مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

با حذف آيتونز چه بلايي بر راز نوا هاي ما ميايد؟

طراحي اپليكيشن در مشهد 


يادگرفتن جامع حذف برنامه موبايل در اندرويد و iOS
درصورتي كه فضاي ذخيره‌سازي موبايل شما كاسته گرديده، ممكن ميباشد بخواهيد تني يك‌سري از برنامه‌ها را از روي موبايل خويش حذف نماييد. در پي با فراگيري جامع حذف برنامه موبايل در اندرويد و iOS يار شما خوا‌هيم بود.

طراحي اپليكيشن در مشهد

همينطور بخوانيد:
معرفي و دانلود شايسته ترين نرم افزارهاي حذف بي نقص برنامه ها (Uninstaller) در سال 2019
در‌حالتي كه كه با ايراد كمبود فضاي ذخيره‌سازي در موبايل يا اين كه تبلت خويش مواجه مي‌باشيد، شايد بخواهيد تني يكسري از اپليكيشن‌ها را از روي موبايل خويش حذف فرماييد. از طرفي برخي برنامه‌ها پس از سپري شد مدتي به كارتان نمي‌آيند و ترجيح مي‌دهيد آن‌ها‌را كاملا از روي دستگاه خويش تميز فرماييد. حذف يك برنامه، فعاليت معمولي‌اي ميباشد و زمان متعددي نمي‌موفقيت؛ با اين اكنون بسته به دستگاه و نسخه سيستم دليل در هم اكنون اجرا روي آن، اين فرايند ممكن ميباشد مختلف باشد. درين نوشته‌ي‌علمي از پلازامگ، نگاهي ظريف‌خيس به شيوه‌هاي متفاوت حذف برنامه موبايل در اندرويد و iOS و چگونگي خلاص شدن از شر برنامه‌هاي سيستم خوا‌هيم داشت. در‌پي يار ما باشيد.

 

همينطور بخوانيد:
با حذف آيتونز چه بلايي بر سر موزيك هاي ما ميايد؟
آنچه درين نوشته ي علمي ميخوانيد:

فراگيري جامع حذف برنامه و اپليكيشن هاي اضافي در اندرويد
روش 1: حذف برنامه در بخش پيكربندي گوشي
طريق 2: حذف برنامه در گوگل پلي استور
طرز 3: حذف برنامه در منوي اپليكيشن‌ ها
شيوه حذف برنامه هاي از پيش نصب گرديده
حذف برنامه ها در آيفون
حذف برنامه ها از صفحه اصلي
حذف برنامه از بخش پيكربندي
حذف برنامه از اپ استور

يادگرفتن جامع حذف برنامه و اپليكيشن هاي اضافي در اندرويد

در پاسخ به سوال چگونگي حذف اپليكيشن اندرويد بايستي بگوييم كه سه شيوه براي انجام اين فعاليت وجود دارد. در واقع همگي آن ها بر روي نسخه‌هاي ديرين‌خيس اندرويد فعاليت نميكنند؛ در حالي كه نسخه‌هاي جديدتر اين سيستم عامل، مي توانند از هر سه شيوه استفاده نمايند. در ذيل به‌اين سه نحوه پرداخته شده است.

 

روش 1: حذف برنامه در بخش پيكربندي موبايل
همينطور بخوانيد:
چه‌گونه مكان‌هاي ذخيره گرديده در گوگل مپ را حذف كنيم؟
اين نحوه براي تمامي نسخه‌هاي اندرويد قابل پياده‌سازي ميباشد. اولي كاري كه بايستي انجام دهيد اين ميباشد كه منوي پيكربندي را در دستگاه خويش باز نماييد. پس از آن، وارد بخش برنامه يا اين كه رئيس برنامه‌ها (بسته به دستگاه خويش) گرديد، برنامه‌اي را كه ميخواهيد حذف فرمائيد پيدا كرده و آن را گزينش نماييد. بعد از آن فقط بر روي دكمه Uninstall ضربه بزنيد. در‌اين‌چهره حذف برنامه اندرويد در بيش تر موردها، در عرض يكسري ثانيه انجام خواهد شد. در‌حالتي كه تصميم داريد برنامه‌هاي بيشتري را حذف فرمائيد، به منوي برنامه‌ها بازگرديد و اين فرآيند را تكرار نمائيد تا حذف برنامه گوشي از سر گرفته شود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۴۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

شايد به هنگام شنيدن توصيه هايي از افراد مختلف براي استفاده از حفاظ پنجره يا حفاظ فلزي و يا انواع حفاظ ها اين سوال در ذهنتان پيش آيد كه استفاده از حفاظ پنجره چه اهميت وضرورتي دارد؟

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند كم سن و سالي در خانه داريد يا اصلا فرزند كوچكي نداريد اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازيگوشي هاي آنها جلوي پنجره هاي در ارتفاع كم هستيد استفاده از حفاظ پنجره مي تواند خيال شما را از اين بابت آسوده نمايد.

 

حفاظ پنجره

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنيت جاني افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نيز محافظ مي كند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طريق پنجره ها نخواهند بود.

همچنين برخي افراد نيز حفاظ پنجره را براي شكل و ظاهر زيبايي كه به ساختمان مي دهد استفاده مي كنند. حفاظ هاي شيك و مدرن ظاهر ساختمان را بسيار لوكس و زيباتر جلوه مي كنند.

 

حفاظ پنجره بيروني و داخلي

حفاظ پنجره بيروني كه گفته شد مي تواند از يك ساختمان ساده و معمولي، يك ساختمان شكيل و زيبا بسازد، ممكن است مورد پسند و سليقه برخي افراد نباشد و از نظر آنها، شكل و ظاهر ساختمان را تحت تاثير سو قرار دهد. اين افراد نيز نبايد نگران سقوط كودكان از پنجره و يا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها مي توانند از حفاظ پنجره داخلي استفاده كنند اين حفاظ ها از داخل نصب مي شوند و نماي بيروني ساختمان را دچار تغيير و تحول نمي كنند. حفاظ هايي كه از داخل نصب مي شوند اندازه گيري متفاوتي از حفاظ هاي خارجي دارند، حفاظ هاي داخلي را بايد به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلي پنجره توليد كرد.

