمايند.
ساخت‌و‌ساز رابط كاربري سهل و آسان و ماهردر ايجاد نرم افزار ماهر بايستي اعتنا داشته باشيد كه مخاطب در اَپ شما حس راحتي نمايد. به همين خواسته بايستي تا مكان ممكن اخذ داده ها از مخاطب را معدود نمائيد. مثلا از آنها اشكال داده ها غير ضروري مانند كد پستي و يا اين كه نشاني دفتر را نخواهيد و براي تصاحب كردن داده ها حياتي از آنها، بهتر ميباشد از Validation ها استعمال فرماييد. اين عمل سبب ساز مي گردد فارغ از كوچكترين اشتباه داده ها آيتم نظرتان را اخذ فرمائيد.
استعمال ي مطلوب از تصاويربراي مورد ها مهمي كه ميخواهيد به كاربرانتان نشان دهيد؛ احتياجي به استعمال از اِفكت هاي نامرتب و پيچيده وجود ندارد. شايسته ترين روشي كه ميتوانيد با آن مطالب اصلي خويش را اكران دهيد استعمال از تصاوير ميباشد. يوزرها ديدن تصاوير را به قرائت متن ترجيح ميدهند. پس بهتر ميباشد شما نيز از اين مجال به كارگيري نماييد و مطالب اساسي خويش را به شايسته ترين صورت اكران دهيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۴:۴۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

طراحي اپليكيشن

طراحي اپليكيشن در مشهد و توافقات خويش را رسمي نماييدبه پيمان سابق‌ها «كلام باد هواست». اين قادر است يكي شايسته ترين سفارش‌ها و مشورت‌ها در راه‌اندازي يك پروژه باشد. شما احتمالاً در زمان مسير خويش با اشخاص متعددي مواجه خواهيد شد كه تمامي آن ها شمارا به سمت جلو سوق مي دهند و احتمالاً قسم‌هاي زيادي در زمينه ي مساعدت مالي و تجهيزات اخذ مي كنيد، «اين در سرشت مضمون‌ آغاز آپ ميباشد».البته مطمئن باشيد كه در فرآيند دشوار و پيچيده عمل، بيشتر اين اشخاص كلام خويش را پس گرفته و حتي نمي‌توانيد آنها‌را پيدا نمائيد. راجع به سرمايه‌گذاري براي راه اندازي شروع آپ اين مسئله بسيار خطرناك‌خيس ميباشد و حتي ممكن ميباشد به ناكامي پروژه شما بيانجامد. پس در‌صورتي‌كه با يك سرمايه‌گذار حرف مي كنيد و با آنان به توافق مي سيد، قطعاً كليه توافقات خويش را به طور مكتوب و در قالب يك قرارداد بياوريد و از آن ها بخواهيد كه به قرارداد خويش تا انتهاي عمل پايبند باشند.- ايجاد انبوه را استارت فرمائيددر‌اين مرحله تجارت شما به‌تدريج معنا شروع آپ به خويش مي گيرد و به طور تقريبً مي توانيم آن را تحت عنوان يك كمپاني كودك معرفي كنيم. طبيعتاً در فرآيند گذشته تحليل‌هايي درباره ي مثال‌هاي نخستين و شالوده انجام شده ميباشد و با دقت به بازخوردهاي دريافتي، تغييراتي در متاع‌ها يا اين كه در سرويس ها به وجود آمده ميباشد. همينطور حضور سرمايه‌گذار منجر مي شود كه اعضاي مجموعه با روحيه بهتري وارد پروسه ساخت و ساز شوند و مي بايست مقدمات مايحتاج براي ساخت‌و‌ساز انبوه آماده گردد. اما، ساخت و ساز انبوه بايستي در چندين فاز شكل گيرد تا فرايند در دست گرفتن هزينه و درآمد به صورت قابل قبولي انجام گيرد.- تبليغات و بازاريابي را فراموش نكنيدآخري مرحله‌اي كه فرآيند رو به رويش آغاز آپ را به قله ميرساند، مرحله تبليغات و بازاريابي ميباشد. در روند گذشته:يك جنس ساخت‌و‌ساز شد،در معرض مشاهده كرد اشخاص متعددي قرار گرفت،نقاط قوت و نقاط ضعف آن چشم شد،تغييراتي در آن بوجود آمد،يك سرمايه گذار براي استارت فعاليت پيدا شد،


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۷:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)