سوالي كه در مورد نصب حفاظ پنجره داخلي پيش مي آيد درمورد نحوه تميز كردن پنجره است. دقت داشته باشيد كه حفاظ هاي داخلي ثابت نيستند و با توجه به اينكه از طريق لولا متصل مي شوند مي توان به راحتي آنها را باز و بسته كرد و به نظافت و تميز كردن شيشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ هاي داخلي چه حفاظ هاي بيروني، بايستي نهايت دقت در طراحي صورت گيرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراكم بالا ممكن است باعث عدم رسيدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ايمني شيشه ها را نيز تضمين مي كند. از قديم الايام به ياد داريد كه برخورد توپ بچه هايي كه در كوچه ها مشغول بازي بودند همواره تهديدي براي شيشه پنجره ها محسوب مي شد. هرچند كه امروزه ديگر اين شيوه تفريح علاقمندان خود را از دست داده و بيشتر كودكان و نوجوانان اكثر اوقات خود را در منزل يا بدور از اجتماعات مي گذرانند اما برخورد هر شي يا پرتابه ديگري مي تواند سبب ايجاد خسارت در مورد شيشه هاي پنجره ها شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره كه حفاظ فلزي است عموما از جنس فلزاتي چون آلومينيوم و آهن ساخته مي شود و قيمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثير عوامل مختلفي چون نوع طراحي، ميزان فلز به كار رفته در حفاظ پنجره و غيره است.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني ترفند ديگري براي محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنين حفاظ شاخ گوزني نيز باعث ابهت بيشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمايي لوكس در آن مي شود. نيروهاي امنيتي و اجتماعي نيز استفاده از حفاظ هاي شاخ گوزني، بوته اي و ... را براي حفظ امنيت در ساختمان تاييد كرده و توصيه مي كنند.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

همانطور كه مي دانيد امروزه افراد از ابزار و وسايل زيادي براي محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده مي كنند. برخي بدين منظور منزل را مجهز به دزدگير مي كنند برخي ديگر از دوربين هاي مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده مي كنند و ... بيشتر اين شيوه ها هزينه بالايي را در پي دارند و شايد به همان اندازه نيز كارايي نداشته باشند و با قطع سيمي از كار بيفتند، نصب آنها نيز مشكل بوده و نياز به سرويس و نگهداري مداوم دارند. در اين بين استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوارها روش مناسبي است كه در حين حفظ امنيت منزل نياز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظيفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام مي دهد.

حفاظ شاخ گوزني در حال حاضر يكي از حفاظ هاي بسيار مورد پسند و استقبال در جامعه است كه همانطور كه شاخ گوزن راهي براي ايمني اين حيوان مهيا مي سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزني نيز راهكار مناسبي براي حفاظت از ساختمان و ايمني بيشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزني

 

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني

حال كه در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني و انواع حفاظ روي ديوار ي صحبت كرديم شايد با خود بگوييد كه راهكار پيشنهادي ما براي جلوگيري از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طريق درب به داخل منازل چيست؟ حفاظ درب آكاردئوني بهترين گزينه براي اين منظور مي باشد. حفاظ درب آكاردئوني را شايد در بيشتر آپارتمانها ديده باشيد. واحدهاي آپارتماني با استفاده از اين حفاظ امنيت واحد خود را تامين مي كنند.

 

حفاظ فلزي

نرده فلزي چيست؟ زماني كه مي گوييم نرده فلزي در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده فلزي نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد.

 

حفاظ فلزي

 

حفاظ درب آكاردئوني

البته استفاده از حفاظ درب آكاردئوني محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب هاي منازل نيست و از آن مي توان براي محافظت در درب هاي انبارها، مغازه ها و غيره نيز استفاده كرد. حفاظ درب آكاردئوني فضاي زيادي را نيز اشغال نمي كند و محوطه سالن و راه پله هاي شما را مخلل نمي نمايد.

عوام، بيشتر حفاظ درب آكاردئوني را با نام هايي چون درب كشويي و درب كركره اي مي شناسند. اين حفاظ تاشو حداقل مكان را اشغال كرده و حداكثر امنيت را براي منزل شما فراهم مي آورد.

حفاظ هاي درب آكاردئوني (آكاردئوني اشاره به ساز آكاردئون دارد كه براي ساختن و طراحي اين حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اينكه يك حفاظ فلزي هستند اما وزن كمي دارند و به راحتي با دست باز و بسته مي شوند. براي راحتي بيشتر افراد امكان اتصال ريموت به اين حفاظ ها نيز فراهم شده و از اين رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نيز از بين مي برد. استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در پاركينگ ها نيز مزاياي زيادي مي تواند داشته باشد چرا كه سنگيني درب هاي متداول به عنوان درب پاركينگ را ندارد و امكان استفاده از ريموت براي آن نيز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در آپارتمانها

همانطور كه مي دانيد زندگي شهري امروز و افزايش روزافزون جمعيت اينگونه طلبيده است كه افراد در آپارتمان ها و برج هاي آسمان خراش زندگي كنند. برجهايي كه شايد بيش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد مي كنند و پس از عمري زندگي در يك ساختمان هنوز همديگر را نمي شناسند. همچنين براي تامين مخارج زندگي و مسئله رواج استقلال مالي زنان، امروزه بيشتر منازل و واحدهاي آپارتماني در طول روز خالي هستند و اين امر افزايش سرقت و دزدي را در بيشتر شهرها موجب شده است. براي اين منظور است كه گفته مي شود به كارگيري حفاظ درب آكاردئوني مي تواند خيال شما را از بابت امنيت منزل به هنگام ترك آن آسوده نمايد.

آنچه كه گفته شد بيشتر از جهت ارائه يك راهكار براي حفاظت از منزل، اموال و كالاها در برابر افراد متجاوز داراي اهميت است و محصولات معرفي شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آكاردئوني گرفته تا حفاظ شاخ گوزني روي ديوارها مي توانند اين امنيت را براي شما، خانواده و اموالتان تامين كنند.

 

منبع ahaniranian.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۹:۳۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اپليكشن هاي حرفه اي

طراحي اپليكيشن در مشهد  گاهي تايم ها شم روتين زندگي از درون تخريب تان مي‌كند . انجام دادن شغل هاي بي استعمال بايستي متوقف شوند و جاي خويش را به عادات جديدتر بدهند آنچه شما نياز داريد، يك راهنماي مجازي مي باشد . يك مشاور و همدم كه در عين ياداوري درست و اشتباه معاش به شما، نمي توانيد اورا به دور بزنيد . اصولا فريب يك برنامه كه روح انساني شما باطن آن دميده شده، فريب خودتان مي‌باشد .

اين 3 اپليكيشن كه به‌دنبال نوشته‌ي‌علمي معرفي گرديده اند، زندگي را براي شما سهل وآسان خيس و دلچسب تر خواهند كرد .

Way
of Life Screen Shot 2014-07-07 at 8 .42 .03
PM-w600
اين اپليكيشن داده محور به نحوي پباده سازي شده كه دنبال كردن را عادي و پرسرعت انجام دهيد . خيلي عادي، رفتارهايي كه دوست داريد پي بگيريد و يا بالعكس، سوراخ فرماييد را به اپليكيشن بدهيد و بر شالوده دستورالعمل، آيتم "بله" يا "خير" را به رخ روزانه تيك بزنيد . درصورتي كه اين فعاليت را نكنيد خود برنامه مرتبا به شما يادآور مي كند .

پس از اين كه به صورت روزانه اين فعاليت را انجام داديد، Way of Life پس از مدتي يك نمودار يا درصد نشان مي‌دهد و چه بسا مي‌توانيد براي تحليل آماري بيشتر، توقعات بيشتري از برنامه داشته باشيد . عادات زمان بر ميباشند پس اين برنامه به شما اين اجازه را مي دهد كه 6 هفته يا 6 ماه قبل و چه بسا 2 سال اخير را به حساب آوردن نمائيد .

نسخه
رايگاني كه براي سيستم استدلال iOS منتشر شده، صرفا به شما اذن مي دهد كه 3 عادت را پيگيري كنيد، پس جهت دريافت نمودارهاي دقيق خيس در زمينه رفتارهاي تان اضطراري است 5 دلار بپردازيد تا نسخه ويژه Way of Life را درياف


برچسب:  طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چه‌طور مي قدرت تعدادي اكانت كاربري داشت؟

طراحي اپليكيشن در مشهد چه‌طور مي قدرت تعدادي اكانت كاربري داشت؟ تا قبلي از سال 2017 اينستاگرام، خصوصيت پتشيباني از يك‌سري اكانت كاربري را نداشت با اين وجود كه بخش اعظمي از يوزرها خواهان اين امكان بودند . يعني در شراي كاربري قصد بيش خيس كردن اكانت كاربري ديگري داشت، بايستي از اكانت فعلي خويش بيرون مي شد و طالاعات ديگري را وارد مي كرد . براي يان كار تنها نياز مي‌باشد كه به برگه كاربري خويش برويد . آن گاه وارد پيكربندي گرديده و گزينه طولاني تر كردن اكانت نو را تعيين نمائيد .

طراحي اپليكيشن در مشهد
چه طور در ميان اكانت هاي متفاوت اينستاگرام سوئيچ كنيم؟ براي سوئيچ كردن شما يكسري رويه پيش رو داريد . يك عدد اين كه از شيوه اسم كاربري شماست كه در بالاي كاغذ كاربري قرار دارد . با زدن ضربه اي روي نام خويش مي توانيد بقيه اكانت ها را مشاهده كرده و يكي را گزينش فرمائيد . يا اين كه مي توانيد از شيوه نوار ابزاري كه در زير كاغذ جاي‌دارد، روي عكس پروفايل ضربه زده و وارد يك عدد از اكانت ها گرديد .
اكثر بدانيد : چگونه به ياري نشاني اينترنتي سرد (ايميل هاي معرفي) شغل رويايي مان را بيابيم؟ به چه شكل مي توانايي اكانتي را كه در اينستاگرام طولاني تر كرد، حذف نمود؟ براي اين كار مي توانيد وارد ورقه كاربري گرديده، بعد از طرز پيكربندي آيتم بيرون شدن از اكانت زمينه نظر را تعيين كنيد . به همين سادگي!

 

به چه شكل پروفايل اينستاگرام شخصي و تجاري خويش را مديريت كنم؟ بخش اعظمي از صاحبان تجارت كه به تازگي با ابزار ديجيتال ماركتينگ آشنا گرديده اند، سوال ها متعددي در رابطه با ابزار ديجيتال ماركتينگ و روش به كار گيري از آنها‌را دارا‌هستند . مثلا : چه‌گونه مي توانايي پروفايل فردي را از تجاري جدا كرد؟ چه طور مي اقتدار هر دو را داشت و به چه شكل مي توانايي آنان را رئيس كرد .
بخش اعظمي از اشخاص تصور مي نمايند مديريت 2 اكانت كاربري هم‌زمان با هم فعاليت فراوان پيچيده اي ميباشد . ولي خير فقط مدير 2 پروفايل اينستاگرام بلكه برگه هاي كاربري چندين شبكه اجتماعي مانند توييتر، فيسبوك و … كاري ندارد ولي در صورتي‌كه شما طريق آن را بدانيد! در پي ما نكاتي را به شما يادگرفتن مي دهيم تا با طريق مديريت تعدادي اكانت با هم آشنا شويد . اين روش ها به ما پاسخ داده ميباشد پس امتحان كردن آن براي شما نيز ضرري ندارد .


1-برنامه ريزي : بسياري از بلاگر ها براي موفقيت خويش در زمينه توليد محتوا و … از برنامه ريزي به كار گيري مي نمايند چرا كه در پيروزي آنها فراوان موثر مي‌باشد . براي موفيقت در كانال اجتماعي اينستاگرام شما مي بايست توليد محتواي خويش را به فيس منظم انجام دهيد . براي اين فعاليت مي توانيد از يك عدد از ابزار هاي اختصاصي اين فعاليت به نام Hootsuite به كار گيري فرماييد . ولي ابزارهاي ديگري هم وجود دارا‌هستند ولي اينجانب تجريه استعمال از اين ابزار را دارم .
با به كارگيري از اين ابزار اينجانب پست و محتواهايي كه قرار مي‌باشد براي ورقه كاربري تجاري اينستاگرام خويش به كار گيري كنم را بازه بندي مي كنم . به اين ترتيب به راحتي مي توانم به تعداد فالوور هاي خويش بيش تر كنم چرا كه آن‌ها‌را در رابطه با خويش نگه مي دارم . البته دقت داشته باشيد كه انجام اين كار براي صفحات تجاري ضروري ميباشد و خير فردي .
2-تم پست :
شيوه نمايش پست هاي شما در اينستاگرام از اهميت بالايي برخوردار ميباشد . پس در حالتي كه ساختار هاي زيبايي را براي تكثير پست هاي خويش در حيث بگيريد، مي توانيد فالوور هاي بيشتري جذب كرده و به احتمال فراوان ترافيك اينترنت وبسايت خويش را بالا ببريد . ابزارهاي گوناگون و كاركشته در زمينه‌ي ويرايش عكس براي اينستاگرام موجود هست كه شما مي توانيد از آنان به كارگيري نمائيد . از طرف ديگر اكانت كاربري فردي شما مي باشد . گشوده نيز در اين نوع پروفايل نيازي نمي‌باشد كه شما از شيوه خاصي استفاده فرمائيد و آن را باي روزگار متعددي رعايت نمائيد . تنها چيزي كه اهميت داراست سليقه شخصي شماست .
عمده بدانيد : 18 نكته براي بهبود بخشيدن بازاريابي رسانه هاي اجتماعي 3-هشتگ : به كارگيري از اين خصوصيت اينستاگرام مي تواند موجب معرفي شما به اكثري از اشخاص باشند چرا كه بسياري از يوزرها اينستاگرام براي پيدا كردن مطالب قضيه حيث خويش از اين خصوصيت به كارگيري مي نمايند . ولي توجه داشته باشيد كه بايستي از هشتگ اينستاگرام به صدق به كارگيري كنيد چرا كه در غير اين فيس بايد شاهد نتايج منفي آن براي اكانت خويش باشيد . اكثري از يوزرها از هشتگ هايي به كار گيري مي كنند كه داراي ربط با پستشان نيست و در فايده اينستاگرام آنها‌را بلاك مي نمايد .
براي اكانت فردي خويش هم مي توانيد از هشتگ به كار گيري كنيد، گشوده هم اين زمينه به ذوق وسليقه فردي خويش شما بستگي داراست و الزامي براي استعمال از آن نمي‌باشد .


برچسب:  طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۳۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

زبان برنامه نويسي چه چيزي است ؟

طراحي اپليكيشن در مشهد برنامه نويسي بنابراين در شرايطي كه شما نيز جزء اشخاصي مي باشيد كه با سوالاتي از جمله "لهجه برنامه نويسي چه مي‌باشد ؟"، "كدام زبان برنامه نويسي بهترين گويش براي يادگيري ميباشد؟"،"مالامال درآمدترين لهجه برنامه نويسي چه مي باشد ؟" و "كدام لهجه برنامه نويسي آينده ي بهتري داراست ؟" در هم اكنون دست و پنجه قابل انعطاف كردن مي‌باشيد و هنوز نتوانسته ايد گويش برنامه نويسي مد نظرتان را تعيين فرمائيد شما‌را دعوت به ملازمت در يك ماجراجويي مي كنم تا در انتهاي آن بتوانيد بهترين لهجه برنامه نويسي در سال 2019 را با توجه به هدف ها مد نظرتان گزينش نمائيد .

پباده سازي نرم افزار در مشهد

البته
مواقعي كه بايستي گذشته از آغاز اين ماجراجويي بدانيم : همان طور كه ميدانيد دغدغه ي بسياري از افراد فعال در حوزه برنامه نويسي به خصوص كساني كه قصد ورود بدين حوزه را دارا هستند، اين ميباشد كه كدام يك از گويش هاي برنامه نويسي بهترين لهجه براي يادگيري مي‌باشد و اين قضيه مدام يكي از بحث برانگيزترين و داغ ترين موضوعات در حوزه برنامه نويسي مي‌باشد . پاسخ به‌اين سوال بدون شك كاري عادي نيست و بايستي از بعدها مختلفي قضيه باز بيني قرار گيرد .

از طرفي ديگر با توجه با گاز چشمگير پيشرفت فناوري، ظهور و تكامل لهجه هاي برنامه نويسي در دنياي امروز، براي باقي ماندن در‌اين رقابت آپديت بودن امري غيرقابل اجتناب ميباشد، به ويژه براي اشخاصي كه به صورت حرفه اي در‌اين حوزه سرگرم به كار هستند؛ كه در رخ هوشمندي و مجهز بودن آنها به دانش روز، ميتوانند از اين سفره گسترده سهمي براي خود بردارند .

بنابراين براي اين‌كه بتوانيم بهترين زبان برنامه نويسي را گزينش كنيم بايد مبني بر بروزترين اطلاعات گويش‌هاي برنامه نويسي، توان ها، كاربردها و محدوديت هاي آن‌ها‌را بشناسيم . همان بي آلايش تر بايد بدانيم كه هر لهجه برنامه نويسي با اعتنا به قدرت هايش، در چه زمينه هايي شايسته ترين كاربرد را دارد . پس در شرايطي‌كه مهيا ايد، برويم تا با شروع اين ماجراجويي قصه هر زبان را بشناسيم و به هدف ها اصلي، بضاعت و توان ها و محدوديت هاي آنان پي ببريم .

ابتدا
ماجراجويي: 1 .
زبان برنامه نويسي جاوا اسكريپت: ماجراجويي ما با مسافرت به دنياي يك كدام از محبوب ترين و داغ ترين گويش هاي حالا حاضر يعني جاوا اسكريپت نخست مي‌شود . وقتي كه صحبت از محبوبيت زبان هاي برنامه نويسي به ميان ميايد، بي ترديد نام جاوا اسكريپت همواره در ليست دوست داستني ترين گويش هاي برنامه نويسي به چشم ميخورد كه طبق نتيجه ها تارنما StackOverFlow اين گويش توانسته با اكتساب 69 .8 درصد رأي يوزرها، تحت عنوان دوست داستني ترين گويش در مقام نخست قرار گيرد .

امروزه كليه افرادي كه قصد دارا هستند تحت عنوان يك بسط دهنده نرم افزار فعاليت نمايند، جاوا اسكريپت را به عنوان يك آيتم همه فن حريف در چنگ دارند . در حالتي‌كه شما يكي از اين اشخاص مي‌باشيد اذن دهيد به شما بيان‌كنم كه قرار مي باشد از اين زبان خيلي استعمال نماييد و هنگامي كه ميگويم خيلي زياد منظورم مدام ميباشد . آري، احتمالا مدام ي پروردگار از اين زبان به كارگيري نكنيد البته نسبتاً 90 درصد وقت ها از آن استعمال خواهيد كرد و به همين ادله تعجبي ندارد در شرايطي‌كه بيان كنم جاوا اسكريپت از نگاه كاربرد ساير ي زبان هاي برنامه نويسي را با خاك يكسان ميكند .

درست ميباشد كه شما با يادگرفتن اين لهجه هيچ زمان هكر نخواهيد شد و درحوزه ي هوش تصنعي شانسي نخواهيد داشت و نمي توانيد به سمت عمل با بيگ ديتا برويد اما در شراي بخواهيد بك اند كار فرماييد Nodejs به امداد شما ميايد و براي فرانت اند شما فريمورك هاي بزرگي همچون React , Angular, Vue را در ليست خويش داريد، حتي در حالتي كه بخواهيم از كتابخانه ي جي كوئري هم ديده پوشي كنيم! با اين درحال حاضر در شرايطي‌كه بخواهيد نرم افزار هاي ذيل دسكتاپ و تلفن همراه را هم توليد فرمائيد فريمورك هايي همچون Electron و React Native را در دست داريد كه چيزي براي شما ناچيز نمي گذارند .

تمام اين فريمورك ها و كتابخانه هايي كه مبني بر لهجه جاوا اسكريپت مي‌باشند به مقدار ي كافي قدرتمند مي باشند و نسبتا از پيچيدگي يه خرده برخوردارند . پس در شرايطي‌كه قصد داريد به يك متخصص جاوا اسكريپت تبديل شويد و به انديشه شيوه اندازي يك استارتاپ مي‌باشيد، ميتوانيد با به كار گيري از اين گويش به تنهايي نقش يك تيم فني را تا بازه زماني گرانقدر شدن استارتاپ بازي فرمائيد! محبوبيت و كاربردي بودن اين لهجه در حوزه هاي گوناگون با يكديگر دست به دست نيز ميدهند تا آن را به يكي از بهترين زبان هاي برنامه نويسي براي يادگيري تبديل كنند . براين اساس در شراي دوست داريد به يك برنامه نويس تمامي حرفه حريف تبديل شويد شايسته ترين گويش برنامه نويسي براي استارت، جاوا اسكريپت هست .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۴:۱۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

گسترش دهندگان اندرويد در گوگل پلاس

طراحي اپليكيشن در مشهد گوگل در برگه توسعه و گسترش دهندگان اندرويد در گوگل پلاس اذعان كرد كه از امروز برنامه نويس ها اندرويد ميتوانند براي دانلود نرم افزار هاي بدون‌پول شان، سرزمين جمهوري اسلامي ايران را نيز گزينش كنند .

پباده سازي نرم افزار در مشهد

به نقل از نرم افزار اهل ايران، گوگل در‌اين پست كوتاه اشاره كرده كه گسترش دهندگان اندرويد براي اين عمل بايستي به كنسول بسط دهندگان در بخش گوگل پلي مراجعه نموده و جمهوري اسلامي ايران را نيز به ليست مجاز قابل دانلود براي نرم افزار شان بيشتر كنند .

مدتي پيش خبر از لغو بعضا تحريم هاي رايانه اي براي مرزوبوم كشور‌ايران شد و درپي آن تعدادي روز پيش شاهد حذف نام جمهوري اسلامي ايران از ليست كشورهاي پايين تحريم اپل بوديم . اينك اين قدم جديدي است كه به وسيله گوگل برداشته گرديده و مي‌بينيم كه درهاي گوگل پلي نيز ناچيز قليل براي كاربران اهل ايران در در حال حاضر باز شدن مي‌باشد .

اما به لحاظ مي رسد كه هنوز قابليت دانلود بي واسطه از گوگل پلي براي يوزرها اهل ايران باز نشده، اما اين خبر بدين بدين مفهوم ميباشد كه كاربران اهل ايران به زودي توانا خواهند بود كه نرم افزار هاي بدون پول را از گوگل پلي دانلود كنند .

ولي به لحاظ ميرسد كه هنوز قابليت و امكان دانلود بي واسطه از گوگل پلي براي كاربران اهل ايران باز نشده، البته اين خبر به‌اين بدين مضمون‌ مي باشد كه كاربران اهل ايران به زودي توانمند خواهند بود كه نرم افزار هاي بدون پول را از گوگل پلي دانلود نمايند .

براي داشتن چنين امكاني اضطراري هست كه نخست بسط دهندگان اپليكشين ها، قابليت و امكان دانلود نرم افزار شان را براي سرزمين كشور‌ايران فعال نمايند و اين قابليت و امكان نيز از ساعاتي ديگر در دست آنان قرار خواهد گرفت . گوگل نام كشور ايران را نيز به ليست كشورهاي مجاز براي دانلودهاي بدون پول گوگل پلي در اينجا نيز بيش تر نموده است .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۲:۲۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

انواع اپليكيشن موبايل

طراحي اپليكيشن در مشهد  نرم افزار native
پباده سازي نرم افزار native يك برنامه كاربردي تلفن هوشمند ميباشد كه به يك لهجه برنامه نويسي مختص مانند Objective C ميباشد كه براي iOS يا اين كه Java براي سيستم دليل هاي Android رمز گذاري و مستعمل ميباشد. نرم افزار هاي native كارايي سريع و قابليت و امكان اطمينان بالايي را به يوزرها خويش ارائه ميدهند. پباده سازي نرم افزار به طور native اين امكان را دارااست كه به دستگاه هاي گوناگون تلفن مانند دوربين و بقيه مناطق دسترسي پيدا نمايند. علاوه بر اين ، يوزرها ميتوانند از بعضا برنامه ها سواي اتصال به وب استعمال نمايند. با اين وجود ، گسترش اين گونه نرم افزار ها بسيار هزينه بر ميباشد چون به يك گونه سيستم ادله پيوند خورده ميباشد ، و شركتي را كه برنامه را ساخت ميكند ، ناچار به توليد ورژن هاي تكراري مي‌كند كه روي سيستم ادله هاي ديگر عمل مي‌نمايند.

اضافه بازي هاي ويديويي براي دستگاه هاي موبايل برنامه هاي native مي‌باشند.

اينترنت نرم افزار ها
برنامه اينترنت يا اين كه اينترنت نرم افزار ها يك برنامه كامپيوتري ميباشد كه با استعمال از يك مرورگر اينترنت تحت عنوان مشتري خويش ، يك كارايي مختص را انجام ميدهد.

برنامه اينترنت (برنامه اينترنت) يك برنامه كاربردي ميباشد كه در يك سرور از رويه بدور ذخيره مي‌گردد و از روش رابط مرورگر از روش وب به يوزرها تحويل داده مي‌شود.

برنامه هاي اينترنت مي‌توانند براي طيف گسترده اي از كاربردها پباده سازي شوند و بوسيله هر كسي قابل استعمال باشد. از يك سازمان گرفته يا اين كه افراد متفاوت به عارضه ها متفاوت مي توانند از برنامه هاي گوناگون اينترنت به كارگيري كنند برنامه هاي اينترنت معمولاً ميتوانند مشتمل بر نشاني اينترنتي ، حسابگرهاي آنلاين يا اين كه مغازه هاي تجارت الكترونيكي باشند. برخي از برنامه هاي اينترنت صرفا به وسيله يك مرورگر يگانه قابل دسترسي مي‌باشند.

نرم افزار هاي Hybrid
پباده سازي نرم افزار هيبريدي براي دستيابي به يك ورژن پويا در مرور گر شما درنظرگرفته شده ميباشد.

بيش تر اين دسته برنامه ها را مي اقتدار برنامه هاي تركيبي در لحاظ گرفت. برنامه هاي اينترنت ، مانند سرويس ها بانكي آنلاين ، معمولاً برخي از محتوا را به طور محلي ذخيره مي‌كنند. و در واقع اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه هنگام به كار گيري از برنامه هايي مانند ورد قابليت اتصال به وب براي يوزرها مهيا باشد.

پباده سازي نرم افزار ios و اندرويد در مشهد
كمپاني رايا پارس با تلفيق علم و استراتژي متخصصان خويش همگي موردها فوق را در قالب پباده سازي نرم افزار كاربردي به مشتريان خويش ارائه مي دهد تا با تغيير‌و تحول در كسب و فعاليت خويش بتوانند گامي در سمت برد بيش تر بردارند و بتوانند متناسب با نياز روز و تكنولوژي هاي نو آپ ديت رساني شوند.

شما مي توانيد مثال هاي نرم افزار هاي پباده سازي گرديده به وسيله گروه رايا پارس را در سيب اپ، گوگل پلي و كافه بازار كه در اكنون اجرا ميباشند را مشاهده كنيد.

براي دريافت اطلاعات لازم و يا اين كه مشورت كردن فني با مجموعه ما فرم ذيل را كامل شدن فرمائيد تا كارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشورت كردن لازم را در دست شما قرار دهند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۲:۵۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

UI و UX در طراحي اپليكيشن

طراحي اپليكيشن در مشهد 


UI
و UX در طراحي اپليكيشن استفاده صحيح از اين دو عامل تحت عنوان عنصرها يك اپليكيشن عالي براي بهبود تجربه كاربري لازم مي باشد .

راهنما و يادگرفتن هاي متعددي را در فضاي اينترنت براي به كار گيري از اين دو فاكتور به چهره منحصربه‌فرد در اندرويد و iOS مي توانيد مشاهده نمائيد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

اپليكيشن
كارگشا ايجاد كنيد مطمئن گرديد كه اپليكيشن شما قرار است مشكلي را حل و يا اين كه نيازي از كاربر را برطرف نمايد . به خاطره داشته باشيد نرم افزار يا اين كه اپليكيشن فرمت خاصي از كسب وكار شما مي باشد و تصوير كاملي از شمارا به راه خودش به سناريو مي گذارد .

اپليكيشن علاوه بر اين كه در سمت فروش محصول ارائه مي شود مي بايست تجهيزات ديگري نيز داشته باشد .

يك
ايده الهام بخش براي
كمپاني هاي توليد كننده كفش يا طراحان كفش مطلقا اپليكيشن براي فروش آنلاين كفش كار حيرت انگيز و چندان جديدي نيست؛ ولي در‌صورتي‌كه همين ايجاد كننده بتواند با به كارگيري از اين اپليكيشن سايز پا را به فيس دقيق با كفش ها هماهنگ كند و براي مثال در اين زمينه از تكنولوژي واقعيت افزوده كمك گيرد حتما تحسين مشتريان را برمي انگيزد؛ چرا كه ما هيچ گاه نسبت به اندازه پاي خويش مطمئن نيستيم!
عنصرها
يك اپليكيشن خوب
كلام
انتها: در كنار موادتشكيل دهنده يك اپليكيشن خوب به اين نكته توجه داشته باشيد: حس متقابلي كه شما و مشتري يا اين كه به كارگيري كننده بعداز استعمال از اپليكيشن خواهيد داشت .

حتما در حالتي كه به سه عنصر سادگي، كارگشا بودن و ابتكار عمل در توليد برنامه توجه شود طراحي بي عيب و نقصي انجام داده ايد .

شما
چه فكر مي كنيد؟ به نظر شما چه موادسازنده ديگري يك اپليكيشن پيروز را تشكيل مي دهند و موجب برانگيختن حسادت رقبا مي شوند؟ ديدگاه خويش را مطرح فرمائيد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۸:۰۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

آيا طراحي اپليكيشن براي هتلها كاربردي است؟ - بخش دوم

طراحي اپليكيشن در مشهد در بخش نخستين نوشته ي علمي درباره‌ي ضرورت پباده سازي نرم افزار براي هتل ها كلام كرديم و مزايايي كه براي ميهمانان هتل و صاحبان هتل به ارمغان مي‌آورد را برشمرديم. در بخش دوم اين نوشته‌ي علمي امكاناتي كه يك نرم افزار ماهر هتل مي‌تواند ارائه دهد را باز‌بيني ميكنيم.

چه امكاناتي يك نرم افزار هتل ميتواند داشته باشد؟
1-سهولت و صرفه جويي در طول در هنگام كاوش و رزرو يك اتاق هتل. اين خصوصيت نرم افزار هتل تماما بديهي ميباشد، ولي يك شرط مهم داراست كه بايستي رعايت شود. مراحل رزرو اتاقها مي بايست بي آلايش باشد، كليك هاي كمتر، همت بهتر.

2- جزئيات حالت، جايگاه و امتيازات هتل. يوزرها شما قابليت و امكان يافتن مسير مناسب خويش چهت نيل به محل اقامت خويش را خواهند داشت.

3- خبر ها. يوزرها با به كار گيري از نرم افزار هتل راجع‌به تخفيفات فصلي و پيشنهادات ويژه باخبر مي شوند. به عنوان مثال يك تجهيزات تازه هتل، سرويس ها جديد، جشن و پاي كوبي ومراسم آينده ...

4- تجزيه و چك. با پباده سازي نرم افزار هتل، ميتوانيد با افزودن يك ماژول كردار يوزرها در نرم افزار را تجزيه و ارزيابي فرماييد و بر اثربخشي كمپين هاي تبليغاتي بررسي داشته باشيد و مراد هاي دعوت شدگان را بخوانيد. در غايت، شما توانمند خواهيد بود تمام مراد هاي مشتريان خويش را متوجه گرديد.

5- آلبوم عكس آلبوم عكس نماهايي از ظواهر و درون هتل شما ارائه ميدهد. همينطور مي‌توانيد آلبوم هاي متفاوت در باب عكس هاي ميهمانها، منوها، نمايشگاه هاي هتل و غيره ساخت فرماييد.

6- نقشه هتل اين خصوصيت فرصتي را براي ارائه نقشه هتل، از گزاره اتاق ها، تجهيزات درون و بيرون از هتل، و همينطور جاذبه هاي آن آماده مي‌نمايد.

7- اتاق ها با به كارگيري از اين ماژول، شما مي‌توانيد اتاق هاي هتل خويش را نشان دهيد. براين اساس شما مي‌توانيد تصاوير اتاق را آپلود كرده و هزينه اقامت و سرويس ها قابل ارائه در هتل را نشان دهيد. داشتن اين قابليت ميتواند اخياري باشد البته يك خصوصيت بسيار مناسب ميباشد كه مي‌تواند در حين مسير پباده سازي و توسعه و گسترش نرم افزار هتل آيتم اعتنا قرار گيرد.

8- وفاداري. توليد وفادراي يوزرها به وسيله نرم افزار يك مزيت مهم ميباشد. فكر كنيد يك مهمان يك پرسشنامه را در گوشي خويش لبريز مي‌كند، هتل درخواست و داده ها بي نقص راجع‌به مشتري بالقوه اخذ ميكند. رئيس هتل اذن مي‌دهد تا براي اين مهمان تخفيف در لحاظ گرفته شود. علاوه بر اين، شما ميتوانيد به طور اتوماتيك ارائه تخفيفات را رئيس نماييد.

9- ارتباط تلفني با قسمت هاي هتل. اين ماژول اذن ميدهد يك دعوت شدگان به صورت بدون واسطه از نرم افزار هتل با قسمت هاي هتل، رستوران و يا اين كه ماشين كرايه اي تماس بگيرند و ميهمانها قدرتمند خواهند بود كه آنچه را كه مي‌خواهند با يك كليك به دست آورند.

10- مناسبت ها. شما ميتوانيد روز‌نگار رويدادهاي هتل خويش را ساخت نماييد تا مهمان بتواند عكس هاي آنها‌را ببيند و درباره ي رويدادهاي اجتماعي آينده باخبر شوند.

11- فرم هاي برخورد. اضافه كردن قابليت و امكان اخذ نظرها ميهمان ها بسيار اثر گذار ميباشد. با محاسبه سرويس ها هتل به وسيله مشتريان شما مي‌توانيد داده ها مفيدي را براي بخش بازاريابي هتل گردآوري نماييد و برخورد مثبت در خصوص هتل خويش را بشنويد. بدين ترتيب در ليست تجهيزات ما يحتاج نرم افزار هتل اين آيتم را فراموش نكنيد.

12- چت آنلاين. چت آنلاين يك خصوصيت پيام رساني فوري ميباشد كه بهتر ميباشد در پباده سازي نرم افزار هتل شما ساخت شود. چت آنلاين مي‌تواند به وسيله افرادي كه قصد بازديد از هتل و يا اين كه اشخاصي كه درهتل اقامت دارا‌هستند و نياز به امداد كارمندان هتل دارا‌هستند مصرف شود. اين ماژول به شما امداد ميكند تا در لحظه با مهمان ها خويش رابطه برقرار فرماييد.

13- پيشنهاد سريع. با استعمال از اين خصوصيت به مدعوين خويش اذن مي دهيد تا سرويس ها ما يحتاج خويش را تخت گاز پيشنهاد دهند. به عنوان مثال، مي‌تواند براي رزرو يك ميز، تماس با ماشين كرايه اي، توصيه ناشتايي يا اين كه خريد بليط براي يك روي داد هتل اثرگذار باشد.

14- معرفي جاذبه هاي جالب. در نزديكي هتل شما، مكان هايي ميباشد كه بها ديدن دارااست! به همين عامل ما توصيه ميكنيم يك ماژول توليد فرماييد و فرصتي براي تعريف اين جاذبه هاي جالب هم پا با جزئيات آن مهيا نماييد. در كنار آن مي‌توانيد خصوصيات مكاني خويش را نشان دهيد و با ارائه تصاوير آن را كامل شدن نماييد.

15- فهرست. منو مجازي يك خصوصيت عالي براي هتل ها ي دارنده رستوران هاي خوب ميباشد. اكران تصاوير رنگي و وسوسه انگيز از غذاهاي رستوران بسيار ديدني خواهد بود.

16- داده ها پرواز. چنين ماژولي ميتواند داده ها بي نقص در زمينه ي پرواز به هر مكان از عالم را ارائه دهد.

17- سوال هاي متداول. اين خصوصيت جواب به سؤالات مهم ميهمانان شمارا ارائه مي‌دهد، به‌اين مضمون‌ كه شما ميتوانيد دوره گرانبها خويش را صرفه جويي نماييد.

18- سرويس ها و زيرساخت ها. هتل شما صد رد صد خدماتي مانند رستوران، آبگرم، استخر شنا و سرويس ها وب داراست. اين ماژول توضيحاتي را راجع‌به آن ها به مدعوين مي‌گويد، همينطور فرصتي براي برقراري تماس و توصيه مهيا مي نمايد. بي ترديد اين خصوصيت را در حين پباده سازي نرم افزار هتل خويش طولاني تر نماييد.

19- آب و هوا. پيش گويي آب و هوا در شهرستان يا اين كه حيطه شما.

20- نقشه شهر آنلاين و آفلاين. اين ماژول به شما اذن مي‌دهد نقشه يك شهر يا اين كه حيطه خويش را اكران دهيد. در شرايط ايده آل، اين قابليت و امكان مي بايست در حالت آفلاين نيز عمل نمايد، به نحوي كه مهمان مدام بتواند مسير وصال به هتل را پيدا نمايند.

21- اشتراك در شبكه‌هاي‌اجتماعي (توييتر، رخ بوك). اين يكي از ديگر از روش هاي استفاده كننده پسند كردن هتل شما و ارتقاء شركت كردن يوزرها نرم افزار ميباشد. با اين خصوصيت، ميهمان ها شما مي‌توانند به طور بدون‌پول داده ها خويش را در شبكه‌هاي‌عمومي به اشتراك بگذارند كه به محبوبيت هتل شما امداد مي‌نمايد.

به صورت خلاصه، پباده سازي يك نرم افزار كاربردي در معناي دستيابي سريع به هر سيرتكامل اطلاعاتي ميباشد كه استفاده كننده ممكن ميباشد انتظار آن را داشته باشد، مانند آلبوم عكس اتاق، ليست سرويس ها ارائه گرديده، GPS، تماس سريع و غيره. البته مهم ترين امكاني كه يك نرم افزار هتل مي بايست ارائه دهد سرويس ها رزرو سهل و سريع اتاق مي‌باشد.

اما خصوصيت هاي نرم افزار هتل را مي اقتدار بازهم كامل شدن كرد و تصحيح كرد. شما بايستي گزينش فرماييد كه چه چيزي براي شما مطلوب خيس و مهم ميباشد. اين ها صرفا ايده هايي ميباشند كه مي‌توانند فيض موثري را به شما بدهند و به شما امداد مي‌نمايند درآمد اثبات داشته باشيد.

چه‌طور يوزرها را به به كار گيري از نرم افزار هتل ترغيب كنيم؟

ارائه تخفيف براي كاربراني كه نرم افزار را نصب و در آن نام نويسي مي‌كنند.
ارائه اجرو پاداش براي عمل هاي يوزرها مثلا دعوت ازدوستان براي نصب نرم افزار
پباده سازي نرم افزار ديدني ياور با تصاوير خوشگل
تبليغات نرم افزار هتل و معرفي آن به يوزرها از روش نشاني اينترنتي، SMS، تارنما هتل و شبكه هاي مردمي
برقراري ارتباطات احساساتي با يوزرها از روش به كار گيري ازتصاوير كاركنان و معرفي آن ها، ارائه كليپ هاي زنده از عمل هاي آن ها و...
استعمال از پوش نوتيفيكيشن ها براي اعلام خبر ها هتل


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۷:۵۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

معرفي روشهاي كسب درآمد از نرم افزار APPNANA

طراحي اپليكيشن در مشهد  


معرفي روشهاي كسب درآمد از اپليكيشن APPNANA
APPNANA يك اپ بسيار جالب و جالب است كه درآن قابليت و امكان درآمدزايي سواي سرمايه و به صورت رايگان موجود است.

پباده سازي نرم افزار در مشهد

در اين اپ شما با انجام دادن يكسري از كارها امتياز جمع آوري مي‌كنيد و زماني اين امتيازات به ميزان كافي رسيد مي‌توانيد آنرا تبديل به پول كرده و بر حسب نيازتان برداشت نماييد. امتيازات اين برنامه NANA نام داراست.بر پايه ي دلار ۱۵۰۰۰ هزار تومان ، هر امتياز يا NANA نسبتاً مساوي يك تومان ميباشد.

شما كافيست اين اپلكيشن را بر روي تلفن همراه يا تبلت خود نصب فرماييد و با زياد كردن امتياز خود كسب درآمد فرمائيد.

يادآوري :

اين برنامه اخيرا تغييراتي داشته ميباشد و مانند پيشين امتياز نمي دهد.

==========================================

لطفا براي اطلاع از آخرين خبرها و جديدترين روشهاي كسب درآمد ، عضو كانال وبسايت دلاري شده يا به برگه پايين رجوع كنيد :
⇐ چه‌طور از طريق وبسايت دلاري آغاز به فعاليت و كسب درآمد نمايم ؟

⇐ كسب درآمد دلاري با اپليكيشن COINNESS

 

اين اپ را ميتوانيد از يكي روشهاي زير دانلود نمائيد. اعتنا نمائيد كه براي نصب و كار با اين اپليكيشن بايد از -ف-ي-لتر شكن استفاده نماييد.

دانلود نسخه اندرويد از Google Play

دانلود نسخه اندرويد از مايكت

دانلود نسخه اندرويد از ايران اپس

دانلود نسخه IOS از وب سايت Appnana

پس از دانلود و نصب اپلكيشن را اجرا فرمائيد .

 

بعد بر روي Register or Login كليك فرمائيد و در‌اين اپلكيشن با به كار گيري از جيميل خود ثبت نام كنيد تا ۱۰۰۰۰ امتياز بگيريد .

حالا بايد امتيازات خود را افزايش دهيد .

 

چه طور امتياز خود را در اپ APPNANA افزايش دهيم ؟
۱- عضويت در اين اپليكيشن كه بلافاصله بعداز تكميل ثبت نام به شما ۱۰۰۰۰ امتياز مي دهد .

۲- انجام آفر هاي اين اپلكيشن ( مانند انجام بازي هاي جالب و متنوع ، ديدن ويدئو هاي ويدئويي و تبليغات و …

۳- معرفي به دوستان عزيز ، كه شما ميتوانيد با وارد كردن كد دوست خود يا دادن كد منحصر تان به دوستان عزيز خود ۲۵۰۰ امتياز دريافت فرمائيد .

۴- به ازاي هر وروود به برنامه روزانه ۴۰۰ امتياز دريافت مي‌كنيد.

 

همان طور كه در چهره مي بينيد اطراف برنامه سه گزينه اصلي دارد:

Rewards : هنگامي به حد نصاب امتياز رسيديد ، از اين قسمت ميتوانيد گيفت كارت مورد نظر خود را دريافت نمائيد.

Get Nanas : براي كسب امتيازات از اين قسمت به كار گيري مي‌كنيد.

در قسمت (شماره ۱) با وارد كردن كد دوست خود ۲۵۰۰ امتياز به شما و ۲۵۰۰ امتياز به دوست شما تعلق ميگيرد.براي دريافت كردن اين ۲۵۰۰ امتياز مي بايست حداقل ۱۵۰۰۰ امتياز از گذشته داشته باشيد. در قسمت (شماره ۲) با انجام بازي يا ديدن ويدئو يا تبليغات يا ساير آفرها مي توانيد امتياز كسب فرماييد.

 

Invite : جهت معرفي لينك برنامه به دوستان خوب خود. از اين قسمت مي توانيدلينك نصب برنامه همراه با كد معرف خودتانرا براي دوستانتان ارسال نماييد.

 

 

چه‌طور امتيازات اين اپ به پول تبديل ميگردد ؟
شما ميتوانيد با به كار گيري از امتيازات خود ، گيفت كارت آمازون ، گيفت كارت گوگل پلي ، گيفت كارت آي تونز ، گيفت كارت ايكس باكس ، حواله ي پي پال ،و …. بگيريد . مبالغ گيفت كارت از يك $دلار تا ۱۰۰$ دلار است.

يك گيفت كارت ۱۰۰ دلاري با دلار ۱۵۰۰۰ تومان مبلغ يك ميليون و پانصد هزار تومان به فروش مي‌رسد.

توجه : براي اينكه بتوانيد از وارد كردن كد دوستان خوب خود ۲۵۰۰ امتياز بگيريد مي بايست امتيازتان بالاي ۱۵۰۰۰ باشد .

دقت : براي اينكه براي شما آفر هاي پر امتياز بيايد آي پي موبايل خود را با به كار گيري از ايــــــــــــن نرم افزار به ميهن آلمان يا انگليس تغيير و تحول دهيد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۸:۰۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)